Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
- kazalza
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
инжекцоин 1,6 101к.с да си в крак с модата не днешно време да си купуваш чернобели телевизори...
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
kazalza написа:инжекцоин 1,6 101к.с да си в крак с модата не днешно време да си купуваш чернобели телевизори...
тфа кфо тряяше да значи


- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Аз съм с 1,6,101 коня,97 год. и ми е много добре.Ускорява,не гори много(с ГИ съм)изобщо съм много доволен.минал съм вече 15 000 км,това е колата.Що се отнася за МК2-много са здрави,много са стари вече,много остарял дизайн,трудно се намират читави.Не е вярно че тройките са скапани.Тва че има неподдържани и супер змортизирани екземпляри е друг въпрос.Разберете го-една кола каквато и да е тя,поддържа ли се както трябва няма пробоблеми.Няма слаби и здрави коли,има поддържани и неподдържани.Това е моето мнение.
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
за поддръвката сам сбсолютно съгласен с колега аз имах Лада 7ца преди и си я поддървах и беше супер беше по надеждна от доста по нови от ния ажтомобили.
Доколото за 2ка-3ка просто казвахме косурите на 3ката които ги няма при 2ка, 4ка и т.н. Но сам сагласен 1 кола поддържали се няма проблем
Доколото за 2ка-3ка просто казвахме косурите на 3ката които ги няма при 2ка, 4ка и т.н. Но сам сагласен 1 кола поддържали се няма проблем
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
имам 3-ка 1.8 gt 90 много дарпа в ниските обороти,корав мотор.Няма загряване лятото,а разхода му е винаги под 10 градско дори и зимата.Изван града ми хар4и 6-7 с 100-120.Пробвал сам с 90 пада под 6.
На магистрала варви с 140-160 спокойно.Един пат се наложи да карам от стара загора до пловдив с 180-190 платно оборотите му бяха 5200-5300 на пета.4астите му са уникално евтини,последно вземах накладки по 10 лева комплекта а маистора за труд ми взема 20.
минал сам 40 000 км на бензин за 3 години,сложих газ за 500 ловато,за 1 лято го избих.Много варви и на газ,но само с 1 4овек.Икономията е голяма.Пера на магистралата здраво,в града-каквото и да правя обст разход 10 на сто.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
това ти трябва пи4 ,това е наи доброто са4етание на хем да варви хем малко да гори,да е евтино и здраво.
Разбира се и ве4е да ти падне 4итава и здрава кола.
Моята е 15 годи6на ве4е нисто гнило няма,освен няква 6упла на задното стакло.
Тези мотори са здрави застото ти дават 4иста литрова мо6ност.
6анса да сполу4и6 на 1.8 90 е по голям от 1.6 застото последния е натоварен мотор напомпан-говорим за коли втора рака,които не си знаят километрите.
На магистрала варви с 140-160 спокойно.Един пат се наложи да карам от стара загора до пловдив с 180-190 платно оборотите му бяха 5200-5300 на пета.4астите му са уникално евтини,последно вземах накладки по 10 лева комплекта а маистора за труд ми взема 20.
минал сам 40 000 км на бензин за 3 години,сложих газ за 500 ловато,за 1 лято го избих.Много варви и на газ,но само с 1 4овек.Икономията е голяма.Пера на магистралата здраво,в града-каквото и да правя обст разход 10 на сто.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
това ти трябва пи4 ,това е наи доброто са4етание на хем да варви хем малко да гори,да е евтино и здраво.
Разбира се и ве4е да ти падне 4итава и здрава кола.
Моята е 15 годи6на ве4е нисто гнило няма,освен няква 6упла на задното стакло.
Тези мотори са здрави застото ти дават 4иста литрова мо6ност.
6анса да сполу4и6 на 1.8 90 е по голям от 1.6 застото последния е натоварен мотор напомпан-говорим за коли втора рака,които не си знаят километрите.
- Nikkolay
- Мнения: 1652
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
1,8 моноинжекция 

- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Стига с това 1.8 моно бе, колеги. Не разбрахте ли, че колегата може да си вземе кола ДО 1.6...
П.П. А бе тоя закон наистина ли са го приели?
П.П. А бе тоя закон наистина ли са го приели?
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Виж,Колега, не слушай разни заблудени и неграмотни фенове на Опел. Виждал съм един единствен изгнил Г3 и то само прага му беше изгнил заради удар. Имам 2 голфа 3ки, единия е 1.6 моно другия е фул инжекшън, моното е доста слабо и разхода му скача яко като го напънеш, 100коньовата върви и дава читав разход, наистина читав.Не смятам, че возят зле, даже напротив.За мен истината е следната...Ако искаш кола която да ти дава приличен, че и на моменти нисък разход, но и да може да си я ръчкаш и да си се кефиш, съобразено и с тоя малоумен(казвам малоумен, защото има мазди 1.3 битурбо 180 коня)закон, смятам че идеалния вариант ти е голф 3 1.6 (АФТ или АЕК) 101к.с. ГТ. Наистина уникален автомобил, уникален двигател, не е скъп за поддръжка, като "японките" които толкова много хвалята, а специално на мен ми е и кеф да го карам...
В крайна сметка вземи си това което ти е по джоба и ти е кеф!
Със здраве!
В крайна сметка вземи си това което ти е по джоба и ти е кеф!
Със здраве!
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Колега, нямам възможност да прочета темата, според мен изборът ти е правилен. Голф е всепризнат лидер в класа си (може би го преувеличих, но има истина). 1.6 е добър избор, здрав и е добър з агазификация, до колткот ознам. ГТИ не можеш да вземеш, те са 2.0, а и като собственик на такъв казвам, че не е добре за нов шофьор. Много пъргав - прекрасна характеристика, но за човек с опит.
Ако си карал Рено 19, ще разбереш, че реното се кара по-приятно. Седалката е по-удобна и хидралвиката е по-лека, вози по-меко. За сметка на това Голф е много здрав, с добри характеристики на мотора. Ако намериш 1.6 с ГТ пакет си първи.
Ако си карал Рено 19, ще разбереш, че реното се кара по-приятно. Седалката е по-удобна и хидралвиката е по-лека, вози по-меко. За сметка на това Голф е много здрав, с добри характеристики на мотора. Ако намериш 1.6 с ГТ пакет си първи.
- VooDoo-74
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 16 юли 2006 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Рошко написа:Виж,Колега, не слушай разни заблудени и неграмотни фенове на Опел. Виждал съм един единствен изгнил Г3 и то само прага му беше изгнил заради удар. Имам 2 голфа 3ки, единия е 1.6 моно другия е фул инжекшън, моното е доста слабо и разхода му скача яко като го напънеш, 100коньовата върви и дава читав разход, наистина читав.Не смятам, че возят зле, даже напротив.За мен истината е следната...Ако искаш кола която да ти дава приличен, че и на моменти нисък разход, но и да може да си я ръчкаш и да си се кефиш, съобразено и с тоя малоумен(казвам малоумен, защото има мазди 1.3 битурбо 180 коня)закон, смятам че идеалния вариант ти е голф 3 1.6 (АФТ или АЕК) 101к.с. ГТ. Наистина уникален автомобил, уникален двигател, не е скъп за поддръжка, като "японките" които толкова много хвалята, а специално на мен ми е и кеф да го карам...
В крайна сметка вземи си това което ти е по джоба и ти е кеф!
Със здраве!
Чак пък уникален!?

-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
VooDoo-74 написа:Рошко написа:Виж,Колега, не слушай разни заблудени и неграмотни фенове на Опел. Виждал съм един единствен изгнил Г3 и то само прага му беше изгнил заради удар. Имам 2 голфа 3ки, единия е 1.6 моно другия е фул инжекшън, моното е доста слабо и разхода му скача яко като го напънеш, 100коньовата върви и дава читав разход, наистина читав.Не смятам, че возят зле, даже напротив.За мен истината е следната...Ако искаш кола която да ти дава приличен, че и на моменти нисък разход, но и да може да си я ръчкаш и да си се кефиш, съобразено и с тоя малоумен(казвам малоумен, защото има мазди 1.3 битурбо 180 коня)закон, смятам че идеалния вариант ти е голф 3 1.6 (АФТ или АЕК) 101к.с. ГТ. Наистина уникален автомобил, уникален двигател, не е скъп за поддръжка, като "японките" които толкова много хвалята, а специално на мен ми е и кеф да го карам...
В крайна сметка вземи си това което ти е по джоба и ти е кеф!
Със здраве!
Чак пък уникален!?
Чак пък уникален, Да! Спамиш или помагаш?
- aleky
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: asenovgrad
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Колега аз карам 1.8 моноинжекция GT изпълнение без клима ама не сам усетил че го няма и сам много доволен и сам на твоите години зимаи си без да се притесняваш 

- VooDoo-74
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 16 юли 2006 9:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Рошко написа:VooDoo-74 написа:Рошко написа:Виж,Колега, не слушай разни заблудени и неграмотни фенове на Опел. Виждал съм един единствен изгнил Г3 и то само прага му беше изгнил заради удар. Имам 2 голфа 3ки, единия е 1.6 моно другия е фул инжекшън, моното е доста слабо и разхода му скача яко като го напънеш, 100коньовата върви и дава читав разход, наистина читав.Не смятам, че возят зле, даже напротив.За мен истината е следната...Ако искаш кола която да ти дава приличен, че и на моменти нисък разход, но и да може да си я ръчкаш и да си се кефиш, съобразено и с тоя малоумен(казвам малоумен, защото има мазди 1.3 битурбо 180 коня)закон, смятам че идеалния вариант ти е голф 3 1.6 (АФТ или АЕК) 101к.с. ГТ. Наистина уникален автомобил, уникален двигател, не е скъп за поддръжка, като "японките" които толкова много хвалята, а специално на мен ми е и кеф да го карам...
В крайна сметка вземи си това което ти е по джоба и ти е кеф!
Със здраве!
Чак пък уникален!?
Чак пък уникален, Да! Спамиш или помагаш?
Щом си мислиш ,че "Голф" III 1.6 e уникална кола така да бъде. Не казвам, че е лоша кола, но твоето твърдение е силно преувеличено според мен. А за уникалните автомобили си има други производители и "Фолксваген" не е един от тях.
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
Имах Golf III 1.4 и си купих след това 1.8....ами....У Н И К А Л Е Н 

-
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 1:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ при избор на модел на ГОЛФ3
VooDoo-74 написа:Рошко написа:VooDoo-74 написа:Рошко написа:Виж,Колега, не слушай разни заблудени и неграмотни фенове на Опел. Виждал съм един единствен изгнил Г3 и то само прага му беше изгнил заради удар. Имам 2 голфа 3ки, единия е 1.6 моно другия е фул инжекшън, моното е доста слабо и разхода му скача яко като го напънеш, 100коньовата върви и дава читав разход, наистина читав.Не смятам, че возят зле, даже напротив.За мен истината е следната...Ако искаш кола която да ти дава приличен, че и на моменти нисък разход, но и да може да си я ръчкаш и да си се кефиш, съобразено и с тоя малоумен(казвам малоумен, защото има мазди 1.3 битурбо 180 коня)закон, смятам че идеалния вариант ти е голф 3 1.6 (АФТ или АЕК) 101к.с. ГТ. Наистина уникален автомобил, уникален двигател, не е скъп за поддръжка, като "японките" които толкова много хвалята, а специално на мен ми е и кеф да го карам...
В крайна сметка вземи си това което ти е по джоба и ти е кеф!
Със здраве!
Чак пък уникален!?
Чак пък уникален, Да! Спамиш или помагаш?
Щом си мислиш ,че "Голф" III 1.6 e уникална кола така да бъде. Не казвам, че е лоша кола, но твоето твърдение е силно преувеличено според мен. А за уникалните автомобили си има други производители и "Фолксваген" не е един от тях.
Фиат?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта