
Все пак gogothebee е позорно изгонех и баннат от пежо форума....Нали преди това караше 205 и даваша ъкъл

MK4 написа:
абе точно дизел-а не е за адреналин, не подлъгвайте човека, това си е кола за икономия, въпреки че с цените на нафтата вече и за това е трудна работа...
P.S.
не знам какво удоволствие е колата да тръгне на 2000 оборота и да умре на 4000
MK4 написа:ABF със сигурност до 4500 върви повече от твоя AFN (за сток говриме), а от 4500 до 7000 вече полудява, а ти даваш следваща предвака и пак падаш на 2000 и се влачиш сравнение с ABF
С ABF на разход на гориво се мери, за друго е безмислено
morfei1 написа:
Има едно нещо където му викат максимален въртящ момент при определени обороти и още едно където му викат максимална мощност, при определени обороти. За съжаление виждам, че и двете неща нищо не ти говорят
MK4 написа:и ти си от тия дето кола 70 коня са се качили на дизел 130 коня и се бият в гърдте колко яко върви нали
Приятел при теб тази стойност на максимална мощност приключва на 4000 оборота, после няма никой, демек ускоряваш добре в диапазон от 2000 оборота после тярбва да сменяш
Покарай бърза бензинова кола и пак давай мнение.
акова твърдение ''най-добър мотор'' е неточно.За какво да е най-добър,за икономия,за бързина,за здравина,за евтина потдръжка
Vask0 написа:MK4 написа:tonyno_gti написа:ако ти се търси адреналин си земи 1.9TDI 131 или 150 коня. Няма такова удоволствие....
абе точно дизел-а не е за адреналин, не подлъгвайте човека, това си е кола за икономия, въпреки че с цените на нафтата вече и за това е трудна работа...
P.S.
не знам какво удоволствие е колата да тръгне на 2000 оборота и да умре на 4000
хаха моята е 131 ела видиш дали не върви?И аз съм един глас за 1.9 ТДИ !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта