Крайно време е и аз да ви запозная с това, с което се занимавам вече 2 години и малко. Почна се от нулата и се стигна доволно далеч, дали хубаво или лошо ще кажете вие. Колата вече смени два пъти външния си вид... дали ще се спре зависи от настроението

Развитието й не е успоредно със снимките, ще качвам снимки когато имам възможност.
На 17.07.2007 или точно преди 27 месеца се сдобих с Поло 6N `96 1.4 AEX нa 117k km, току що внесено от Италия.
Тук е ред на първите снимки на полото преди да го внесат:

Прилично изглеждаща и що годе права стоковица,перфектна за първа кола. Не знаеше само какво я очаква

Като всеки млад неориентиран, но надъхан "тунер" се почна с джанти,купени още преди колата да е в мен.
6x14'' Еленов рог...с чисто нови 185/60/14. Размера не се коментира

и правена решетка без емблема:
Идваше зима и многото планове за колата оставихме за напролет. Една неприятна ситуациийка обаче ускори събитията.
Купих си широка броня, на която измазах страничните отвори за решетки, както и мястото за номера:
Решетка без емблема, този път нова:
Да почнем с по-истинските неща викам

Февруари '08 си намерих по-читави джанти - CR7 7.5х16, оригинално хромирани, но с налюпено от времето покритие. Беше ясно, че няма да се карат така и се почна:
Бластиране:
Полиране на борда:
Облепяне и шприц:
Боя. Графит от каталога на Motogucci с брутално едра перла:
За гуми се спрях на Maxxis 205/40/16
Вече обути:
И как стоят на колата:
Една разходка до Смолянската сцена

След дълго чакане дойдоха и придобивките от Германия:
И бърз монтаж:
Най-после и на колата:
Междувременно:
Развитието с тези джанти малко по-късно в темата. В хронологичен ред последваха задни дискови спирачки:
Крайно гърне Supersprint, оригинално за 6N Polo, широка задна броня и фитването й за гърнето:
Задни чистачки да си ги нямаме :
Огледалата ги поръчахме от FK с адаптор за 6N. Двете части обаче не бяха създадени изобщо една за друга

Колата в работен вид, в какъвто я и карах няколко дни:
Бояджийски ден:
Крайно време беше да сложа и нож на предната широка броня, но исках да е различен от оригиналния. Спрях се на Ibiza GTi. Преправянето не беше малко - скъсихме двата края и с пластмаса изградихме капачета, не по-лоши от оригиналните. Няколко от зъбчетата на ножа също се изрязват за да пасне на захващането на Половата броня. Операцията определено си струваше:
Грехота беше лупите да са без ксенон, спрях се на 8000К. След като смених линията на колата с тъмни фарове и стопове, кристалните странични мигачи на мига отшумяха и ги заместиха опушени:
Още инфо със снимки тези дни
