


morfei1 написа:Колега ако мислиш да дадеш всичките си пари за нея, не го прави. Колкото и да е хубава се чупи, а тогава?
passat6 написа:Колега, не знам дали колегата, който казва, че 2,0 ТДИ ПД е много капризен, е карал някога такъв двигател. Аз го карам от 2 години на пасат 6 140к.с. и искам да ти кажа, че се държи перфектно без никакви проблеми или забележки. Колата е над 100 000 км. и мисля, че това е пробег, който е показателен за тест на този мотор. Изключително пъргав и еластичен е. А ако си любител на спортното каране ще наказваш доста тежкари по магистралата. 220км/час си ги прави от воле на пасата, а на голфа сигурно още по-лесно. Все пак голф + не можеш да намериш с легендарния АФН а и не мисля, че трябва да се връщаш в историята. Сменяш ли редовно маслото и слагаш ли от време на време добавка за подържане чистотата на горивната система, мисля, че нама да имаш проблем. Този мотор се кара на голф, пасат, А3, А4 и А6. Като имаш пред вид колко много са разпространени тези автомобили, форумите трябваше да бъкат от проблеми с този мотор, което не е така. И самолетни катастрофи се случват но този транспорт е един от най-сигурните. Цената за голф + според мен е нормална за тази година и мотор, стига да е с прилично ниво на оборудване. Все пак този автомобил струва над 45000лева като нов ако е с добро оборудване, а при 4години е нормално да е на 50%. 1000 лева са сложени над 20000лв. за пазарлъка.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта