Искам да изкажа голями благодарности на...вторични суровини хасково
от там се сдобих с плочка от опел,идеята е да запазя металната част на този тампон,като основа рзпробих я и малко взех от колектора,отстрани където ще лягат двата болта и закрепих по този начин тази плочка,след закрепянето на моя карб се оказа че има малко разминаване и при запалването смучеше въздух,след малко размисъл и проблемите с тези карбуратори,взех решение и той да си замини,пак отидох до вторични суровини,след доста разглеждане на карбуратори от опели и vw и каквили не коли,реших да вградя карбуратор от опела,от който взех тази плочка,за инфо няма разлика между карбураторите на опел и vw,те са солекс и пиербург,само на една аскона беше някакъв френски,та на този карбуратор с плочката,също пише солекс но и имаше някакво означение пиербург неус или нещо такова,снимки на него както е на колата ще кача утре,разликата между моя и този от опел е минимална,разликата е в поставянето на жилото,но това го оправих като сложих от моя карб.надявам се ако има колеги изправени пред тази дилема,да знаят че всичко е възможно и дано тази тема да помогне и на тях 
Още снимки ще постна утре

! Една нафтова печка ти е мернала зъб да те ядe с твоето GTI. Виж ако сложиш един двигател 1.9 TDI може и да имаш някъв шанс на старта 
