Та нека да поясня в какво се състои въпроса ми.
Долнището на мотора е ДХ 112кс. от голф 1 фабрично с механична инжекция.
Главата е от Пасат 2Е.
Запалването е от ДХ-а и се чудя с каква електроника да подкарам горивното захранване на мотора.
Разполагам с пълен комплект инжекция кабели от 2Е-то, както и такава от Г60.
Запалването реших да остане от ДХ-а, защото е много просто и не се налага да слагам датчик за позиция на коляновия вал, но дали ще се получи паленето да е отделно от захранването с гориво, когато се ползват показаните електроники.
Отворен съм за коментари.
ПП. Колата ще се кара само за удоволствие и само на писта. Няма да се турбинира.
Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
2Е не иска датчик за 1ви цилиндър. и е тъпо та свири.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
vaskoto1 написа:2Е не иска датчик за 1ви цилиндър. и е тъпо та свири.
Значи да редя инсталацията и да Паля. Аз що съм останал с впечатление че е с датчик

Нищо все пак Ваското се намеси точно и навреме, но има още дилеми. Коя периферия около мотора може да се ореже. Имаше някакъв съд с датчик ако не се лъжа за бензинови изпарения от резервоара, него мисля са уволня.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
ако е от голф-ще го търси.
включи го електрически и ако искаш не го включвай към изпаренията. макар че не ти пречи.
почти нищо не можеш да съкратиш, особен смисъл няма. няма да олекнеш колосално от това, а ще си имаш ядове.
ако е пасат-вакуумен е и няма тоци.
идейно би било да си сложиш емулатор вместо ламбда и да си правиш със сместа каквото си искаш, компира ще е винаги доволен.
включи го електрически и ако искаш не го включвай към изпаренията. макар че не ти пречи.
почти нищо не можеш да съкратиш, особен смисъл няма. няма да олекнеш колосално от това, а ще си имаш ядове.
ако е пасат-вакуумен е и няма тоци.
идейно би било да си сложиш емулатор вместо ламбда и да си правиш със сместа каквото си искаш, компира ще е винаги доволен.

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
vaskoto1 написа:ако е от голф-ще го търси.
включи го електрически и ако искаш не го включвай към изпаренията. макар че не ти пречи.
почти нищо не можеш да съкратиш, особен смисъл няма. няма да олекнеш колосално от това, а ще си имаш ядове.
ако е пасат-вакуумен е и няма тоци.
идейно би било да си сложиш емулатор вместо ламбда и да си правиш със сместа каквото си искаш, компира ще е винаги доволен.
Дай малко повече инфо за този емулатор?? От къде да си го купя как се монтира? Главата е пасатова, но компютъра е от голф и е електрически този клапън, но ще го вържа щом ще го търси компа. Макар че на 1-ката също го търси, но не оказва влияние на работата на мотора а само си седи досадната грешка.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
клапън трябва да е нещо, производно на напън-мисля че клапан си имал предвид...
емулатор-от всеки газаджия.
махаш ламбда и го връзваш да храни компира с илюзии.
и той е доволен и ти си доволен.

емулатор-от всеки газаджия.
махаш ламбда и го връзваш да храни компира с илюзии.

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Аз защо ли си мисля че оригиналната инжекция на ДХ-а ще си пасне най-добре ,частите поне ги имаш не ти е проблем че главата е от 2Е , просто трябва да навиеш бронзови втулки за инжекторите. Няма ли да е по лесно така ?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Stenly написа:Аз защо ли си мисля че оригиналната инжекция на ДХ-а ще си пасне най-добре ,частите поне ги имаш не ти е проблем че главата е от 2Е , просто трябва да навиеш бронзови втулки за инжекторите. Няма ли да е по лесно така ?
ДА ама не искам и да чуя за механична инжекция и то на 25 години.

Днес ще пиша какво стана с мотора и ако се сетя и някоя снимка ще ударя.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Мотора запали, но трябва да се връзва много периферия. Благодарен съм на Ваското за оказаната помощ и то толкова бързо. Имам само един проблем, че го няма ТПС-а и не знам без него дали ще има стабилен празен ход и дали въобще ще може да се види дали мотора работи добре докато си намеря такъв.
ПП. МАй тази тема трябва да се премести в темата ми за ГТД-то
ПП. МАй тази тема трябва да се премести в темата ми за ГТД-то
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
leonardo_vd написа: Имам само един проблем, че го няма ТПС-а и не знам без него дали ще има стабилен празен ход и дали въобще ще може да се види дали мотора работи добре докато си намеря такъв.
ПП. МАй тази тема трябва да се премести в темата ми за ГТД-то
Аз моето 2Е съм го карал месеци без ТПС, нямах никакви проблеми с празния ход.
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Франкенщайн се въздига, няма друга такава ..... незнам как да го нарека, но наистина си е Сбирщайн- ходи се в единия гараж каквото се намери се монтира, Днеска викам на Иван:" Копеле имаш ли джанти за 280ките(решихме да му слагаме 280мм дискове, той вика ми немам, ами к'во прайме, чакай да ида в задния двор да видя дали има нещо", и идва с едни гирлинг за 256мм, ама се оказа, че няма дискове, та намерихме 239ки и....



Забравих, че трябваше да резнем тук таме

Забравих, че трябваше да резнем тук таме

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Наистина колата е СТАРТ ОТ СКРАПА и се прави само за 1 състезание, а по-нататък ще се наблегне на истински части.
Двигателя има учудващ респонс, но още не е пробван в движение и нищо не мога да кажа за вървеж.
Двигателя има учудващ респонс, но още не е пробван в движение и нищо не мога да кажа за вървеж.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Важното е да е бургия на пистата пък останалото...
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"
Kолата отиде за скрап, но мотора работи в купе на мк1 от доста време. Добре се държи и се кара само на ГАЗ. И все пак съм още учуден с каква степен на сгъстяване е станал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта