Забравих да попитам нещо много важно: Къде махна твоя, имаше ли ефект в ускорението, и за колко пари?
Благодаря



Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
Обяснението е малко по-длъжко в моя случай и за да не отклониме темата в грешна посока ти го пуснах на лично 

- MKII 1.6EZ
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 17:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
Колега пусни и на мене едно лично, защото и аз се каня да махам катализатора, ама така като чета за тая втора ламбда почвам да се разубеждавам. 

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
втората ламдба сонда се лъже с една допълнителна гайка на тръбата, за да се отдалечи ламда сондата от потока на газовете, защото за да не трупа грешка втората ламда сонда трябва да мери количество изгорели газове с някакъв процент (не си спомням какъв) по малко от първата.
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
Това , което казваш сигурно ли е/изпорбвано ли е, или е предположение/?
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
MK4 написа:втората ламдба сонда се лъже с една допълнителна гайка на тръбата, за да се отдалечи ламда сондата от потока на газовете, защото за да не трупа грешка втората ламда сонда трябва да мери количество изгорели газове с някакъв процент (не си спомням какъв) по малко от първата.
Йеп..., говориш за така наречения спейсър или изолатор, - ефект 0!
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
Мога поне още 10 такива линка да добавя, но за съжаление това не променя факта, че при мен не донесе нищо това ... :-/
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
Прехвърлям малко информация по темата от друга:
joromnt написа:
Имаше там някакви Ламбда емулатори, това няма ли да свърши работа. Не го знам кво прави и как точно, но по името му предполагам че симулира сигнал като от ламбда сонда. Ако вържеш един такъв няма ли да се реши проблема/много лесно ми се струва, най-вероятно няма да стане/
Това е едно от нещата, които имам на ум, но като последна надежда и ще ти кажа защо и аз не съм уверен дали би свършило работа и бих искал да го избегна:
1. Емулатора изисква отделно захранване - т.е. трябва да се прокарва още една жица от акумулатора или някъде другаде... отделно да се търси място на кутийката... абе нищо особено ама все пак не е съвсем Plug&Play...
2. Задачата на емулатора е да симулира типични стойности за главната ламбда сонда... ползва се например при автомобили на газ. Идеята обаче на колите с 2 ламбда сонди е, че стойностите от първата и втората се сравняват и естествено очакването е, че втората ще даде по-ниски емисионни стойности, от колкото първата, заради катализатора. Когато това условие не е изпълнено както при мен в момента поради липса на кат. ------> пииииииип - грешка.
Та ако симулирам втората ламбда със стойности типични за първата.... нищо не правяЗа това ако... то на тоерия поне трябва само с регулируем емулатор...
(май личи... бая анализ съм му хвърлил)
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
Малко да посъживя темата. И при мене изкарва същата грешка:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
Като я изчистя тази грешка и няколко седмици я няма.
Катализатора скоро го махнах. Като гледам изработката на тези емулатори тип "oxygen sensor spacer" и ми се струва, че това, което съм чувал че мери втората ламбда сонда е наистина така, а именно че мери парциалното налягане. Ясно е че това налягане ще е по-малко с този тип емулатори.
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
Като я изчистя тази грешка и няколко седмици я няма.
Катализатора скоро го махнах. Като гледам изработката на тези емулатори тип "oxygen sensor spacer" и ми се струва, че това, което съм чувал че мери втората ламбда сонда е наистина така, а именно че мери парциалното налягане. Ясно е че това налягане ще е по-малко с този тип емулатори.
Re: Ламбда сонда след катал. Г4- кога замерва, как да я излъжем?
и на мен ми излиза често тази грешка, кой може да ми излъже сондата да не ми блести чека?:)
колега Харалампи какво стана с твоя проблем?
колега Харалампи какво стана с твоя проблем?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта