Съответно повечето колеги тук поради липса на техника не могат да си дръпнат фреона и да си ремонтират клпаите като хората а свалят само частта,която е със самите клапи и отоплителния радиатор.
Да,обаче в случая,когато колата е с климатик/климатроник и няма филтър за входния въздух за тези колеги това остава скрито :

Ето линк към по-детайлна снимка -> Цък
Това е мизерията,която с годините се е набивала в радиаторчето (изпарителя) и съответно натоварва вентилатора а веенето в купето е по-слабо отколкото трябва да е.същата тази гнус задържа влага и съответно смърди на различни гадости...тя запушва и тръбичките за отвеждане на конденза извън кожуха на парното.
Ако колата е с климатик/климатроник за да се изчисти и този радиатор е необходимо :
-да се изтегли фреона от системата.
-да се демонтира ТРВ-то (температурен-редуцирвентил),който е онази черна кутиика под меката връзка от двигателя до въздушния филтър по пътя на климатичните тръби.
-да се свали целия кожух на парното и да се отвори,както се прави и с обикновенния.
Съответно после по обратния ред се сглобява,само че трябва да се позлват нови О-пръстени за сглобката ТРВ/тръби и то устойчиви на фреон.
Т.е. намирате си някой,който да се навие да дръпне фреона и да ви го пази докато си свършите работата с клапите и т.н.,после отивате да си монтира ТРВ-то с нови гумички,да си провери системата и да я напълни отново с необходимото количество фреон.Съответно ако е коректен си заплащате само гучмичките и цената на липсващия ви преди ремонта фреон...което излиза едни 60-тина лв при повечето В3-ки (12лв са гумички и 30-40лв за фреон (това са до 400 грама липсващ)).Така получавате почистен климатичен радиатор,почистен кожух на парното,почистена тръбичка за конденза и обслужен климатик.
Процедурата не е много по-сложна а определено има ефект понеже така се удължава живота на клиамтичния радиатор (иначе гние от тези боклуци и влагата).