МАСЛО "IGOL" ???

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

МАСЛО "IGOL" ???

Мнениеот MK2 » Сря 27 окт 2004 9:46


Първо искам да ви попитам някой има ли впечетления от това масло и може ли да ми каже нещо повечко за него?В момента сменям основни и биелни лагери и монтъора ми казе че маслото с което карам сега било пълен боклук в смисъл че не било подходящо за тази кола. Маслото е МОТУЛ 15W50 и човека каза че e много гъсто и не можe да проникне в дупките не основните лагери и също така когато се качва към горната част на мотора трудно слизало надолу и коляновия вал оставал без масло.Каза ми да сипе горепосоченото масло "IGOL" полусинтетика 10W40.При източването на маслото то био като мармалад и падало на парцали.Имало и нагари.Как ще коментирате всичко това???




Потребителски аватар
malcho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот malcho » Сря 27 окт 2004 14:22


Не съм специалист -"маслар", но мисля че с подобно масло не би трябвало да има проблем - даже за по стари автомобили го препоръчват пред полусинтетичните. Ти видял ли си какво точно са ти източили или това са монтьорските бъртвежи. Кажи и годините на колата и маслото.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 27 окт 2004 18:31


Купи си пак Мотул но полусинтетика 10W40,аз на това Игол не бих се доверил.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 27 окт 2004 20:48


моя съвет е повече да не ходиш при тоэи "майстор"


BOSS
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 20 юни 2004 19:28
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Абе..

Мнениеот BOSS » Чет 28 окт 2004 11:52


Абе и аз си мислех така ама..
Форда се караше само с Кастрол РС-както знаете по хубаво от това масло на кастрол няма. Сега сипах на IGOL 5W30 и смея да твърдя че повече ми харесва от кастрола. IGOL бях сипвал и в скоростната кутия на голфа и пак бях много доволен. Аудито беше с арал и при студено палене се чуваха повдигачите, сега съм с Igol 10W40 и не се чуват.
Сам можеш да прецениш дали е добро.
Да не го хваля толкова :D ама IGOL си е перфектно масло.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: МАСЛО "IGOL" ???

Мнениеот Sunny » Чет 28 окт 2004 12:52


MK2 написа:В момента сменям основни и биелни лагери и монтъора ми казе че маслото с което карам сега било пълен боклук в смисъл че не било подходящо за тази кола. Маслото е МОТУЛ 15W50 и човека каза че e много гъсто и не можe да проникне в дупките не основните лагери и също така когато се качва към горната част на мотора трудно слизало надолу и коляновия вал оставал без масло.

Човека е напълно прав и ти е обяснил много точно какво се е случило с мотора ти. Аз също съм минал по този път след каране с 15W40 на ABS мотор, а на колегата на БМВ Е30 М40 му се наложи да смени и разпределителен вал, кобилици, повдигачи - всичко в главата :cry:
MK2 написа:Каза ми да сипе горепосоченото масло "IGOL" полусинтетика 10W40.

Не е задължително да е същата марка, но е задължително да е 10 на 40

Някъде из форума има тема, където доста е коментирано за 10W или 15W. Използвай търсачката

popeye написа:моя съвет е повече да не ходиш при тоэи "майстор"

Моряче, май пак почваш с неподготвените изказвания


Потребителски аватар
malcho
Мнения: 288
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот malcho » Чет 28 окт 2004 14:21


@Sunny
За това попитах каква е колата и на колко години е. Според мен, ако
маслото е наред и съответства на заводските изисквания, не би трябвало да има проблеми от марката. И мен маслари са ме питали защо сипвам полусинтетика на 19 год. автомобил-щяло да го гори, а не ми е намаляло с 1 мм. за 4 000км. Полусинтетиката е 80% минерално
и това позволява и смесването им така, че едва ли проблемът е от това дали е 10 или 15. Според мен проблема е друг.
А твоя приятел с БМВ-то какво трябва да сипва по принцип?Защото аз имам познат с М5 и сипва масло за 27лв/литър :wink:

Последна промяна от malcho на Чет 28 окт 2004 14:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 28 окт 2004 14:23


malcho, според мен проблема му е бил не толкова от първата цифра(10 или 15), а от втората - 50


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Чет 28 окт 2004 20:40


Kолата е голф2 гти 16в и вече е готова,с налято масло IGOL 10W40 process полусинтетика и мотора сега работи по-шумно от преди!Вече не знам какво да правя!Всеки говори за различни масла и смея да твърдя че темата относно маслата е може би най-спорната тема относно коли!А и между другото в хайнес пише че за голф 2 маслото трябва да бъде 15W50


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Нед 31 окт 2004 16:40


аэ карам със FINA 5W50 вече 70 000км на 2 коли
и нямям никакви грижи за колянов вал, лагери и т.н.
СМЕНЕТЕ МАЙСТОРА


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МАСЛО "IGOL" ???

Мнениеот silent » Нед 31 окт 2004 23:03


Sunny написа:
MK2 написа:В момента сменям основни и биелни лагери и монтъора ми казе че маслото с което карам сега било пълен боклук в смисъл че не било подходящо за тази кола. Маслото е МОТУЛ 15W50 и човека каза че e много гъсто и не можe да проникне в дупките не основните лагери и също така когато се качва към горната част на мотора трудно слизало надолу и коляновия вал оставал без масло.

Човека е напълно прав и ти е обяснил много точно какво се е случило с мотора ти. Аз също съм минал по този път след каране с 15W40 на ABS мотор, а на колегата на БМВ Е30 М40 му се наложи да смени и разпределителен вал, кобилици, повдигачи - всичко в главата :cry:
MK2 написа:Каза ми да сипе горепосоченото масло "IGOL" полусинтетика 10W40.

Не е задължително да е същата марка, но е задължително да е 10 на 40

Някъде из форума има тема, където доста е коментирано за 10W или 15W. Използвай търсачката

popeye написа:моя съвет е повече да не ходиш при тоэи "майстор"

Моряче, май пак почваш с неподготвените изказвания

Все си мисля че моторите ви са си били за ремонт.............та ако обичате не говорете глупости ...............щот първо карам зиме лете с 15W40 с мотор ABS и съм миналвече близо 70хил кимометра и второ в оригиналната опътване на моята кола никъде не пише какво трябва да
е маслото напротив дадени са диаграми в които са посочени температурните интервали в които работят маслата с различни визкозитети и в зависимост от това къде ще си караш колата си избираш маслото. Долната темеператулна граница на 15W e идентична с тая тна 10w и по памет мисля че беше -20грС. Четете малко повече преди да ги вадите големи.........



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта