Само искам да ви попитам какво мислите за идеята, която е доста популярна в Германия, че на светофар трябва да гасиш колата, за да харчи по-малко?!?!?!!?!? Аз преди време карах едно Поло 2008-ма 1.4 бензин. Е полото си беше с постоянно включен ЕСО режим и все си ми лапаше 10-12 при моето каране!!! Нещо аз ли не разбирам?!?!??! Устройство свалящо разхода на гориво?
- Smashhead
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хале (Заале), Германия
Re: Устройство свалящо разхода на гориво?
хехе, ей много як коментар на американците!!!израдва ме!!!
Само искам да ви попитам какво мислите за идеята, която е доста популярна в Германия, че на светофар трябва да гасиш колата, за да харчи по-малко?!?!?!!?!? Аз преди време карах едно Поло 2008-ма 1.4 бензин. Е полото си беше с постоянно включен ЕСО режим и все си ми лапаше 10-12 при моето каране!!! Нещо аз ли не разбирам?!?!??! 
Само искам да ви попитам какво мислите за идеята, която е доста популярна в Германия, че на светофар трябва да гасиш колата, за да харчи по-малко?!?!?!!?!? Аз преди време карах едно Поло 2008-ма 1.4 бензин. Е полото си беше с постоянно включен ЕСО режим и все си ми лапаше 10-12 при моето каране!!! Нещо аз ли не разбирам?!?!??! - Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Устройство свалящо разхода на гориво?
Два пъти чета поста и 2 пъти не разбирам връзката между разхода на Поло-то ти без клима и идеята за гасенето на двигателя на светофар
Или просто реши да си изплачещ мъката покрай въпроса
Новите BMW-ta (и не само) са с автоматичната Старт/Стоп система на Бош, която гаси двигателя при падане на скоростта под 5 км/ч по инерция и го пали при натискане на съединителя. Т.е. при спиране на светофар и тръгване.
Имах възможността да покарам такова 1500км - честно казано не останах очарован от разхода, въпреки, че на теория се твърди, че при престой над 6-7 секунди на светофар или задръстване с изключен двигател, човек вече е на кяр, а това постоянно гасене и палене ми лазеше по нервите до последния момент. Може би се свиква, както с всяко нещо, но на мен поне 1500 км не ми бяха достатъчни за да свикна.
Освен това разбира се системата работеше безпогрешно при положение, че колата бе на 10 000км.... но дали ще пали пак така "отма" като стане на 110 000 и 210 000.... не бих се обзаложил никак.
Скептичен съм за бъдещето на тази система при петролните двигатели.
Новите BMW-ta (и не само) са с автоматичната Старт/Стоп система на Бош, която гаси двигателя при падане на скоростта под 5 км/ч по инерция и го пали при натискане на съединителя. Т.е. при спиране на светофар и тръгване.
Имах възможността да покарам такова 1500км - честно казано не останах очарован от разхода, въпреки, че на теория се твърди, че при престой над 6-7 секунди на светофар или задръстване с изключен двигател, човек вече е на кяр, а това постоянно гасене и палене ми лазеше по нервите до последния момент. Може би се свиква, както с всяко нещо, но на мен поне 1500 км не ми бяха достатъчни за да свикна.
Освен това разбира се системата работеше безпогрешно при положение, че колата бе на 10 000км.... но дали ще пали пак така "отма" като стане на 110 000 и 210 000.... не бих се обзаложил никак.
Скептичен съм за бъдещето на тази система при петролните двигатели.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 67 госта