ANDREYO написа:Пеца дека ти е акомулатора бре?

Акумулатора в багажника . Стана като оригинално . Предната планка за акумулатора е на точкова заварка , разпробихме и заварихме отзад . После се завари и гайка на нивото на плоскостта на която лежи всичко и сега се завива пак с 13 болт и планката за закрепване . Ползвах кабел за + от кола на която оригинално акумулатора е отзад и всичко стана като фабрично .
Stefan написа:Поздравления момчета, за това което сте направили

но искам да ви попитам - нямаше ли да е по-добре и тази преграда да се премахне

Естествено че щеше да е много по изчистено без тази ламарина , технически пречки да се махне няма , и тя е на точкова заварка така че лесна работа (малко зад бомбетата би било по трудно) , но все пак
рамата на купето лежи на нея . А резнеш ли я колата е до там ....
Има варянт това да стане легално - отиваш в кат и ти набиват техен номер на друго място (на бутуша и колонка от купето съм виждал) но това се прави когато има проблем с твоята рама и няма никакво съмнение за колата (произход , документи и др.) , но как да отида и да им кажа абе пичове тука тая ламарина не ме кефи как седи , искам да ми се вижда никелирания механизъм за чистачки а и Германците го правят бля бля бля

Захванеш ли се с това да "чистиш" коша можеш да скриваш до безкрай ... Въпроса е че ще се стигне до един момент в който колата ще стане ужасна за работа ако нещо спре да работи . Тея пичове които са най бруталните от към чистене , нямат парно , вкарват си сервотата в купето , орязват някой системи на мотора и куп други работи чиято липсва създава само неудобство което за мен е немислимо за кола която се кара всеки ден .
Ако някой който мисли да се захване с това и има някакви въпроси ще се радвам да помогна на всеки с опита който се придоби и с разрешаването на пречките свързани с крайния резултат
