Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот dimitar75 » Пон 12 окт 2009 21:04


Здравейте на всички във форума! Имам прословутия проблем със забиването около 3000 оборота. Направил съм лог-файл и моля някой, който разбира от разчитане да ми помогне, преди да започна да ровя двигателя. Изчел съм всичко за проблема във форума и знам от къде може да е проблема, но ако може да се разбере предварително какъв е проблема, ще се радвам много. От последното измерване най-много забиваше.
log2.rar
(5.71 KиБ) Свален 418 пъти




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот morfei1 » Пон 12 окт 2009 21:44


Турбото никакво го няма. Проблема не е в пренадуване, а в липсата на мощност. Не се се развърта изобщо нормално, при пълна газ. Стойностие са доста хаотични, но далеч под зададените 1836 бара.

Ако няма грешки. Провери си мъркучите, за евентуални спуквания.Клапан Н75 или блокирала геометрия. Това са възможностите за които аз се сещам.


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот dimitar75 » Пон 12 окт 2009 22:08


Грешки излизат 3 на брой. Едната е 00575, излиза когато колата влезе в авариен режим и доколкото знам значи налягане във входния колектор. Втората е 00550 и незнам какво значи... скоро се появи. Третата, която ми излиза по-рядко е 01262, и някаде гледах, че е управляващия клапан на турбото. Май ще трябва да го сменя този клапан и тогава да видя как ще е.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот morfei1 » Пон 12 окт 2009 22:22


Дам определено тогава започвай със смяната на N75 :)


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот Brezel » Вто 13 окт 2009 1:15


колата хич не върви като гледам. едва ускорява :( Дебитомера е много зле, управлението на турбото също. Имаш ли катализатор ? Възможно е да е запушен. Затапи си и ЕГРа и тогав апочвай да гледаш. ако не с епромени нищо ше смениш дебитомер и н75. огледай и маркучетата около турбото


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот dimitar75 » Вто 13 окт 2009 11:06


Измерването сам го правил на стръмен път и затова набира по-бавно. Тогава най-се усеща забиването. На равен път по-леко се усеща. Дали не трябва да направя лог-файл на равен и прав участък!! :screwy


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот Brezel » Вто 13 окт 2009 13:42


лог файла е направен що годе добре. Под невърви имах предвид че колата и по нанадолно не върви. Скивай дебитомера кво показва :horror: Първоначално се зачудих дали дебитомера не показва ниски стойности зарад ниското налягане което е също ужасно. имаш обаче моменти в които налягането ти е около 1900 мбар а дебитомера показва едва едва малко над 600. имаш или запушен катализатор или дебитомер за смяна. ако си свикнал така да караш колата ше истанеш поразен как ше тръгне като я оправиш. всъщност много хора си мислят че карат изправни коли и им свикват на мудноста като обяснението им е че това е дизел.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот Brezel » Вто 13 окт 2009 13:49


Абе братле ти тука що ни мотаеш така mhihi Пишеш че колата е АФН а сега се загледах че всички стоности са като за 1Z мотор. Проверих номера на ЕКУто от лог файла и познай какво излезе....екуто е от 1З мотор.
Ако двигателя ти наистина е АФН а ЕКУто е (със сигурност го казвам) от 1З то тогав акакво очакваш. Управлението е съвсем друго на турбинат и затова турбото незнае на кой свят е. Даже атмосферното налягане не го отчита като хората (860 мбар) освен ако не живееш някъде високо в планината. Провери си кой ти е мотора и ако е АФН търси ново еку. това НЕМОЖЕ да се пренастрой за АФН , НЕМОЖЕ и да се преправи. Не бързай нито дебитомер да сменяш нито Н75 щото може да се окаже че мотора ти е в супер състояние просто да няма кво да го управлява :screwy


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот dimitar75 » Вто 13 окт 2009 18:57


Как да не е AFN!!! Не ви мотая! Нали плащам данък за 110 коня, а и от Италия си е дошла колата така с документи за AFN. И в служебната книжка е записан AFN. Възможно ли е в Италия да са сменили ЕКУ-то. Да не бъркаш нещо. Как мога да разбера че съм измамен!!? Възможно ли е колата ми да вдигне 180 с друг компютър!! Къде се намира този компютър за да го снимам!? Лог-файла е правен на 1100 метра надморска височина.
За какви пари става въпрос, ако се наложи да търся ЕКУ!!!


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4717
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот tdi fen » Вто 13 окт 2009 19:31


коя година е колата ? vin кодът какво показва


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот dimitar75 » Вто 13 окт 2009 20:16


Дешифрирането на кода показва 1997 година, а по документи се води 1996г. Тук има нещо фалшиво.

vin кода е WVWZZZ1HZVB005142
номер на двигателя: AFN02....


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот morfei1 » Вто 13 окт 2009 23:28


Някой май е инженерствал с колата..... :|


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот Brezel » Вто 13 окт 2009 23:29


Ако колата ти е произведена октомври 96та година по вин се води 97ма година. така са винаги. ако е към края на 96 е нормално да излиза 97ма по вин. Въвсем възможно е да е сменено ЕКУто в италия ама е по възможно да е смено в БГ. Кола без ЕКУ дори да е нова не е в движение, а щом не е в движение я зимаш на половин цена и някой тарикат в БГ ше я докара да пали и да върви. Имаше и друг колега който от зор беше сложиш такова еку и беше същата история.

И понеже може и д ане ми вярваш вземи погледни ЕКУто. Намира се под пластмасите под чистачките в средата. Махаш пластмасите от дясната страна

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Ето неколко снимки да видиш как се сваля.

като го свалиш погледни номерата по кутията

ще намериш номер 0281001649/650 или само 0281001649

за да бъда по точен ти казвам че ЕКУто е от AHU мотор който е 1 към 1 с 1z мотор само че електроникат аму е друга. Ако намериш тези номер акоито съм ти написал значи със сигурност си за друг комп

АФН на голф 3 става със

0281001472/473
или
0281001651/652 или само 0281001652

слагаш го и почваш да летиш.

Ако ЛОГ файла е от твоята кола значи ти казвам че 100% гореописаното е вярно . И не си мисли че коооой знае кво е станало с колата ти. Като смениш ЕКУто ше си като нов :beer имам предвид да не се косиш много щото на днесшно време здрави нерви трудно се намират. ЕКУ от афн може да намериш по моргите и до колкото знам върват около 200 лева. Ако търсиш и не си сигурен дали си намерил от АФН ми пиши и ше ти кажа дали става или не.

Поздрави и успех :drunk


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот dimitar75 » Вто 13 окт 2009 23:44


Колата по документи се води 02.1996 и сигурно в България са направили тази далавера. Незнам точно от кога са първите АФНи на 3ките, но ми се струва че са от по-късно. Малко съм объркан, но благодаря за напътствията! Още утре ще погледна компа и ще ви кажа кой номер е. Като го откача има ли опасност да загуби настройки и да не тръгне вече? Мисля да карам с него още време, докато си намеря нов. Между другото доставят ли се нови и каква цена са! Или трябва да ровя моргите, което не ми се нрави много, че може пак да остана излъган.
Сещам се че уплътнението, където се намира ЕКУто е счупено леко. Май наистина е барано там. Още като я купувах беше така, но така не знаех че е възможно такива далавери. :gruebel

Искам да попитам и друго... Най в ляво имам две лампи за ABS i AIRBAG. Като дръпна ръчната светят и двете. Когато свалих капачето и видях някъкво побългаряване. Свързана е малка платка с изолирбанд към жиците на лампите!!! Да няма някъква връзка с екуто! Струва ми се че и еърбеци нямам и това е сложено да лъже компа.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Помощ за разчитане на лог-файл на голф 3 1.9 TDI AFN

Мнениеот Andonov » Сря 14 окт 2009 7:39


Най-вероятно е така. Масово се гасят лампите на възглавниците, понежв колите идват ударени.
С вагком ако се закачи ше се види кое как е. АБС-а можеш само да провериш дали ти работи - ако блокират колелата и там си прецакан.

Ново ЕКУ не ти трябва поради причината, че втора употреба ще ти върши работа.
Само трябва да е направи една процедура с Вагком за да запали ако ключа ти има чип.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта