Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор

Техническа и сервизна информация за Passat
_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор

Мнениеот _SUN_ » Вто 27 окт 2009 20:42


М даа, стъпковият мотор е един от компонентите на въпросния серво блок, точно той регулира празния ход по зададени стойности от комп.За празен ход и пълно натоварване има механични контакти, останалото е графитен потенциометър/отчита положението на дроселовата клапа/.Та цялата машинария е наистина добре измислена и следи за икономичното подаване на газ, ако примерно на баир педала е до дупка, стъпковия мотор си връща дросела на оптимално положение в зависимост от останалите параметри.Та колега възможно е ламбда сондата да ти дава голям диапазон от стойности, MAF метъра на филтъра, датчика на температурата на засмуквания въздух, датчика за детонация, датчика за положението на първи цилиндър, все едно от тези неща би трябвало да излизи на диагностика или в краен случай да се самообучи блока на дросела, друг вариант ти предлагам, пробвай с доказано работещ блок от познат или колега, ако проблема е същия - търси причината другаде, ако не сменяш.Успех.




vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с обороти на Б4,AGG-мотор

Мнениеот vankata_fly » Сря 28 окт 2009 11:05


_SUN_ написа:М даа, стъпковият мотор е един от компонентите на въпросния серво блок, точно той регулира празния ход по зададени стойности от комп.За празен ход и пълно натоварване има механични контакти, останалото е графитен потенциометър/отчита положението на дроселовата клапа/.Та цялата машинария е наистина добре измислена и следи за икономичното подаване на газ, ако примерно на баир педала е до дупка, стъпковия мотор си връща дросела на оптимално положение в зависимост от останалите параметри.Та колега възможно е ламбда сондата да ти дава голям диапазон от стойности, MAF метъра на филтъра, датчика на температурата на засмуквания въздух, датчика за детонация, датчика за положението на първи цилиндър, все едно от тези неща би трябвало да излизи на диагностика или в краен случай да се самообучи блока на дросела, друг вариант ти предлагам, пробвай с доказано работещ блок от познат или колега, ако проблема е същия - търси причината другаде, ако не сменяш.Успех.

Колега много благодаря за подробното описание на възможните причинители на моята болка,ламбда сондата ми е нова другите датчици не ги знам но на диагностиката излезе само TPS.Още като купих колата ми направи впечетлание,че на контакт нещо си цъка и тогава ходих на диагностика излезе въпросната клапа,почистихме я майстора и даде принудително нула и от тоя момент не съм имал проблеми вече повече от година и сега се почна пак.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта