Когато двигателя е студен или малко работил,форсирам на място.Когато достигне около 3800об. излиза от нормална работа,двигателя почва да тресе все едно работи на 2 цилиндъра,през ауспуха и турбото излиза тъмен дим.Работи на място 1 минута и се оправя.това става само когато е студена.
Ако някой помогне със съвет или подобен случай,моля да помага



1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
- Лъвчо
- KMETO
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:58
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: AFN
- Местоположение: Радомир/София
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
Потърси колегата Ventoman 

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
Лъвчо написа:Потърси колегата Ventoman
От Ямбол ще му е по-лесно Andonov или дори ifidik от Варна.
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
Благодаря за посоката. Ако някой знае още нещо по проблема да каже, че полудях направо.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
това е дискутирано много, не е проблем или по-скоро е нещо нормално за 1з
аз лично си го обяснявам като задавяне при рязко изфорсиране, нафтата му идва повечко а турбото не е развъртяно достатъчно, но това си е мое тълкувание, няма от какво да се притесняваш
а ти с какъв акъл го вкарваш в 4000 студен
наясно ли си че този мотор студен се кара до 2000 с плавно подаване на газ докато не стигне поне 70С ?
аз лично си го обяснявам като задавяне при рязко изфорсиране, нафтата му идва повечко а турбото не е развъртяно достатъчно, но това си е мое тълкувание, няма от какво да се притесняваш
а ти с какъв акъл го вкарваш в 4000 студен

- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
понякога се налага да настъпиш и когато двигателя е студен.не може да се кара винаги с 2000 об.
има нещо което не е в ред.
незнам съвпадение или не но това го забелязах след като му сложих ЧИП.от тогава със сигурност ми се появи придръпване,когато задържа на 80-90мк/ч на пета предавка.
има нещо което не е в ред.
незнам съвпадение или не но това го забелязах след като му сложих ЧИП.от тогава със сигурност ми се появи придръпване,когато задържа на 80-90мк/ч на пета предавка.
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
И моя 1з го прави това дето казваш като изфорсираш , но само когато е студен 
Като е топъл ако ще газъ да си сдереш пак няма да го направи ... колко и да го форсираш ..
За чипа може и да си въобразяваш ... слагаш го и после чакаш да се счупи нещо , счупи ли се - чипа е виновен , явно проблемите са само във главата ти , на практика няма нищо
И моя си придърпва с 80 на 5та като му забия педала във стелката
пп , нямам чип


Като е топъл ако ще газъ да си сдереш пак няма да го направи ... колко и да го форсираш ..

За чипа може и да си въобразяваш ... слагаш го и после чакаш да се счупи нещо , счупи ли се - чипа е виновен , явно проблемите са само във главата ти , на практика няма нищо

И моя си придърпва с 80 на 5та като му забия педала във стелката


пп , нямам чип


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
shaquile написа:понякога се налага да настъпиш и когато двигателя е студен.не може да се кара винаги с 2000 об.
има нещо което не е в ред.
незнам съвпадение или не но това го забелязах след като му сложих ЧИП.от тогава със сигурност ми се появи придръпване,когато задържа на 80-90мк/ч на пета предавка.
прегледай хубаво всички белези на маховика разпределителния вал и ГНП.А ГНП то ще го видиш с ваг ком на тди тайминга.
пп форсирането на този двигател с чип на празен ход до тези обороти е нормално да стане така-инфо направо от изворчето



- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
благодаря за мненията.
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
и на мен ми се случи нещо подобно, а съм с афн мотора.
- shaquile
- Мнения: 136
- Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
чип сложи нали
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
И без чип, и даже чисто нов 1Z, ще го направи това... Самото явление си има своето обяснение, но никой който знае и го разбира, не пише във форума... Не се вайкайте, всичко е нормално с автомобили те ви...
- vlady_tdi
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:59
- Автомобил: GTI 20 Jahre IbizaTDI 6k1
- Двигател: ABF 1997 AFN 1998
- Местоположение: Перник
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
Здравейте при мен се получава същото само при студен двигател 1Z-90кс.и преди чипа и след чипа го прави казха ми че трябвало да се почистят повдигачите затова се получавало така 

- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
shaquile написа:... и турбото излиза тъмен дим...
От турбото няма как да излезе.
Това ми го направи само един път и се видя че пушека излиза от клапана на EGR-а.На момента му изолирахме вакуума.После сложихме и пластина за да го запушим както си му е реда и от тогава нямям проблем.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 tdi - 1Z губи центровка при 3800-4000 об.
Я аз да ви питам вие акъл имате ли бе? Как ще пържиш студен дизел ,диза се пържи на работна температура 90* няколко пъти така и ще има тедито ми умре




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта