Вадиш кабелите на свещите (внимателно че има много голям ток там) един по един когато цилиндъра работи и му извадиш кабела двигателя ще промени работата си а ако не работи няма да има промяна в работата на мотора.Това искаше да ти каже колегата.
Откриваш кои е и му проверяваш инжектора или казваш на някои газаджия да провери конкретно него.
			
									
									Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
van4ooo написа:Вадиш кабелите на свещите (внимателно че има много голям ток там) един по един когато цилиндъра работи и му извадиш кабела двигателя ще промени работата си а ако не работи няма да има промяна в работата на мотора.Това искаше да ти каже колегата.
Откриваш кои е и му проверяваш инжектора или казваш на някои газаджия да провери конкретно него.
да колега, разбрах. а за инжектора, проверявам съответния газов инжектор, а не бензиновия, нали така

- 
				Zeroday
- Мнения: 115
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
staff написа:van4ooo написа:Вадиш кабелите на свещите (внимателно че има много голям ток там) един по един когато цилиндъра работи и му извадиш кабела двигателя ще промени работата си а ако не работи няма да има промяна в работата на мотора.Това искаше да ти каже колегата.
Откриваш кои е и му проверяваш инжектора или казваш на някои газаджия да провери конкретно него.
да колега, разбрах. а за инжектора, проверявам съответния газов инжектор, а не бензиновия, нали така
Колега не се обиждай...ама земи я закарай на майстор...

- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Zeroday написа:Колега не се обиждай...ама земи я закарай на майстор...
Не се обиждам колега, аз си признавам, че не разбирам кой знае колко. Просто искам горе долу някакви насоки, ако някой е имал подобен проблем, защото знам, че ще отида на майстор и той ще ми каже "айде смени сега: кабели, свещи, въздушни филтри, дистибуторна капачка, почисти дюзи и още ена камара неща и ела пак, ако има проблем." Т.е. ще ме натовари с пари за неща, които евентуално предполага, ама не е много сигурен. Така правят всички. Колкото мнения изчетох във форума, все са сменяли тия неща и проблемите им си остават.
- h_andreev
- Мнения: 91
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 12:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Бургас - VW Vento GT 2.0 2E 115hp 1993 ГИ: D.T.Gas GasTech 704
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Имах подобен проблем миналата година, като взе да се застудява, оказа се че решението е центровка. По голямо ми е било предварението и при преминаване от бензин на газ почваше да работи на 3 цилиндъра за около 5-6 секунди. После се оправяше и цял ден няма проблеми, докато не истинеше колата.
Провери центровката, оказа се, че 10 градуса при мен идваше в повече и заводския режим от около 6 гр. си е най-добре.
Пиши, ако има развитие
Успех
			
									
										
						Провери центровката, оказа се, че 10 градуса при мен идваше в повече и заводския режим от около 6 гр. си е най-добре.
Пиши, ако има развитие

Успех
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
h_andreev написа:Имах подобен проблем миналата година, като взе да се застудява, оказа се че решението е центровка. По голямо ми е било предварението и при преминаване от бензин на газ почваше да работи на 3 цилиндъра за около 5-6 секунди. После се оправяше и цял ден няма проблеми, докато не истинеше колата.
Провери центровката, оказа се, че 10 градуса при мен идваше в повече и заводския режим от около 6 гр. си е най-добре.
Пиши, ако има развитие
Успех
Да колега, ама първо мисля да проверя свещите и дистрибуторна капачка тъй като вчера докато прехвърля от бенз на газ бях отворил капака и чух как пука нещо все едно дава на късо кабел. Та може би да е от тези неща. А сутрин като е студ от време на мреме се опитва да гаси цилиндъра дори и само на бенз. Чува се пак същото - как пукат кабели. Но най-осезаемо е на студена кола и то на междинно положение, когато от бенз прехвърля на газ - тогава 100 процента го спира. След като проверя кабели, свещи и капачката мисля да видя и за запушени дюзи на газта и накрая за тази центовка за която говориш. Благодаря все пак

- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
колега ,от скоро и аз го имам този проблем но колата ми е голф 3 афт 101к.с.газов инж-н брц.така си я купих с монтирана газова.преди време като превключваше на гас в движение колата присецваше.но го правеше от време на време,не постоянно.така си свикнах с този проблем.от скоро обаче при превключване губи мощност ,падат оборотите и трудно се форсира.това е докато я изрежа няколко пъти,примерно за 1-2 минути,това е само на гас,на бенз. няма проблеми.мен един газаджия ме насочи към свещи,.сега сам с brisk некакви двуелектродни.вече и аз не знам какво да правя.ако знам че е сигурно от свещите да дам 100-120лв за свещи да ги дам ама ако почна да сменям наред  ще отиде много пара.дано се намери решение на този проблем.ще следя темата с интерес. 
			
									
										
						
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Измерете си кабелите - най-вече на 4-ти цилиндър. При мен така караше на 3 цилиндъра и с настъпване се оправяше. Накрая се оказа елементарно прекъсване на кабела - но не тотално, а от време на време докато е студена най-вече.
			
									
										
						- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
peachbaby написа:колега ,от скоро и аз го имам този проблем но колата ми е голф 3 афт 101к.с.газов инж-н брц.така си я купих с монтирана газова.преди време като превключваше на гас в движение колата присецваше.но го правеше от време на време,не постоянно.така си свикнах с този проблем.от скоро обаче при превключване губи мощност ,падат оборотите и трудно се форсира.това е докато я изрежа няколко пъти,примерно за 1-2 минути,това е само на гас,на бенз. няма проблеми.мен един газаджия ме насочи към свещи,.сега сам с brisk некакви двуелектродни.вече и аз не знам какво да правя.ако знам че е сигурно от свещите да дам 100-120лв за свещи да ги дам ама ако почна да сменям наред ще отиде много пара.дано се намери решение на този проблем.ще следя темата с интерес.
Колега мисля, че проблема ми се реши. Сега не е толкова студено, за да съм напълно сигурен, но вече не спира цилиндъра и прехвърля плавно. На 100% ще съм сигурен като стане навън 1-2 градуса. Да ти споделя как. Тука за 2-3 дни смених това онова. Значи проблема според газаджията ми се оказа, зацапани дюзи на газта. Човека ми ги изчисти и 4-те и сега от 2 дни нямам проблеми. Чистят се с кореселин на ръка. Той ми обясни защо става така като е студено, а при топло не го прави. Значи тая мръсотия като е студено - лепне и се отлага и дюзите се движат по-трудно и тракат. Като е топло не е така. И в действителност аз пипнах дюзата и пръстите ми залепваха по чернилката. После така и така бяхме разглобили, сменихме филтрите (един конусен-метален,прилича на горивен филтър и едно малко филтърче-кръгло) цената на двата е 15лв. Те са консуматив сменят се на 15тина хил.км. До тук с ремонтите по ГИ. После сменях масло, маслен филтър и въздушни, но това си беше планово. Това което също смених са свещите, но принципно проблема не беше в тях, защото като ми спреше цилиндъра на газ, цъкна ли бенз веднага тръгваше цилиндъра. Останах също дълбоко замислен като разбрах, че за моята колица свещите, с които трябва да карам са платинени! Бях поразен от сумата. За марка DENSO 1 свещ - 32лв. Тъй като беше немислимо за мен да дам 130лв. за свещи си купих марка NGK - 23лв за свещ естесвено пак платинени. Та с отстъпката 80 кинта свещите. Умрех напрао
 ама нема как
 ама нема как  Ами това е от мен. Дано да нямам повече проблеми с тия цилиндри, че ми писна.
 Ами това е от мен. Дано да нямам повече проблеми с тия цилиндри, че ми писна.Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Проблема наистина са дюзите на газовия инж.,при мен проблема го реших като откачих маркуча на газта прди рейката с дюзите ,след газовия филтър като внимавам да не попадне боклук .Взимам вълшебното WD40 и пръскам в посока на рейката ,затварям маркуча към рейката,оставям така 10-20мин да закисне,след което паля на бенз. и по време на движение прехвърлям на газ за да изчисти WD-то от маркучите /може да пуши малко от ауспуха/ като отмива и боклуците от дюзите.Когато сложих ГИ всичко беше нормално и след време се появи това притрисане при прехвърляне на газ за няколко секунди.
			
									
										
						- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
gottibg написа:Проблема наистина са дюзите на газовия инж.,при мен проблема го реших като откачих маркуча на газта прди рейката с дюзите ,след газовия филтър като внимавам да не попадне боклук .Взимам вълшебното WD40 и пръскам в посока на рейката ,затварям маркуча към рейката,оставям така 10-20мин да закисне,след което паля на бенз. и по време на движение прехвърлям на газ за да изчисти WD-то от маркучите /може да пуши малко от ауспуха/ като отмива и боклуците от дюзите.Когато сложих ГИ всичко беше нормално и след време се появи това притрисане при прехвърляне на газ за няколко секунди.
Мда колега в дюзите на газта ми беше проблема. Само че моите ги вадихме и ги чистихме по отделно, а не с WD40. Както и да е, важното е че разбрах проблема и го реших (за сега)
 Само искам да те попитам горе долу на колко време правиш ти тая процедура, която спомена? Благодаря предварително.
 Само искам да те попитам горе долу на колко време правиш ти тая процедура, която спомена? Благодаря предварително.- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
благодаря колега ,ще пробвам и аз тая процедура по почистването на тези дюзи.сега дали заради топлото време се оправи проблема,но явно е временно.пак благодаря колега. 
			
									
										
						
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Бях минал около 20к ,и реших да пробвам по мързеливия начин,газовата е в гаранция и не мога да пипам по дюзите...проблема се появи 5-6к след като я сложих.Засега вд40 помогна.Относно времето ,мисля да повторя когато се появи пак проблема ,много е относително.........зависи от газта която зареждаме. 
			
									
										
						
- staff
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
peachbaby написа:благодаря колега ,ще пробвам и аз тая процедура по почистването на тези дюзи.сега дали заради топлото време се оправи проблема,но явно е временно.пак благодаря колега.
временно е колега. и моята кола като се затоплеше времето не ми правеше чак толкова тия проблеми. Газаджията дет ми изчисти дюзите каза, че това е така, защото мръсотията по дюзите, като е студено става лепкава и затруднява работата им. заради това проблемите са най-вече при студено време.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Проблем при преминаване на гаэ. Гаси цилиндър!
Темата е стара, но по-нова за газов инжекцион не намерих.
От 3 години Пасата (Б5,5 1,8 Турбо 150 коня, мотор AWT) ми е на газ, БРЦ Sequent 32, инжектори 67 R 01 0175 нов модел (със зегерka).
На влизане в Австрия имаше задръстване заради Ковид, моторът започна леко да трепери и точно като ме разпитваха изгасна. На газ не можах да запаля, на бензин се добрах до първото място за паркиране. Там отнова пробвах на газ, но безуспешно, работи с голямо тресене и след секунди моторът гасне, прочетох грешката, оказа се 16684/16685 (няма горене в първи цилиндър).
Миналата година гаранционно ми смениха газов инжектор на 4-ти цилиндър.
Имам въпрос дали ще помогне промиване на инжектора? Намерих едно клипче в нета>
https://www.youtube.com/watch?v=rtyrQN4bjPs
В момента карам на бензин и нямам никакви проблеми.
			
									
										
						От 3 години Пасата (Б5,5 1,8 Турбо 150 коня, мотор AWT) ми е на газ, БРЦ Sequent 32, инжектори 67 R 01 0175 нов модел (със зегерka).
На влизане в Австрия имаше задръстване заради Ковид, моторът започна леко да трепери и точно като ме разпитваха изгасна. На газ не можах да запаля, на бензин се добрах до първото място за паркиране. Там отнова пробвах на газ, но безуспешно, работи с голямо тресене и след секунди моторът гасне, прочетох грешката, оказа се 16684/16685 (няма горене в първи цилиндър).
Миналата година гаранционно ми смениха газов инжектор на 4-ти цилиндър.
Имам въпрос дали ще помогне промиване на инжектора? Намерих едно клипче в нета>
https://www.youtube.com/watch?v=rtyrQN4bjPs
В момента карам на бензин и нямам никакви проблеми.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта
 
			    
  





