ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: ТДИ 96г. демпферна шайба моля за инфо

Мнениеот fox_vt » Пет 16 окт 2009 20:55


kiko946 написа:
uki написа:Днес реших да проверя ролката на алтернатора на голфа и ми направи впечетление ,че при завартане на ролката по посока на вартене на ремака ротора зацепва и се вижда как се върти.Но след като го завъртя в обратна посока пак същата работа пак се върти и ротора.Доколкото си спомням бях срещнал някъде във форума ,че ролката (ремъчната шайба)на алтернатора зацепва и върти ротора само в посока на въртене на ремъка.От тука си правя изводи ,че вибрациите на пистовия ремък след смяна на демпферната шайба се дължат на проблеми в алтернатора.Също съм проверил и Г -образния държач на оптягащата ролка на пистовия ремък,който също има миннимален луфт във втулката което съм установил след разклащане надолу и нагоре.Луфта е много нищожен според мен (+- 1мм), и ролката почти не притрепва в сравнение когато бях със скъсана демпферна шайба.Та въпроса ми е следния:
- може ли да се направи профилактика или поправка на тази шайба на алтернатора и да се отстрани проблема;
- и втория ми въпрос е дали Г-образната стойка се продава комплект със фтулките или се предлагат и отделни фтулки. :?:
DSC00931.JPG


по втория въпрос , фтулките се продават отделно....струват 16 лв.


а по първия въпрос ролката на генератора ти е обикновенна и се върти в двете посоки,можеш да я смениш с такава тресчотна 85лв струва лично аз съм доволен пистовия ремък се успокои значително.





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта