Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Пет 16 окт 2009 20:52


Та нека да поясня в какво се състои въпроса ми.
Долнището на мотора е ДХ 112кс. от голф 1 фабрично с механична инжекция.
Главата е от Пасат 2Е.
Запалването е от ДХ-а и се чудя с каква електроника да подкарам горивното захранване на мотора.
Разполагам с пълен комплект инжекция кабели от 2Е-то, както и такава от Г60.
Запалването реших да остане от ДХ-а, защото е много просто и не се налага да слагам датчик за позиция на коляновия вал, но дали ще се получи паленето да е отделно от захранването с гориво, когато се ползват показаните електроники.
Отворен съм за коментари.

ПП. Колата ще се кара само за удоволствие и само на писта. Няма да се турбинира.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот vaskoto1 » Пет 16 окт 2009 20:55


2Е не иска датчик за 1ви цилиндър. и е тъпо та свири.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Пет 16 окт 2009 21:04


vaskoto1 написа:2Е не иска датчик за 1ви цилиндър. и е тъпо та свири.

Значи да редя инсталацията и да Паля. Аз що съм останал с впечатление че е с датчик :banghead: АБФ-а е с такъв и от тук съм се объркал. А ще стане ли това делко с което съм сега/ от Г60/
Нищо все пак Ваското се намеси точно и навреме, но има още дилеми. Коя периферия около мотора може да се ореже. Имаше някакъв съд с датчик ако не се лъжа за бензинови изпарения от резервоара, него мисля са уволня.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот vaskoto1 » Пет 16 окт 2009 21:08


ако е от голф-ще го търси.
включи го електрически и ако искаш не го включвай към изпаренията. макар че не ти пречи.
почти нищо не можеш да съкратиш, особен смисъл няма. няма да олекнеш колосално от това, а ще си имаш ядове.
ако е пасат-вакуумен е и няма тоци.
идейно би било да си сложиш емулатор вместо ламбда и да си правиш със сместа каквото си искаш, компира ще е винаги доволен. mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Пет 16 окт 2009 21:14


vaskoto1 написа:ако е от голф-ще го търси.
включи го електрически и ако искаш не го включвай към изпаренията. макар че не ти пречи.
почти нищо не можеш да съкратиш, особен смисъл няма. няма да олекнеш колосално от това, а ще си имаш ядове.
ако е пасат-вакуумен е и няма тоци.
идейно би било да си сложиш емулатор вместо ламбда и да си правиш със сместа каквото си искаш, компира ще е винаги доволен. mhihi

Дай малко повече инфо за този емулатор?? От къде да си го купя как се монтира? Главата е пасатова, но компютъра е от голф и е електрически този клапън, но ще го вържа щом ще го търси компа. Макар че на 1-ката също го търси, но не оказва влияние на работата на мотора а само си седи досадната грешка.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот vaskoto1 » Пет 16 окт 2009 21:22


клапън трябва да е нещо, производно на напън-мисля че клапан си имал предвид... mhihi
емулатор-от всеки газаджия.
махаш ламбда и го връзваш да храни компира с илюзии. mhihi и той е доволен и ти си доволен.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот Stenly » Съб 17 окт 2009 0:06


Аз защо ли си мисля че оригиналната инжекция на ДХ-а ще си пасне най-добре ,частите поне ги имаш не ти е проблем че главата е от 2Е , просто трябва да навиеш бронзови втулки за инжекторите. Няма ли да е по лесно така ?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Съб 17 окт 2009 6:54


Stenly написа:Аз защо ли си мисля че оригиналната инжекция на ДХ-а ще си пасне най-добре ,частите поне ги имаш не ти е проблем че главата е от 2Е , просто трябва да навиеш бронзови втулки за инжекторите. Няма ли да е по лесно така ?

ДА ама не искам и да чуя за механична инжекция и то на 25 години. :не:
Днес ще пиша какво стана с мотора и ако се сетя и някоя снимка ще ударя.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Съб 17 окт 2009 12:24


Мотора запали, но трябва да се връзва много периферия. Благодарен съм на Ваското за оказаната помощ и то толкова бързо. Имам само един проблем, че го няма ТПС-а и не знам без него дали ще има стабилен празен ход и дали въобще ще може да се види дали мотора работи добре докато си намеря такъв.

ПП. МАй тази тема трябва да се премести в темата ми за ГТД-то


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот lowrider » Пон 19 окт 2009 8:49


leonardo_vd написа: Имам само един проблем, че го няма ТПС-а и не знам без него дали ще има стабилен празен ход и дали въобще ще може да се види дали мотора работи добре докато си намеря такъв.

ПП. МАй тази тема трябва да се премести в темата ми за ГТД-то


Аз моето 2Е съм го карал месеци без ТПС, нямах никакви проблеми с празния ход.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 21 окт 2009 23:36


Франкенщайн се въздига, няма друга такава ..... незнам как да го нарека, но наистина си е Сбирщайн- ходи се в единия гараж каквото се намери се монтира, Днеска викам на Иван:" Копеле имаш ли джанти за 280ките(решихме да му слагаме 280мм дискове, той вика ми немам, ами к'во прайме, чакай да ида в задния двор да видя дали има нещо", и идва с едни гирлинг за 256мм, ама се оказа, че няма дискове, та намерихме 239ки и....

Изображение
Изображение
Изображение

Забравих, че трябваше да резнем тук таме mhihi
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Чет 22 окт 2009 6:40


Наистина колата е СТАРТ ОТ СКРАПА и се прави само за 1 състезание, а по-нататък ще се наблегне на истински части.
Двигателя има учудващ респонс, но още не е пробван в движение и нищо не мога да кажа за вървеж.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот Stenly » Съб 24 окт 2009 1:40


Важното е да е бургия на пистата пък останалото...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Помощ за един мотор "СБИРЩАЙН"

Мнениеот leonardo_vd » Пет 15 мар 2013 16:08


Kолата отиде за скрап, но мотора работи в купе на мк1 от доста време. Добре се държи и се кара само на ГАЗ. И все пак съм още учуден с каква степен на сгъстяване е станал.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта