Golf 4 1.9 TDI 90 HP
- murkata
 - Мнения: 160
 - Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
 
Golf 4 1.9 TDI 90 HP
кой е по добрия вариант ALH или AGR ???
			
									
									- Dorian
 - Мнения: 1344
 - Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
 - Автомобил: Golf 4 TDI
 - Двигател: AHF
 - Местоположение: Варна
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ако знаеш разликата между двата ще разбереш защо АLH e по-добрия  
			
									
										
						- tdi fen
 - Мнения: 4746
 - Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
 - Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
 - Двигател: TDI AGR
 - Местоположение: София
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Dorian написа:Ако знаеш разликата между двата ще разбереш защо АLH e по-добрия
защо ALH да е по-добър,заради турбината с променлива геометрия която като се позацапа малко започва да прави проблеми и за едно чистене олекваш 200-300лв
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Е, е не е точно тъй  
  Първо чистенето няма как да е повече от 50 кинта освен, ако не идеш в някакъв официален сервиз дето дерат кожи  
 И второ - за да се изчисти турбинката е достатачно да покара 20-30км с повечко обороти, за да я държи постоянно "развъртяна" и тя ще се изчисти  
 
А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор
			
									
										
						
  Първо чистенето няма как да е повече от 50 кинта освен, ако не идеш в някакъв официален сервиз дето дерат кожи  
 А че турбо с променлива геометрия е по добре то е ясно - вървежа е друг, разхода почти същия като по слабия мотор
- fox_vt
 - Мнения: 2788
 - Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: AHU 97
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
и данъка 27 лева  
 едно чипче и си при големите батковци за без пари 
			
									
										
						
 едно чипче и си при големите батковци за без пари 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
А големите батковци къде са с чипче без пари 
 ?
Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш
			
									
										
						Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш
- murkata
 - Мнения: 160
 - Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
ами аз преди две седмици ходих до Белгия и представям си че за тея 5000 км в двете посоки на това каране би трябвало да ми се е почистила геометрията.
А пак за чипче незнам за сега нямам намерение да слагам по нататака може имам да правя много др работи
И последно да разбирам че разликата в АЛХ-то и АГР-а е турбото...?
поздрави на всички
			
									
										
						А пак за чипче незнам за сега нямам намерение да слагам по нататака може имам да правя много др работи
И последно да разбирам че разликата в АЛХ-то и АГР-а е турбото...?
поздрави на всички

- 
				Zinoto
 - Мнения: 1889
 - Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Все пак ако ще я караш повече от 60% в града си вземи АГР. Аз съм с АЛХ и стокова вървенето има много малка разлика. Ако няма да я тунинговаш АГР е по-добрия вариант.
			
									
										
						- 
				Zinoto
 - Мнения: 1889
 - Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
morfei1 написа:Двай и пълна газ от време на време..... аз така си чистя-раздвижвам моята
То и аз, ама трябва да е поне на 3 та, а за тебе на четвърта. Има и други неща като например добър дебитомер и чист въздушен филтър, отделно Н75 и др. Те станаха доста условия. При мен така се развиха нещата, че изобщо не съм за дизел с 10000 км. на година, но и иначе променливата геометрия си е грижа.
- fox_vt
 - Мнения: 2788
 - Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: AHU 97
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
morfei1 написа:А големите батковци къде са с чипче без пари?
Истината е че променливата геометрия си е променлива геометрия. Ще и даваш пълна газ от време на време и проблеми няма да имаш
ми аз какво казах
- 
				Zinoto
 - Мнения: 1889
 - Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Велико Търново
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ако сменя дюзите мога и да го надмина баткото, аз сега без чип и с оригиналните дюзи вървя наравно почти.
			
									
										
						- Burner_inc
 - Мнения: 691
 - Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
 - Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
 - Двигател: BLS 2009
 - Местоположение: София
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Zinoto написа:Ако сменя дюзите мога и да го надмина баткото, аз сега без чип и с оригиналните дюзи вървя наравно почти.
  Колега това да не са 5 минути за реклама, със стоков 90 к.с. няма как да вървиш като по -големите- GodLike
 - Мнения: 2133
 - Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
 - Автомобил: VW Touran
 - Двигател: CRKB 7DSG Highline
 - Контакти:
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
Ако не мислиш за тунинг и т.н. вземай каквото намериш по-читаво  
  ALH е за предпочитане, НО ако е гроб плюсовете му за миг изчезват  
			
									
										
						- murkata
 - Мнения: 160
 - Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:04
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: VW Golf IV 2001 1.9 TDI-ALH
 
Re: Golf 4 1.9 TDI 90 HP
от до тук изписаното ме кара да мисля че АЛХ е по добрия вариант.
и само за оточнение единствено турбината е различна между двата вида,така ли да разбирам.
Също тука един познат ми каза че АЛХ-то било с турбо сащото като на 110-те коня , това вярно ли е.
			
									
										
						и само за оточнение единствено турбината е различна между двата вида,така ли да разбирам.
Също тука един познат ми каза че АЛХ-то било с турбо сащото като на 110-те коня , това вярно ли е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта
			   