помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 21 окт 2009 9:43


колеги на първо време раздвижното колело ми е спе6но ....и после 6те искам да и направя ремап ....наистина са ималко оборотите зе да се цепи като хонда ебаси мотора......6те съм благодарен ако някои колега които е в 4ас от градове като :сливен ,стара загора,пловдив,бургас....и околията да помогне с настроиката на мотора естествено 6те се разберем за някаква цена...




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот Li4o » Сря 21 окт 2009 11:41


golf_mania_jambol написа:колеги на първо време раздвижното колело ми е спе6но ....и после 6те искам да и направя ремап ....наистина са ималко оборотите зе да се цепи като хонда ебаси мотора......6те съм благодарен ако някои колега които е в 4ас от градове като :сливен ,стара загора,пловдив,бургас....и околията да помогне с настроиката на мотора естествено 6те се разберем за някаква цена...

С това раздвижно колело ще се оплетеш още повече...послушай колегата 1бар - върни си оригиналните дюзи и оригиналния дебитомер(ако си го бъзикал) - след това направи една качествена центровка на запалването и чак след това можеш да мислиш за раздвижни колелета, регулатори на горивото, някакво "мапване" на ЕКУ и други чудесии...

П.С. Имаш ли пълните характеристика на вала - интересно ми е да ги погледна...


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 21 окт 2009 11:56


нямам колега знам чее shrick 288* ...значи според вас да си сложа моите диузи така ли...ще съм благодарен на някои ако е навътре с валовете да помогне с колко точно градуса да направя предварение на делкото...


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот neiki4a » Сря 21 окт 2009 14:09


http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=98945 на този сайт даваш download schric catalog 2009 на 18 страница ги има за 288* вал


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Сря 21 окт 2009 23:36


такааа,колеги златни сте преди един час си смених дюзите,голфа тръгна да върви на късане ,отзаде огън след предавките просто цепи се като пистов мотор невероятна е тръпката....
но имам въпрос пълната ми сила на зверско набиране идва около 4000 хил оборота с раздвижно колело мога ли да променя този момент по рано да става,намерил съм раздвижно колело но от кр ставали някои които разбира нека каже за да знам какво да правя...
с тоа вал мотора иска да е до 9000 оборота много малък ми е оборотомера сега


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот mk1 » Чет 22 окт 2009 11:22


на кр влица на ролката е друг.трябва ти раздвижно за 8 в.в хеед ги правят трябва материала да е дуралумиини на допалнителната шаиба.
до 9000 ще си чупиш карантиите . ас го виждам да ти мапнат оборотите някаде на 7600. не повече !!!


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Чет 22 окт 2009 11:27


а с раздвижното колело 6те мога ли да го направя малко по силен и в ниските 4е сега в ниските е малко муден..мислех си около 2 градуса примерно като се върнат...но да каже някои запознат


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот mk1 » Чет 22 окт 2009 11:42


вала не се зацепва така 2 градуса на пред или на зад за по силни ниски или високи ....
с този вал рърсиш високи... ако му намериш 2 вебера 45ци дросели тогава ще имаш ниски


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Чет 22 окт 2009 12:26


mk1 написа:вала не се зацепва така 2 градуса на пред или на зад за по силни ниски или високи ....
с този вал рърсиш високи... ако му намериш 2 вебера 45ци дросели тогава ще имаш ниски

понеже съм карал голф със спортен вал и има6е по добри ниски от моя сега за това питам има ли на4ин да се вазвърнат ниските малко...ина4е на след 4000 се едно е v-tec (пълна лудница) :applause: :twisted: :bowdown


Потребителски аватар
petroffbg
Мнения: 162
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот petroffbg » Чет 22 окт 2009 19:52


Без раздвижка не може да постигнеш максимума на тоя вал,но и без да имаш степен поне 10-10,5 няма как да тръгва от ниски.Вала ти е със големи фази и е произведен да работи във високите.В най-добрия случай ако го сгъстиш има бегла вероятност да започне да се реже от около 2000-2500.Прав е МК-1 за веберите(може и делорто),с тях наистина може да осигуриш стабилен празен ход.Внимавай с маслата,над 6000 оборота се използва само фул синтетика от сорта 15-50,10-60,5-50 които са по 35-40 лева литъра,не си прави експерименти, ще си завариш мотора.Раздвижка може да ти направи всеки кадърен стругар,прави се стоманена главина и на нея се монтира зъбното колело,като резбите са в главината а шлицовите канали(бъбреците)се правят на зъбното колело.Достатачни са 6 болчета по 6 мм.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Пет 23 окт 2009 8:13


petroffbg написа:Без раздвижка не може да постигнеш максимума на тоя вал,но и без да имаш степен поне 10-10,5 няма как да тръгва от ниски.Вала ти е със големи фази и е произведен да работи във високите.В най-добрия случай ако го сгъстиш има бегла вероятност да започне да се реже от около 2000-2500.Прав е МК-1 за веберите(може и делорто),с тях наистина може да осигуриш стабилен празен ход.Внимавай с маслата,над 6000 оборота се използва само фул синтетика от сорта 15-50,10-60,5-50 които са по 35-40 лева литъра,не си прави експерименти, ще си завариш мотора.Раздвижка може да ти направи всеки кадърен стругар,прави се стоманена главина и на нея се монтира зъбното колело,като резбите са в главината а шлицовите канали(бъбреците)се правят на зъбното колело.Достатачни са 6 болчета по 6 мм.

мерси за изчерпателния съвет колега умело търся колело ,ако някои може да направи кадърно да пише на лични пак ще се разберем нещо...колко градуса треябва да се върнат на колелото за да стане в оптимален режим вала...мотора още нее барана електрониката такаче прекъсвача си е на 6,500 малко 6те почакам следващата смяна 6тее пълна синтетика ....


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот mk1 » Пет 23 окт 2009 9:55


аз съм с "мотул 6100" 15-50 .... първия вискозитет е висок , защото съм с худравличните повдигачи .... 65 лв 4 л. го взих на цената на едро с отстъпката mhihi
таази шаиба се птави от дуралуминии ....
свържи се със "сиромаха" (синиото трабантче с абф) тои си пави на скоро шаиба и ще те опъти най-добре за всичко.


Потребителски аватар
golf_mania_jambol
Мнения: 802
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот golf_mania_jambol » Пет 23 окт 2009 10:58


такаа за да не правя експеременти насо4етеме с раздвижното колело напред или назад (аз мисля назад) се връ6та и с колко ..мерси


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот Li4o » Пет 23 окт 2009 20:14


golf_mania_jambol написа:такаа за да не правя експеременти насо4етеме с раздвижното колело напред или назад (аз мисля назад) се връ6та и с колко ..мерси

Колега, закарай си колата на някой дето разбира да ти я настрои...да не направиш някоя беля...това накъде се "мести" и с колко се "връща" зависи от много фактори....

П.С. Принципно, ако искаш въртящ момент в ниски обороти въртиш в предварение, ако искаш максимална мощност на вала - въртиш в закъснение - но губиш въртящ момент на ниски обороти за сметка на добра работа на вала при високите...


Вера Павлова
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор

Мнениеот Вера Павлова » Пет 23 окт 2009 21:59


Колега, вал 288 е с лифт 11.7, застъпване 3.4 изисква регулировка на хлабини на клапаните съотв. 0.35/0.45, която е от съществено значение. Изхвърляте хидравличните чаши и слагате механични. Вал 288 ако е оригинален има маркер от страната, обратна на ангренажа - тънка черта, която при горна мъртва точка трябва да е успоредна на главата (както при дизелите). При този тип инжекция застъпване 3.4 пречи да свалите ниските обороти под 1500.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта