
Триене на грешки и рестарт на комп.
Триене на грешки и рестарт на комп.
Въпроса ми е за Б4, важи ли това с подаването на клемите за акумолатора /+-/ на късо при свален акумолатор дали помага за чистене на грешки ,и дали компа на газовия инжекцион се влияе от това,благодаря на отзовалите се! 

-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Re: Триене на грешки и рестарт на комп.
Аз съм чистил грешки на моя Пасат само като откача минусовата клема, без да ги допирам двете клеми след това. Става. А за газовия инжекцион, не знам.
- vaikata_milen
- Мнения: 263
- Регистриран на: Нед 19 окт 2008 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
Re: Триене на грешки и рестарт на комп.
GVG написа:Аз съм чистил грешки на моя Пасат само като откача минусовата клема, без да ги допирам двете клеми след това. Става. А за газовия инжекцион, не знам.
е зависи каква е греашката ако ти свтене аирбага да те видя как с откачане на клемата ще изчистиш тази грешка,даже и по двигателя да има грешки с откачане на клемата едва ли ще ги изтриеш,а как разбираш че си ги изтрил

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта