така колата е 1.8 гти ев двигател, над бушониерата има 1но фиксирано за купето където праща маса по 5 кабела 1ния от който отива в 1 двойна букса(другя кабел в буксата е пак маса която идва директно от акумулатора) която влиза в друга букса и я изпраща на други 4 кабела тая маса
та кабела от това фиксираото за купето направо се запали(на контакт няма ядове само като почне да върти на стартер то даже не може да превърти на стартер) днеска от нз какво направих нов 6 квадрата ма и той загрева а не мога да завартя на стартер заради тоя кабел... и чат пат тръгне акто го сръчкам някакви идеи от какво може да е ?
а сутринта си запали чак мак след това не сам я пипал и вечерта кур видех че 1та кабелна обувка е нарпаво заминала заради лабава връзка
аз сложих нови ма пак не се оправя
Въпрос за маси при голф 2
- kasidi
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Въпрос за маси при голф 2
Колега виж си масата на двигателя, или по-точно кабела от акумулатора до самия двигател.Ако няма такъв кабел или е прегорял го подмени
Точно там ти е проблема.
Точно там ти е проблема.
- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маси при голф 2
то кам двигатела няма само към скоростите има ма той си е читав и то го прави само кат сам на стартер...kasidi написа:Колега виж си масата на двигателя, или по-точно кабела от акумулатора до самия двигател.Ако няма такъв кабел или е прегорял го подмени![]()
Точно там ти е проблема.
- kasidi
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: Въпрос за маси при голф 2
Провери си този кабел към скоростите ли е към двигателя ли е зависи къде е хванат.
Стартера взима директен плюс от акумулатора и минус по този същия кабел.
Ако имаш проблем в този кабел стартера си търси минус от друго място, дали от таблото дали от друго място
Така че провери за слаба връзка , за окислена кабелна обувка .
Успех
Стартера взима директен плюс от акумулатора и минус по този същия кабел.
Ако имаш проблем в този кабел стартера си търси минус от друго място, дали от таблото дали от друго място
Така че провери за слаба връзка , за окислена кабелна обувка .
Успех

- snickers_
- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маси при голф 2
kasidi написа:Провери си този кабел към скоростите ли е към двигателя ли е зависи къде е хванат.
Стартера взима директен плюс от акумулатора и минус по този същия кабел.
Ако имаш проблем в този кабел стартера си търси минус от друго място, дали от таблото дали от друго място![]()
Така че провери за слаба връзка , за окислена кабелна обувка .
Успех
евала мерси утре че видиме .. друг въпрос за спирачната помпа нали сложих спирачки то 3ка със се апарати всичко,та преди да ги слжоа педала беше мек след квото ид а е обезваздушаване не губи течност но и не сприа дали е от помпата ?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за маси при голф 2
Колегите го написаха - това е ! Прегледай добре връзките , почисти притегни и т.н. Огледай кабела да не е закъсан и да се държи за 2-3 "косъмчета"
и ти да си мислиш , че имаш маса към двигателя .
ПП съвпаднаха ни писанията
... От мен : първо оправи спирачките , това че не можеш да запалиш не е толкова важно
.
и ти да си мислиш , че имаш маса към двигателя .ПП съвпаднаха ни писанията
.Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта