
VW TRANSPORTER 2.4D -ГОРИ МАСЛО
VW TRANSPORTER 2.4D -ГОРИ МАСЛО
Колата е с 2.4 дизелов мотор и ми гори 1литър на 1000км
.Работи нормално не пуши много само сутрин,как мога да разбера защо гори толкоз масло.Незнам какво да правя.Моля помагайте.Ще съм ви благодарен!!!

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Принципно може да гори масло или заради сегменти, или покрай клапаните (гумички/водачи - разбити), или от турбото. Твоята няма турбо, следователно е някоя от първите две причини.
Компресията как е, може да имаш счупен сегмент?
Скоро ли си купувал буса?
Мисля че без отваряне на двигателя няма как да разбереш със сигурност.
Компресията как е, може да имаш счупен сегмент?
Скоро ли си купувал буса?
Мисля че без отваряне на двигателя няма как да разбереш със сигурност.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Гледам си писал в Ауди, че двигателя работи неравномерно, и че имаш съмнения за неработещ цилиндър?
Значи нищо чудно проблема да ти е в сегментите на единия цилиндър, може да има счупен.
Ако е така е хубаво да отвориш възможно най-скоро двигателя, защото иначе ще се надере цилиндъра и може дори да блокира.
Значи нищо чудно проблема да ти е в сегментите на единия цилиндър, може да има счупен.
Ако е така е хубаво да отвориш възможно най-скоро двигателя, защото иначе ще се надере цилиндъра и може дори да блокира.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Не измериш ли компресията нищо не може да се каже.
То не че и след това не остават неизвестни, но все пак от тук се тръгва.
Виж в тази тема за стойностите:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
То не че и след това не остават неизвестни, но все пак от тук се тръгва.
Виж в тази тема за стойностите:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
такаааа,това с компресията е много евтин лаф,наслушал съм се на такива майстори... Първо умират маслените сегменти,колега!Ако има на Дружба-Разград-от тях си вземи! Смени и дода4ите на клапаните,за6тото все пак си имаме работа с Фолскваген.Не се нау4иха да ги правят като на ладите да ре4ем
Гарнитура Рейнц или Пайен 


- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
yossarian написа:A "додачите" на клапани какво ли ще се явяват![]()
И тиа пусти тъпи немци, не отидоха на обмяна на опит в Толиати, където се правят най-хубавите автмобили, италианска хубосия модел 66 миналия век
Абе мани ги тез немци.. бе...
нищо не разбират от инженерна мисъл.. кухи кат лейки...
За тва лада на 150 000 без осн. ремонт е екзотика..
Еле па немска таратайка на по-малко от 300 000 редко има у БГ...
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Антетака,явно ми е ден за врачуване.А на пичагата с щраус на аватара ще му кажа,че не съм гледал на кристална топка,а хвърлях боб!За разлика от него съм пипал някой и друг двигател.Много философи и то дървени се навъдиха в последно време по всички форуми!
п.п. Колега,търси сегменти на Дружба -Разград,по-са истински от всички други
п.п. Колега,търси сегменти на Дружба -Разград,по-са истински от всички други

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], simo7 и 103 госта