1.8T в Поло 6н

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

1.8T в Поло 6н

Мнениеот 6669 » Вто 27 окт 2009 23:40


Колеги, предстой ми споменатия суап - 1.8 20v турбо от Голф 4 в Поло 6н. В момента мотора е разглобен и се прави, но тези дни ще се сабира. Та въпроса ми е, може ли някой да ми каже какво трябва да сменя и какво се преправя. В смисъл с моста от полото ли остава или с този от 4ката ? Както и тампоните и стойките им, от какво трябва да търся ?




Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот nero » Вто 27 окт 2009 23:50


mgm май трябва да се включи тука :roll:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот sashobas » Сря 28 окт 2009 0:08


Ммм става доста интересно с тези Поло 6N2 проекти.Пълна импровизация в всичко.Като почнеш ,сам ще намираш отговор на въпросите си.Нищо няма да ти пасне от полото всичко ще правиш на ново.Ползваш само магарето от Полото а всичко друго си го правиш и нагласяш на ново.Всяка стойка за тампона се прави на новмо.Даже като нищо може и да не се събере без корекции по купето и очиларката заедно с предната броня.

Последна промяна от sashobas на Сря 28 окт 2009 12:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот 6669 » Сря 28 окт 2009 12:06


Става въпрос за 6н1 :wink:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот alpine » Чет 29 окт 2009 1:28


същата работа . Голям квадратен въртящ се х*й :Mr Green Fun


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот leonardo_vd » Чет 29 окт 2009 20:34


Много работа с флекса и телоплюващото. Аз не бих се захванал. Има доста други купета за този мотор.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот 6669 » Чет 29 окт 2009 23:45


Мотора и купето са налични. Този мотор ще се слага в това купе. Някой дали няма препратка или снимки относно монтажа му ?


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот mk1 » Пет 30 окт 2009 9:35


продаи купето на полото и си вземи едно такова читаво на г2 . не , че и там няма да има преправяне ама е по "лесно" май . :?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот leonardo_vd » Пет 30 окт 2009 10:20


mk1 написа:продаи купето на полото и си вземи едно такова читаво на г2 . не , че и там няма да има преправяне ама е по "лесно" май . :?

В голф 1 и 2 няма никакво преправяне по купето, докато при полото доста ще играе флекса. Коша е много по-малък и роговете трябва да се преправят. Ама кат си решил , ДАВАЙ смело. После да не стане , "За какво се хванах с това купе. :да:


Потребителски аватар
benzino
Мнения: 1037
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
Автомобил: VW Polo 86c
Двигател: mix
Местоположение: Смолян

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот benzino » Пет 30 окт 2009 16:58


nero написа:mgm май трябва да се включи тука :roll:

:да:


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот martineli » Пет 30 окт 2009 19:14


еми има хора които харесват да им е трудно а и така трябва.аз лично съм за това купе вярно работата ще е много сигурно но ще е нещо уникално.по чужбина в лупо го слагат тоя мотор че даже ако не се лъжа бяха направили някво с два двигтеля 6цилиндрови та в поло ли нема да го набуташ


Потребителски аватар
benzino
Мнения: 1037
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 15:42
Автомобил: VW Polo 86c
Двигател: mix
Местоположение: Смолян

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот benzino » Пет 30 окт 2009 19:32


martineli написа:еми има хора които харесват да им е трудно а и така трябва.аз лично съм за това купе вярно работата ще е много сигурно но ще е нещо уникално.по чужбина в лупо го слагат тоя мотор че даже ако не се лъжа бяха направили някво с два двигтеля 6цилиндрови та в поло ли нема да го набуташ

Според мен е напълно възможна интервенцията... В youtube гледах клипче на Поло 6н1 с натъпкан ВР6 2.8. Е вярно, че щеката за проверката на маслото е отпред на решетката, но все пак mhihi а и само хората дето са го правили само те си знаят как аджеба са го навряли и колко са орязали :talk:


Потребителски аватар
Dido_Petrov
Мнения: 400
Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
Автомобил: Polo 6N
Двигател: 1.8 20VT
Местоположение: Стара Загора

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот Dido_Petrov » Пет 30 окт 2009 19:53


няма невъзможни неща
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

че и ВР6 с турбо има

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Rieger-GTO
Мнения: 300
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 10:54
Автомобил: bmw
Двигател: 1983
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот Rieger-GTO » Пет 30 окт 2009 22:05


Митак давай смело :да:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1.8T в Поло 6н

Мнениеот alpine » Пет 30 окт 2009 22:46


sashobas написа:Ммм става доста интересно с тези Поло 6N проекти.Пълна импровизация в всичко.Като почнеш ,сам ще намираш отговор на въпросите си.Нищо няма да ти пасне от полото всичко ще правиш на ново.Ползваш само магарето от Полото а всичко друго си го правиш и нагласяш на ново.Всяка стойка за тампона се прави на новмо.Даже като нищо може и да не се събере без корекции по купето и очиларката заедно с предната броня.




е тук е истината ;)

:arrow: първо си правиш захващане и наместване на мотора да не опира тук там
:arrow: уреждаш го с съединител с помпа
:arrow: механизъм с жила
:arrow: конзола педали

Слагано е доста по света но си е гърч и много зависи от способностите и условията на суападжиите :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта