VW TRANSPORTER 2.4D -ГОРИ МАСЛО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

VW TRANSPORTER 2.4D -ГОРИ МАСЛО

Мнениеот X_ZONE » Пон 06 мар 2006 21:33


Колата е с 2.4 дизелов мотор и ми гори 1литър на 1000км :shock .Работи нормално не пуши много само сутрин,как мога да разбера защо гори толкоз масло.Незнам какво да правя.Моля помагайте.Ще съм ви благодарен!!!




Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Вто 07 мар 2006 23:39


Добре че колата е фолксваген и за това никои не може да ми помогне можеби защото е в темата други модели и няма кой да ми обърне внимание.понеже тук можеби няма някой ,който поне малко разбира колегите от AUDI CLUB да са живи и здрави се опитват да ми помагат.
все пак ви благодаря....


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 мар 2006 11:12


Принципно може да гори масло или заради сегменти, или покрай клапаните (гумички/водачи - разбити), или от турбото. Твоята няма турбо, следователно е някоя от първите две причини.
Компресията как е, може да имаш счупен сегмент?
Скоро ли си купувал буса?
Мисля че без отваряне на двигателя няма как да разбереш със сигурност.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 мар 2006 11:30


Гледам си писал в Ауди, че двигателя работи неравномерно, и че имаш съмнения за неработещ цилиндър?
Значи нищо чудно проблема да ти е в сегментите на единия цилиндър, може да има счупен.
Ако е така е хубаво да отвориш възможно най-скоро двигателя, защото иначе ще се надере цилиндъра и може дори да блокира.


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Чет 09 мар 2006 19:30


Добре а как ще разберем за цилиндъра да съм сигурен и така да отворя.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 09 мар 2006 19:45


Не измериш ли компресията нищо не може да се каже.
То не че и след това не остават неизвестни, но все пак от тук се тръгва.




Виж в тази тема за стойностите:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот lt28 » Вто 04 апр 2006 20:26


такаааа,това с компресията е много евтин лаф,наслушал съм се на такива майстори... Първо умират маслените сегменти,колега!Ако има на Дружба-Разград-от тях си вземи! Смени и дода4ите на клапаните,за6тото все пак си имаме работа с Фолскваген.Не се нау4иха да ги правят като на ладите да ре4ем :idea: Гарнитура Рейнц или Пайен :idea:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 04 апр 2006 21:02


:applause: :applause: :applause: :applause:
Еваларка @lt28....
Диагноза с право перене по картинка...
Егати кристалната сфера егати чудото....

Как го определи от раз...

Даже и без компресия уцели направо всичките маслени сегменти....
страшно.. от раз....


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 05 апр 2006 7:13


A "додачите" на клапани какво ли ще се явяват :D

И тиа пусти тъпи немци, не отидоха на обмяна на опит в Толиати, където се правят най-хубавите автмобили, италианска хубосия модел 66 миналия век :D


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 05 апр 2006 10:07


yossarian написа:A "додачите" на клапани какво ли ще се явяват :D

И тиа пусти тъпи немци, не отидоха на обмяна на опит в Толиати, където се правят най-хубавите автмобили, италианска хубосия модел 66 миналия век :D

Абе мани ги тез немци.. бе...
нищо не разбират от инженерна мисъл.. кухи кат лейки...

За тва лада на 150 000 без осн. ремонт е екзотика..

Еле па немска таратайка на по-малко от 300 000 редко има у БГ...


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Сря 05 апр 2006 23:36


след 2 дена съм на ремонт на двигателя.майстора е 98% сигурен,че са сегменти.след ремонта ще ви кажа какво е станало...
А ако знаете някои качественни сегменти ми кажете ....


lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот lt28 » Чет 06 апр 2006 13:02


Антетака,явно ми е ден за врачуване.А на пичагата с щраус на аватара ще му кажа,че не съм гледал на кристална топка,а хвърлях боб!За разлика от него съм пипал някой и друг двигател.Много философи и то дървени се навъдиха в последно време по всички форуми!
п.п. Колега,търси сегменти на Дружба -Разград,по-са истински от всички други :idea:


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Съб 08 апр 2006 21:33


колата вече излеза от ремонт.сменени са бутала и сегментии биални лагери както и гумички и един клапан.блока не беше износен и нямаше нужда от шлайфане.маслото от 15/40 сменихме на 10/40 за сега колата е добре.след 1000км ще стегнат още болтовете на главата.


lt28
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 12:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот lt28 » Съб 08 апр 2006 22:17


хубаво беше да направите хонинг с шкурка 350 под 60 градуса по цилиндрите :idea:


Потребителски аватар
X_ZONE
Мнения: 98
Регистриран на: Съб 03 сеп 2005 14:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот X_ZONE » Съб 08 апр 2006 23:29


сервиза в които закарах беше наи добрия в града и направиха всичко необходимо. буталата бяха Nural-115лв бр гарнитури Geotze лагери Glyco и частите бяха наи скъпите които можахме да намерим.сега само трябжало добре да се разработи и после късмет...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], simo7 и 103 госта