Здравейте,
въпроса ми е за съединителя на Пасата, 116 коня, помпа дюза. От време на време в градски условия при потегляне започва да тресе, да подскача, чак се чудя дали не е у мен проблема. След посещение в сервиза се оказа, че маховика е за смяна, притискателен диск и т.н. Обещаха ми пълен комплект съединител с маховик и всичко останало за 700 лв. от едно място, но не знам, да разчитам ли на уверенията, че е перфектен. Колата била на 120 хил. км. Ако имах възможност, щях да взема нов, но ...Ще съм благодарен ако някой изпатил сподели за какво става въпрос, цени на частите, труда.
съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Цените на комплекта съединител и работата е около 1200лв. Около 900 ти е комплекта само 
На приятел на същия пасат като твоя му сменяха съединител без маховик обаче и му излезна към 400+ лв

На приятел на същия пасат като твоя му сменяха съединител без маховик обаче и му излезна към 400+ лв
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Ако ти дадат писмено гаранция, че няма да имаш проблем вземай. В противен случай рискуваш 700 лева + труда.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Човек как ще дадеш 700лв за съединител на 120 000км.Той нов е 950лв
- pvitkov
- Мнения: 52
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Не бих рискувал с втора употреба , пък и да е на 20хил. не може да си сигурен. Не че ако е "Нов" има 100% гаранция де .
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
За 700 лв. може би ще ти сложат съединител на Валео.
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Благодаря, убедихте ме да взема нов. А какъв е този на Валео? Не е добър ли? Препоръчайте ми някоя марка.
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Колегите пишат за опция връщане на стар съединител, оригинален и получаване на рециклиран, но дали това важи и за ATJ, с маховика, демпфер и т.н. Ако някой има впечатления или е чул нещо нека пише. Става въпрос за сервизите на Порше, забравих да кажа
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
За маховика не знам дали имат такава оферта, но за съединител става, даже има тема тук във форума. Връщаш стар оригинален, дори може да не е то твоя автомобил, и ти дават такъв, какъвто ти трябва. Трябва да питаш дали същото важи за маховика.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
За маховика не става офертата с връщането и взимането на нов на преференциална цена,само притискателя и феродото си ги взимат обратно,проверявал съм преди да сменя моя 

Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Има ли смисъл тогава от тази замяна, щом вземат само част от съединителя. Имате ли представа за какви цени става въпрос?
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Притискател - Феродов и лагер помпа - задължително чисто нови. Намират се за към 370лв с отстъпка от Ауто+.
Ако маховика ти е много разбит, на мен ми се намира, втора употреба с два см луфт в пружините, който не вибрира на празен ход или при потегляне, за което гарантирам на 100%. Свален е от моята кола и до последно знам в какво състояние е бил. Даже имам тема във дизел раздела, може да я прочетеш. Няма луфт в оста. Ако проявяваш интерес ще измислим нещо.
С притискатела, феродовия и лагер помпата не си прави експерименти с втора употреба. Не ме питай защо, просто ми се довери.
Ако маховика ти е много разбит, на мен ми се намира, втора употреба с два см луфт в пружините, който не вибрира на празен ход или при потегляне, за което гарантирам на 100%. Свален е от моята кола и до последно знам в какво състояние е бил. Даже имам тема във дизел раздела, може да я прочетеш. Няма луфт в оста. Ако проявяваш интерес ще измислим нещо.
С притискатела, феродовия и лагер помпата не си прави експерименти с втора употреба. Не ме питай защо, просто ми се довери.
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
Ползвам 25% отстъпка от Ауто +, така че наистина мисля да те послушам. Все още не знам нищо за състоянието на маховика, но сигурно скоро ще стане ясно.
Re: съединител пасат 1,9 тди 2000 г.
В такъв случай въобще не се занимавай с втора употреба съединители, връщане на стари за рециклирани нови.
Единствено може да си спестиш маховика, ако твоя не е чак толкова много разбит и няма луфт в оста. Ако има луфт в оста - 100% ще е задирал на кужуха на скоростната кутия. Евентуално може да го замениш с втора употреба ако намериш читав. Всичко зависи и от това колко километра въртиш на колата си. Аз въртя достатъчно много километри, и затова смених всичко наведнъж. Не че ми бяха излишни 860лв за нов маховик без отстъпки.
Единствено може да си спестиш маховика, ако твоя не е чак толкова много разбит и няма луфт в оста. Ако има луфт в оста - 100% ще е задирал на кужуха на скоростната кутия. Евентуално може да го замениш с втора употреба ако намериш читав. Всичко зависи и от това колко километра въртиш на колата си. Аз въртя достатъчно много километри, и затова смених всичко наведнъж. Не че ми бяха излишни 860лв за нов маховик без отстъпки.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта