мига лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
wolf
Мнения: 211
Регистриран на: Съб 14 май 2005 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

мига лампата за маслото

Мнениеот wolf » Съб 08 апр 2006 17:00


нещо напоследък ми мига лампата на маслото като работи колата на празен ход,нивото на маслото е нормално нито повече нито по малко,и се чудя от какво може да е.
това го прави само като е загряла.
след около 1000 км трябва да го сменям да не би да е от това??? :roll:




Потребителски аватар
bubeto
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот bubeto » Съб 08 апр 2006 17:12


Сигорно е някой датчик.Иди на маистор.Щом маслото си е добре значи не е от това,че е за смяна. :?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 08 апр 2006 18:17


Измерваш в сервиз налягането на маслото.
Ако е в норма датчик , ако ли не лошо...


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Нед 09 апр 2006 16:55


изчети всички мнения по поставената от теб тема, вкл. в голф и пасат - има доста писано по въпроса. елиминирай възможните по-дребни причини (например датчик, кабеляци), преди да прибягваш към по-тежки ремонти. не си писал какъв ти е мотора, но причината може да се окаже доста тривиална. не ходи на случайни майстори. измери си налягането в унитрейд или в друг надежден сервиз и тръгни оттам. успех и пиши какво е станало.


Потребителски аватар
saa27
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 20:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот saa27 » Нед 09 апр 2006 20:22


С какво масло си и кога си го сменял за последно? Може и от това да е.


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Нед 09 апр 2006 22:44


И аз да кажа като минал по тва трасе....всички мастери викат аа датчика... ааа кабелната обувка...ааа таблото.... с колкото хора се познавам обаче все се оказва най-лошото в случая а именно окотени лагери - биелни основни...всекиму според късмета....

след като премериш налягането (мери се на загрял двигател с накрайник кйто се навива на мястото на датчика - требе да показва стойности >/= 1бар), ако си от късметлиите като за начало можеш да пробваш с по-дебело масълце примерно 15W/40-50.... ако случайно си с некое по-тънко да кажем 10W/30 (даже незнам точно такова дали има) ти е вариант за решение.... макар и временно... колко временно не е ясно.... вариант 2 - присадка.... STOP примерно над 15W/40.... ако обаче при загрял двигател като ти паднат по-рязко оборотите се задейства отново, стискаш зъбки и на лекар....

успех



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта