Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Чет 24 юли 2008 12:25


gdh написа:По добре си потърси щипки за кутията. Първо от там ще засмуква по-топъл въздух и ще пада мощността (или ще се увеличи разхода) на колата и може да влязат всякакви боклуци. И при мен филтъра се оказа малко по-голям и също доста ядове брах. Накрая му намерих чалъма. Филтъра не се реже а се поставя на капака на кутията вместо на самата кутия. После затваряш капака и всичко си идва на мястото.

и това да го сложа на капака го пробвах ,ама при мене си беше схема... твоят рязъл ли си го нещо,иначе за щипките от къде да търся ,то в момента сичко е прилепнало и влизането на топъл въздух е през процеп голям 1-2мм




Ivo_Jazzin
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ivo_Jazzin » Чет 24 юли 2008 14:45


Някой дали може да сподели по-подробно променя ли се звука по осезаем начин със слагането на спортен филтър при дизеляците?

За бензините съм пробвал и знам, че става мега яко, ако е качествен филтъра.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Чет 24 юли 2008 15:07


Ivo_Jazzin написа:Някой дали може да сподели по-подробно променя ли се звука по осезаем начин със слагането на спортен филтър при дизеляците?

За бензините съм пробвал и знам, че става мега яко, ако е качествен филтъра.

При мен не се промени !!!


gdh
Мнения: 91
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gdh » Пет 25 юли 2008 14:47


Тони1 написа: ...

Нищо не рязах аз. Но може и филтъра ми да е бил по-близо като размер до оригиналния. Иначе за щипки нямам идея дали се заменят отделно или трябва нова кутия направо. Щом само една ти липсва ако не ти се дават пари може да го побългариш с някое по-здраво тиксо или щипка самоделка :lol: Идеята е да пасне капака колкото може по-плътно


Ivo_Jazzin
Мнения: 114
Регистриран на: Нед 29 юли 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ivo_Jazzin » Пон 28 юли 2008 15:17


някой друг с дизел дали би могъл да сподели впечатления?


Потребителски аватар
Тони1
Мнения: 598
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна/Габрово

Мнениеот Тони1 » Пон 28 юли 2008 15:39


Ами да споделя вече ,след малко каране... определено имам чувството че на мотора сега му е някак си ,ако мога да го нарека по лесно,особено на ниските обороти .Във звука може би минимална разлика във съскането на турбината и когато сменям на друга скорост е доста по изразено(става въпрос за по думаняшко каране,иначе при нормално каране абсолютно никаква разлика)


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Вто 26 авг 2008 17:47


Звука се променя но разликата не е голяма поне при мен е така за вървежа и там има малка разлика.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Сря 27 авг 2008 16:55


Добре де, защо никъде не споменавате спортния панелен филтър на FK... Той също не е скъп, даже според мен е по-добър (като марка) от JR... така си мисля де... Та аз такъв сложих, турбината свисти малко повече и сякаш двигателя се замисля по малко... доволен съм :)


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Сря 27 авг 2008 18:46


skotis написа:Добре де, защо никъде не споменавате спортния панелен филтър на FK... Той също не е скъп, даже според мен е по-добър (като марка) от JR... така си мисля де... Та аз такъв сложих, турбината свисти малко повече и сякаш двигателя се замисля по малко... доволен съм :)

Най-вероятно защото ФК е фирма за опаковане на части, а не производител.


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Съб 30 авг 2008 15:46


:D


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот gomez » Чет 12 фев 2009 13:46


Проверих си дебитомера след 18 000км. каране със спортния K&N и няма мърсотия, така че съм доволен. Темата я бях забравил !


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Съб 14 фев 2009 17:43


Много ясно, че няма :) Ако се ползва според инструкциите и не се прекалява с червеното масло дето лови финния прах, няма как да се зацапа дебитомера. Ако се прекали с маслото, то полепва по дебитомера и му вижда сметката...И аз съм с панелен К и Н, въпреки че турбо специалистите не го препоръчват, заради по-високата му пропускливост и възможност за нахлуване на малки мизерийките и удар по лопатките на турбината...Здраве да е :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот morfei1 » Пон 05 окт 2009 1:18


Нещо интересно. Изгледайте го до края, ако вече несте го гледали :)



Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот bai_ILIA » Пон 05 окт 2009 19:33


хахахха :) тоя откри топлата вода :) ама така се продава на неверниците :) аз сложих К и Н основно заради факта, че ми писна да давам по 20лв за филтър на 3-4 месеца...ааа и пуши по-малко и винаги е чист след като се изпере :) Тубината съска доста повече като разтоварва при отнемане на газта между предавките. Икономия на гориво определено има ама нея кой ти я гледа така или иначе...Общо взето 150лв за филтъра и след време мога да го продам за 100лв...понеже след всяко пране той е като чисто нов...практически е вечен


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Колега с филтър JR панелен, ефекта на ТDI MK4-сложих K&N

Мнениеот morfei1 » Пон 05 окт 2009 19:44


Значи викаш понъвървява повечко..... :Mr Green Fun . Оферта ли е за 80 ~ 85 долара :roll: ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта