При палене Г3: вдига 2500 об. за 5-10 сек. и го стабилизира

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Нед 09 апр 2006 2:20


blacki написа:На късо едва ли. Що не си сложиш карбуратор :P :shock

Колега, ще те помоля да се въздържаш от подобни недообмислени коментари за в бъдеще!




Потребителски аватар
koskoboy
Мнения: 383
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гаража
Контакти:

Мнениеот koskoboy » Чет 13 апр 2006 22:17


blacki написа:На мене тва ми се получи когато ми заминаваше дросела. Беше заминала мембраната. :wink: :roll:


Подобен проблем имах и аз (AGG мотор) - на студено палене качваше обороти, стрелката осцилираше около 900-1500. Впоследствие се задъбочи - гаснеше ми в движение при загрял мотор, на светофар примерно, или в момент на задържане на съединителя. Решението бе - диагностика в сервиз - и после силиконов спрей за почистване на дроселната клапа. Върви на бургия оттогава ;)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

ре

Мнениеот ivo123 » Пет 14 апр 2006 6:09


колега какъв е този силиконов спрей? Каква марка или нещо?


Потребителски аватар
venc_i
Мнения: 51
Регистриран на: Пет 27 май 2005 6:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот venc_i » Пет 14 апр 2006 22:32


Колата ми е Golf3 1.8Mi, 90cc, ABS. Не съм особенно компетентен, но ще ви кажа , че никога не ми е правила такива номера, дори в най големите студове. Беше започнала сама да си вдига оборотите по което и да е време, излезе от тампона под карборатора


Потребителски аватар
koskoboy
Мнения: 383
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гаража
Контакти:

Re: ре

Мнениеот koskoboy » Нед 16 апр 2006 8:17


ivo123 написа:колега какъв е този силиконов спрей? Каква марка или нещо?


:) най-обикновен, универсален силиконов спрей (WD40, ако не се лъжа)


Потребителски аватар
G3CL-AEE-1.6FI
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL-AEE-1.6FI » Пон 17 апр 2006 9:15


Момчета, аз имах същия проблем и си изчистих гърловината на дроселна клапа (а също и самата клапа) с обикновен безоловен бензин...
Чернилката която падна наистина беше страшна...
Но вече нямам такъв проблем.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта