.... не си махай и ограничителя на оборотите ...ако правиш ремап ..нека ти го изместят в поносими норми, но не го махай ....колкото и добър с тротъл контрола да си ...го изпускаш все някога .... няколко пъти прощава ... и след това ше търсиш причини защо не върви като едно време ако въобще върви ..... аз така убих здрав мотор от тъпотия що стъпих на мокро и отхвърчах три сантиметра след края на оборотомера
помощ за спортен вал 288* на пб мотор
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
забрави ги тия 9000 оборота ....и 8000 забрави .. да не говорим, че ако не си се заиграл с главата и входящия тракт при високи обороти мотора ще се превърне в ефективна моторна спирачка ..... така, че не се забравяй в оборотите 
.... не си махай и ограничителя на оборотите ...ако правиш ремап ..нека ти го изместят в поносими норми, но не го махай ....колкото и добър с тротъл контрола да си ...го изпускаш все някога .... няколко пъти прощава ... и след това ше търсиш причини защо не върви като едно време ако въобще върви ..... аз така убих здрав мотор от тъпотия що стъпих на мокро и отхвърчах три сантиметра след края на оборотомера
мисфайър, некоректни смеси ....торга си замина ...грозна картинка ...иначе още се движи тоя мотор де 
.... не си махай и ограничителя на оборотите ...ако правиш ремап ..нека ти го изместят в поносими норми, но не го махай ....колкото и добър с тротъл контрола да си ...го изпускаш все някога .... няколко пъти прощава ... и след това ше търсиш причини защо не върви като едно време ако въобще върви ..... аз така убих здрав мотор от тъпотия що стъпих на мокро и отхвърчах три сантиметра след края на оборотомера
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Li4o написа:golf_mania_jambol написа:такаа за да не правя експеременти насо4етеме с раздвижното колело напред или назад (аз мисля назад) се връ6та и с колко ..мерси
Колега, закарай си колата на някой дето разбира да ти я настрои...да не направиш някоя беля...това накъде се "мести" и с колко се "връща" зависи от много фактори....
П.С. Принципно, ако искаш въртящ момент в ниски обороти въртиш в предварение, ако искаш максимална мощност на вала - въртиш в закъснение - но губиш въртящ момент на ниски обороти за сметка на добра работа на вала при високите...
колега знам че трябва да се внимава но просто в ямбол няма кои да направи тази добра центровка ,такаче слагам 20 кила бензин и отивам на пистата да си настроя мотора ако трябва цял ден да ми отнеме нема как....естествено за целта първо трябва да си осигоря раздвижно колело което още е мираж за сега

- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Вера Павлова написа:Колега, вал 288 е с лифт 11.7, застъпване 3.4 изисква регулировка на хлабини на клапаните съотв. 0.35/0.45, която е от съществено значение. Изхвърляте хидравличните чаши и слагате механични. Вал 288 ако е оригинален има маркер от страната, обратна на ангренажа - тънка черта, която при горна мъртва точка трябва да е успоредна на главата (както при дизелите). При този тип инжекция застъпване 3.4 пречи да свалите ниските обороти под 1500.
това е наред с раздвижното колело ,ще оправим хлабините само незнам от какъф мотор да си намеря механични повдигачи
-
Вера Павлова
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
можеш да ползваш чаши от форд 1.8 дизел (90-92г.) с двата ангренажни ремъка. Ако не излизат хлабините стълбчето вътре в чашата лесно се отнема на струг пуловете са същите като на фолксваген или като на самара. Освен това вала предполага по-висока степен на сгъстяване - можеж да отнемеш от главата 0.8 до 1 мм. Има и други варианти.
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
от 1,6 дизел голф стават ли
- caro
- Мнения: 580
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Всички VW преди 86г. са с механични повдигачи - така ,че можеш да ползваш от който и да е модел \Golf,Passat,Jetta,LT\,но ще ти трябват доста пулове.Може и от дизелови VW ,но от Самара не стават защото са друг диаметър.
-
Вера Павлова
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Колега,
Ако ползваш чашите, които е предложил колегата caro, трябва а смениш и клапаните с 13 мм по-дълги.
От снимковият материал, който прилагам е видно, че може да смениш само чашите и да регулираш хлабините.




Ако ползваш чашите, които е предложил колегата caro, трябва а смениш и клапаните с 13 мм по-дълги.
От снимковият материал, който прилагам е видно, че може да смениш само чашите и да регулираш хлабините.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Ползват се механични повдигачи като на ДХ или ЕГ с пулове. По добри са защото имаш опция да коригираш хлабината с различни пулове ииии ДА от самара СТАВАТ. Трудоемкото е че докато настроиш вала трбва около 10ина пъти да го отвиеш и завиеш за да сменяш пуловете докато докараш точните хлабини.
Глава най-добре ползвай от ДХ или ГЗ или друг 1,8 мотор с големи клапани и механични повдигачи съответно и дупки за инжектори на главата. Преправянето на твоята глава от хидравлика към механика става но излиза по скъпо отколкото да намериш механична такава.
За 9000 оборота можеш да забравиш защото ще направиш някоя биела на фльонга.Двигателя трябва да е подготвен откъм карантии за да понесе такива обороти. Обаче не е само вала на тоя мотор за да работи тоя вал правилно и да има 100 % ефект от него това върви с много други промени по двигателя ... за начало смяна на пружините на клапаните с усилени такива.
Глава най-добре ползвай от ДХ или ГЗ или друг 1,8 мотор с големи клапани и механични повдигачи съответно и дупки за инжектори на главата. Преправянето на твоята глава от хидравлика към механика става но излиза по скъпо отколкото да намериш механична такава.
За 9000 оборота можеш да забравиш защото ще направиш някоя биела на фльонга.Двигателя трябва да е подготвен откъм карантии за да понесе такива обороти. Обаче не е само вала на тоя мотор за да работи тоя вал правилно и да има 100 % ефект от него това върви с много други промени по двигателя ... за начало смяна на пружините на клапаните с усилени такива.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
След толкова много съвети мога да кажа само едно на колегата с вала - да си кара с хидравличните повдигачи и да не му пука...а ако ще търси некакви адски обороти, където наистина ще му трябват пружини и повдигачи, то преди това има доста работа по двигателя и електрониката... 
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
до 8000 е максимума с хидравлика ..... не ми се вярва с тоя вал да го караш на такива обороти и то наи вече, че е 8в.
използваи твоите повдигачи (хидравличните) и си намери само пружинки от кр или абф .ас така на времето си купвах и ся ми стоят в мазето щото се отказах от проекта (направо си взех кр).
опрималните обороти според мен за теб биха били 7600 (с 1000 от горе) което не е никак малко.
според мун си ОСТАВИ ХИДРАВЛИКАТА и вземи ДРУГИ ПРУЖИНКИ ...
използваи твоите повдигачи (хидравличните) и си намери само пружинки от кр или абф .ас така на времето си купвах и ся ми стоят в мазето щото се отказах от проекта (направо си взех кр).
опрималните обороти според мен за теб биха били 7600 (с 1000 от горе) което не е никак малко.
според мун си ОСТАВИ ХИДРАВЛИКАТА и вземи ДРУГИ ПРУЖИНКИ ...
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
mk1 написа:до 8000 е максимума с хидравлика ..... не ми се вярва с тоя вал да го караш на такива обороти и то наи вече, че е 8в.
използваи твоите повдигачи (хидравличните) и си намери само пружинки от кр или абф .ас така на времето си купвах и ся ми стоят в мазето щото се отказах от проекта (направо си взех кр).
опрималните обороти според мен за теб биха били 7600 (с 1000 от горе) което не е никак малко.
според мун си ОСТАВИ ХИДРАВЛИКАТА и вземи ДРУГИ ПРУЖИНКИ ...
6те има ли пак полза само ако сменя прожинките ....ако може то4но да обясни6 деиствието им на моя мотор на тези от кр
с по твърди прожини няма ли да се износи вала по бързо
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Гледай сега брат с един вал няма нищо особено да постигнеш тука многократно се дискутира в 3 страници тема. Значи този вал можеш да си го караш така но с твоята концепция на мотора вала далеч няма да си покаже възможностите. Смениш ли пружини (НЕ от КР или АБФ ами твърди - такива специално за спортни валове за 8в двигатели) е добре да минеш на механични повдигачи за да няма фал.След това друго важно нещо - трябва да сгъстяваш! Преди това мерене и сметки ... Работа по главата клапани водачи ако се налага разтваряне после изпускателна система ремап и още сума ти неща следователно отиваме на доста високобюджетен тунинг. Е след това 288 градуса вал ще работи прекрасно.
Просто с тея ми писания искам да поясня че след смяната на някоя подобна тунинг част, всичко друго е вързано за да има тя ефект а за да се постигне ефекта на въпросната част инвестицията е огромна. Не е само хоп вала дори и 300 и кусур градуса да е ,настройка на делкото или раздвижната шайба и колата да излети:).
Просто с тея ми писания искам да поясня че след смяната на някоя подобна тунинг част, всичко друго е вързано за да има тя ефект а за да се постигне ефекта на въпросната част инвестицията е огромна. Не е само хоп вала дори и 300 и кусур градуса да е ,настройка на делкото или раздвижната шайба и колата да излети:).
- golf_mania_jambol
- Мнения: 802
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 23:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
аз сега даже и без раздвижна шаиба съм доволен от ефекта ( в момента се прави раздвижното колело) не може на един път да направя сичко но до пролетта малко по малко съм решил няма да има такова 8 в чудо...всичко ще се направи както трябва...просто в момента не мога да ре6а какво да правя с повдигачите да сложа само по силни прожини ,направо глава от механична инжекция ли да взема,само повдигачите ли да сменя ,за това става въпрос
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
Взимаш ГТИ глава на механични повдигачи ,те всичките са с механични инжекции. Купуваш си Шрик или др марка спортни пружини за разпределителен вал. Ако имаш възможност си купуваш 8 чисто нови механични повдигача.
Като го направиш това си минал една подточка по тунинговането
Като го направиш това си минал една подточка по тунинговането
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: помощ за спортен вал 288* на пб мотор
golf_mania_jambol написа:аз сега даже и без раздвижна шаиба съм доволен от ефекта ( в момента се прави раздвижното колело) не може на един път да направя сичко но до пролетта малко по малко съм решил няма да има такова 8 в чудо...всичко ще се направи както трябва...просто в момента не мога да ре6а какво да правя с повдигачите да сложа само по силни прожини ,направо глава от механична инжекция ли да взема,само повдигачите ли да сменя ,за това става въпрос
Цъ,аз и Stenlyсме с механични инжекций

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта