Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Значи аз съм с Голф 5 2.0 TDI и преди време имах едни проблеми, като ми казаха че може и маслена помпа да ми се наложи да сменя. Като попитах за цената ми казаха, че хубави има по 300-400лв (в крайна сметка не я сменях, че нямах проблем). Струва ми се нереално нещо с тия 2800лв. 
-
julisimo
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Здравейте,
благодаря за коментарите.
Сервиза е оторизиран на Фолксваген, и наистина се е оказало, че и в балансиращите валове се е разбила втулката, и сега трябва целия комплект. Демонстрираха ми, като я пъхнаха вътре и се въртеше свободно и стържеше, не зная дали е показателно, но ми звучеше достоверно.
Реших да търся и втора употреба все пак, защото сумата е потресаваща. В тази връзка: niks76 - частите от тази снимка продават ли се?
Както и да е, за труд сигурно няма да е толкова много, затова ако някой има нещо напредвид, може да отговори тук, или л.с., ще съм благодарен.
И пак - благодаря на всички за отзивчивостта.
благодаря за коментарите.
Сервиза е оторизиран на Фолксваген, и наистина се е оказало, че и в балансиращите валове се е разбила втулката, и сега трябва целия комплект. Демонстрираха ми, като я пъхнаха вътре и се въртеше свободно и стържеше, не зная дали е показателно, но ми звучеше достоверно.
Реших да търся и втора употреба все пак, защото сумата е потресаваща. В тази връзка: niks76 - частите от тази снимка продават ли се?
Както и да е, за труд сигурно няма да е толкова много, затова ако някой има нещо напредвид, може да отговори тук, или л.с., ще съм благодарен.
И пак - благодаря на всички за отзивчивостта.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
за кода на двигателя,ако няма филтър за твърди 4астици е BKP-16 клапана,ако има зна4и е BMP-8 клапана.
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
даи ми кода на мотора и ще проверя колко струват тук нови
маслената помпа мисля 4е стои още
маслената помпа мисля 4е стои още
-
julisimo
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Здравейте,
намерих втора употреба, днес ще я нося да видим дали ще бъде всичко наред. Цената е повече от приемлива, надявам се, че ще е работеща - 200лв, заедно с балансиращите валове.
Всъщност ми е любопитно, колко ли ще струва нова niks76 ?? Мисля, че цената от 2600лв нова е малко пресилена.... Мотора е BMP, помпата е със зъбни колела, не с верига ( имало 2 варианта за този модел ).
Стискам палци да тръгне всичко...
намерих втора употреба, днес ще я нося да видим дали ще бъде всичко наред. Цената е повече от приемлива, надявам се, че ще е работеща - 200лв, заедно с балансиращите валове.
Всъщност ми е любопитно, колко ли ще струва нова niks76 ?? Мисля, че цената от 2600лв нова е малко пресилена.... Мотора е BMP, помпата е със зъбни колела, не с верига ( имало 2 варианта за този модел ).
Стискам палци да тръгне всичко...
-
julisimo
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Мъките продължават......
за съжаление се оказа, че имало 2 различни модела помпи за този мотор - при единия вариант задвижването е с верига, другия със зъбни колела. Комплекта който ми изпратиха е за верига, и се различава доста от другия вариант, който трябва да е с зъбните колела.
Върнах частите... и търсенето продължава... така, че ако някой знае нещо по въпроса, ще съм изключително благодарен да го сподели.
Ще пусна и в секция: "търси" молба за помощ.
Благодаря ви предварително
за съжаление се оказа, че имало 2 различни модела помпи за този мотор - при единия вариант задвижването е с верига, другия със зъбни колела. Комплекта който ми изпратиха е за верига, и се различава доста от другия вариант, който трябва да е с зъбните колела.
Върнах частите... и търсенето продължава... така, че ако някой знае нещо по въпроса, ще съм изключително благодарен да го сподели.
Ще пусна и в секция: "търси" молба за помощ.
Благодаря ви предварително
- imedarov
- Мнения: 1723
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
0887713705 това е една морга в Горна баня, общо взето имат много неща за нови автомобили. Звънни и питай
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
julisimo написа:Всъщност ми е любопитно, колко ли ще струва нова niks76?
niks76 написа:маслената помпа струва -няма и 100 евро:привода и е пар4е шестограм-няма и десет евро
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
маслената помпа е 157 евро;валовете с корпуса им е 1197евро ,а шестограма е 3евро и малко;сори ама не продават валовете поотделно;това е цената за bkp,za bmp ще пиша в понеделник
пи4 има и друго решение:оригиналния шестограм е 6мм;ако имаш добър фрезист ;може да се пригоди 7мм шестограм да е за страната към валовете и да си остане на 6мм към помпата(нея си я купуваш нова)
пи4 има и друго решение:оригиналния шестограм е 6мм;ако имаш добър фрезист ;може да се пригоди 7мм шестограм да е за страната към валовете и да си остане на 6мм към помпата(нея си я купуваш нова)
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Ако почти всичко е читаво, имам перфектните машинисти (занимават се предимно със изработката на зъбни колела), но предполагам и такова нещо могат да изработят. Единственото е че се намират в София, но ако вместо 3000 на колегата му струва само няколко стотин мисля, че си заслужава разкарването.
-
julisimo
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Здравейте,
намерих изключително добър вариант. Ще пиша отново като станат нещата.
Благодаря на всички за отзивчивостта.
намерих изключително добър вариант. Ще пиша отново като станат нещата.
Благодаря на всички за отзивчивостта.
-
julisimo
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Здравейте,
най-сетне всичко е наред. Смениха ми комплекта по гаранционен път, безплатно
. Не ми се обяснява през какви административни и бюрократични
препятствия трябваше да премина, но в крайна сметка резултата си заслужаваше.
След всичките интервенции обаче, се появи едно бръмчене/свистене/свирене.Не зная как точно да го обясна.
След като ми смениха маслото и тествали колата в сервиза, се оказало че филтъра за твърди частици също е задръстен почти на 90%. По някаква система ( определени обороти, скорост и свързан компютър), казаха че се е изчистил напълно филтъра. Но след това се появи свистенето. Според мнението на сервиза, това се е получило точно от прочистването на филтъра, сега се завихрял въздуха или нещо подобно. На мен ми се струва, че точно турбото е по-осезаемо чуваемо - "свистенето" се чува точно когато се включва турбото ( около 1500-1600 оборота), и спира когато отпусна педала на газта.
Въпроса ми е: има ли логика в това обяснение, или да продължа да настоявам да обърнат внимание? Сигурен съм 101%, че този шум го нямаше, преди да сменят масл. помпа и прочистването на този филтър.
най-сетне всичко е наред. Смениха ми комплекта по гаранционен път, безплатно
След всичките интервенции обаче, се появи едно бръмчене/свистене/свирене.Не зная как точно да го обясна.
След като ми смениха маслото и тествали колата в сервиза, се оказало че филтъра за твърди частици също е задръстен почти на 90%. По някаква система ( определени обороти, скорост и свързан компютър), казаха че се е изчистил напълно филтъра. Но след това се появи свистенето. Според мнението на сервиза, това се е получило точно от прочистването на филтъра, сега се завихрял въздуха или нещо подобно. На мен ми се струва, че точно турбото е по-осезаемо чуваемо - "свистенето" се чува точно когато се включва турбото ( около 1500-1600 оборота), и спира когато отпусна педала на газта.
Въпроса ми е: има ли логика в това обяснение, или да продължа да настоявам да обърнат внимание? Сигурен съм 101%, че този шум го нямаше, преди да сменят масл. помпа и прочистването на този филтър.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
По принцип е нормално това, което са ти обяснили, друг е въпроса точно какво чуваш.
За това при махане на катализатора започва да се чува осезаемо турбината.
За това при махане на катализатора започва да се чува осезаемо турбината.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
да не би филтъра да има нещо общо със свиренето?
-
julisimo
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 24 авг 2005 9:24
- Автомобил: VW Passat DSG
- Двигател: BMP 2006
- Местоположение: Благоевград
Re: Пасат 2006 2.0 TDI - Oil pressure
Ако някой ми каже метод как точно с думи да опиша звука, може би ще ме разберете. Освен да го запиша с телефона и да го пусна за download
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], televes и 67 госта
