Това е стойката която държи алтернатора , водната помпа , климатика и обтегача эа пистовия ремък .Проблема е там че лоста на обтегача минава през стойката и при работата си я разбива,при което ролката на обтегача започва да се криви,пистовия ремък започва да се къса , получава се един много дразнещ шум.
Моля за мнения,съвети и решения на проблема /чувал съм че стойката се носи при фрезист престъргва и се набива нова втулка но каде и кой......????????/
П.П Проблема се появява при 1,9sdi 1,7sdi 1,9 .



Проблем с стойката на алтернатора при AEF , AKU
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с стойката на алтернатора при AEF , AKU
Аз имам пробелем с тракане в мотора на мойто поло...Незнам от каде идват.Като подам газ и оборотите станат над 1300 тракането спира.
- eras3r
- Мнения: 763
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
- Автомобил: Citroen C5 2014г
- Двигател: 2 0hdi 163hp
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с стойката на алтернатора при AEF , AKU
И аз го имах този проблем...но на мен направо ми я смениха ето и една извадка от темата "Колко ви излезе най скъпият ремонт на колата"
3. Конзола на двигателя (там където са ролките и помпите...ала бала) = 293 лева
3. Конзола на двигателя (там където са ролките и помпите...ала бала) = 293 лева

Re: Проблем с стойката на алтернатора при AEF , AKU
при мен г-образния болт където служи да оптяга пистовия ремък ми е махнат въобще го няма ---имам сложена паразитна ролка на единия болт на динамото а от долу сложихме самообтягаща ролка (ролката е от тези където ги слагат на ангренажния ремък) И ТАКА ВЕЧЕ 5000 КИЛОМЕТРА
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: asasho и 59 госта