Къв мотор е Голф-а?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 08 апр 2006 23:55


Мерси батка, но гледах по номера на рамата и нищо не излезна, защото буквата където трябв ада да означа мотора какъв е е Z, което абсолютно нищо не означава, просто все едно празно място. Отазд при задния капак гледах, ама там е много захабено, просто незнам ...




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 09 апр 2006 22:21


Аз доколкото знам ,няма 1,6 моно инжекция.Така че виж отзад при резервоара дали имаш ел. помпа за горивото.Ако нямаш,значи може би е бил 1,6 пн мотор,ако имаш вече незнам :oops: може дае бил рп моно или кои знае!!?? :roll:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 09 апр 2006 22:36


Не бе батка 4овека каза 4е не е бил моно а ел.карбуратор :wink:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Нед 09 апр 2006 22:39


Тогава трябва да е пн 1.6 мотор :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 09 апр 2006 22:42


:dontknow:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 09 апр 2006 23:23


Ше се подсигуря кат му се смени съединителя! Eто го иначе!
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение[/url]


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 09 апр 2006 23:30


4е за тия пари не е никак зле :D


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Нед 09 апр 2006 23:37


Ти знаеш ли как изглежда като го измих. Жалко, че за някакъв един месец такси са го пребоядисвали, защото е ударил в бордюр и е кривнал носача. Сменихме му дискове, трябва само и тампоните на задния мост да му сменим и е готов, сложени са му чисто нови предни и задни амортисьори, задните Закс, предните забравих и това му е, евентуално една боя, червена ... ше стъпи около 1800-1900 лева, ма ше е слънце ...


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 09 апр 2006 23:39


Толкова наи много 1000ка отгоре и става кукла :dance:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 10 апр 2006 5:08


NovobranecGT написа:То хубаво е без номер ама не може да няма и код на мотора на блока, позачисти с парцалче или с фина шкурка :?
Жокер: 1,6 моторите са с 190мм съединител, а 1,8 с 210мм :wink:

Има 1,6 и със 200мм.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 10 апр 2006 14:03


Ако е 1,6 по-натам може да потърся един колянов вал от 1,6 дизел или от 1,8 бензин.


vento5
Мнения: 57
Регистриран на: Вто 17 май 2005 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот vento5 » Пон 10 апр 2006 15:54


Абе питам се дали не може да се хване разликата чрез генерацията-гърнета, двуцевки и т.н. :roll:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пон 10 апр 2006 23:54


Трябва да взмеа най-накрая да извадя онова ЕКУ, което седи вътре и да му видя номера да потърся в интернет.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 11 май 2006 14:58


K_Power написа:..... Та водяхме ЕКУ-то и разбрахме, че собственика си е мислил, че е моно-инжекция. Колата е била с електронен карбуратор...

Малко късно видях темата ;)

Ако колата е била с електронен карбуратор - значи мотора ти е PN 1.6.
А и PN е със скоростна кутия 4S! Макар че като гледам годината на производство - нещо ме съмнява...

Можеш да познаеш дали е била RP или PN още и по ЕКУ-то(броя на пиновете), както вече си се ориентирал, и по датчиците по двигателя....

По диаметъра на тръбите от генерацията също може да се познае - на 1.6 е по-малък!

Има и друг вариант - намираш някой друг с 1.6 или 1.8 и ги слагате на чертата - ще се разбере бързо ;)

Последна промяна от Li4o на Чет 11 май 2006 15:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 11 май 2006 15:09


Абе пичове, вече да ви кажа не ми пука особено къв мотор е, щото с баща ми(аз съм на 16 между другото) купихме един мотор от Ауди 80 Б2. 1800 кубика, DS мотор, Мотора е като нов, той си го е купил преди 10 години от Швейцария на 30 000км, и за тея 10 години е ходил няколко пъти до Швейцария и на работа, само на бензин е работил, повече 100 000-110 000 не му е навъртял. та го взехме за 150 лева, със изпускателен колектор, всмукателен колектор, карбуратор пиербург 2Е2, съединител, феродов, притискателен, алтернатор, радиатор и стартер. След около час ще ви пусна снимки да се похваля 8)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта