Въпрос за ЕТ

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 31 дек 2007 11:31


И да и не. Може да бъде и с борд с положително ЕТ. Примерно е петолъчка, която има достатъчно голямо J и лъчите в края (към обръча) ако завиват обратно към главината пак може да се получи широк борд.
Моите джанти са пример за това - ЕТ35, почти колкото е на заводската 14 ЕТ38

Изображение




Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Мнениеот Stef4o » Пон 31 дек 2007 11:40


Ясно, благодаря за разяснението ! :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 03 яну 2008 7:55


Значи трябва да станат! :D


Тико
Мнения: 101
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: Въпрос за ЕТ

Мнениеот Тико » Пет 23 окт 2009 11:13


Според литературните данни,посочени по-горе в дадените инернет-връзки,допустимата разлика между ЕТ на оригиналните джанти и другите е 10-12 мм;при твоя случай по-малкото ЕТ(Еinpresti- efe) ще изнесе колелетата по-настрани отприетото за модела автомобил;може и нищо да не последва - така пишат специалистие;а тая допустима разлика според някои трябва да е по-малка - 5-7 мм;


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Re: Въпрос за ЕТ

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 23 окт 2009 16:26


Ето ви едно сайтче да си поиграете с ЕТ, J, размери и т.н.
В случая с ЕТ е важно то да е такова, че разстоянието от главината до вътрешният ръб на джантата да е равно или близко (+/- 1-2мм) до същото на джанта с оригинален размер. В противен случай джантата ще се опира/търка в окачването или вътрешността на калника.
Затова колкото е по-широка джантата (J), толкова по-малко трябва да е ET. От друга страна обаче, джантата започва да стърши навън, което пък води до друг проблем - сещате се какъв mhihi ...
С две думи - гъзарията изисква жертви :wink:

http://www.wheelsmaster.com/rt_specs.jsp



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта