Здравейте,
Времето застудя и проблемите се появиха.
1. При първо палене обикновенно не запалва нормално т.е когато беше топло палеше от четвърт.
2. В повечето случаи не пали, а ако запали гасне веднага.
3. При повторен опит пали, но тресе неравномерно 1-2 секунди и после се нормализира
Четох няколко теми по въпроса, но несъм сигурен от къде да започна проверките.
П.П Акумулатора е нов Бош 74Ач



1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Като начало провери дали подгревните ти свещи не са хвърлили кърпа и тогава мисли за по-сериозни повреди. 

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
За каква кола става на въпрос и коя година е ?
След средата на 2003-та , релето е електронно и има самосиагностика на свещите. Ако е по-дърта, ще трябва ти да ги диагностицираш
След средата на 2003-та , релето е електронно и има самосиагностика на свещите. Ако е по-дърта, ще трябва ти да ги диагностицираш

-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 12:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
има едни 0-пръстени на помпа-дюзите.ако ги смениш ще се оправи.
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Ако запали и поддържаш газ ще изгасне ли ?
Най-лесно и бързо става да си замериш подгревните свещи и да видиш техните стойности.
След това ако тук всичко е ток, ще се помисли и над О-пръстените на помпите.
П.П. Напиши типа мотор с който си, кодировката
Най-лесно и бързо става да си замериш подгревните свещи и да видиш техните стойности.
След това ако тук всичко е ток, ще се помисли и над О-пръстените на помпите.
П.П. Напиши типа мотор с който си, кодировката
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Даааа, и на мен майстора ми каза да сменя О-пръстените, но за негова голяма изненада колата не се оправи. Каза да не съжалявам, защото рано или късно заминават. За тези, които не са патили: О-пръстени 4 бр. по 51 лв., препоръчителна смяна на болтове 8 бр. на кобилиците, да не казвам задължителна, по 13 лв. и 4 болта за дюзи по 4 лв. Да не забравяме 150 лв. труд. Трябва да си сигурен, че това е проблема за да смениш тези уплътнения. Много вероятно е да е от тях. Ако искаш съвет от човек, който много не разбира, но е патил няколко месеца, може да провериш за теч от тандем помпата първо. Пожелавам ти успех, много е неприятно да не пали. При мен по-лесно палеше след даване на контакт няколко пъти и при паленето не връщах веднага ключа, а задържах докато не тръгнат всички цилиндри.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Мотора е ATJ реколта 2000. Благодаря за отговорите, ще карам по ред на номерата т.е първо свещи после другите работи.
Не съм пробвал ако задържам ключа какво става. Днес запали пак трудно и с притрисане само при първо палене.

Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
То аз хубаво давам съвети за смяна на подгрева, ама тая сутрин и аз имах същите проблеми!
Ще взема и аз да отида на пазар... 



Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Започва зимата и излизат проблемчетата. Добре е да започнеш от най-евтиното, разбира се. Моя мотор също е ATJ 2000 г. Същия проблем с паленето. Съжалявам единствено, че не се допитах навреме до форума. Моята повреда е тандем помпата, теч на нафта. Преди да разбера това смених свещи, акумулатор, уплътнения на дюзите и куп други глупости като сваляне и чистене на резервоар, някакви байпаси, абе дивотия пълна... Утре отивам да монтират помпата, дано това вече да е края.
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 26 ное 2005 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Златица
- Контакти:
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Днес ми остана време да проверя свещите. Най-добрата проверка е да се извади свеща и да се пробва на акумулатора за кратко. Резултата беше 3бр. напълно изгорели и една която грееше слабо. Сложих 4бр BERU 0100226227 по 25лв. бройката. Сега остава да чакам пак да застудее
. Тандем помпата я загледах, но не можах да стигна до долния и край за да проверя има ли нафта по нея. При мен е от към купето и не мога даже с ръка да пипна от долу. Дано да съм решил проблема и после 


Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Евала!
Дано да нямаш вече ядове,че си е е****ло родителското тяло като почнат да правят мизерии тия нашите автомобили. 


Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
Искрено ти пожелавам да е от свещите, а ако е от помпата не е необходимо да я виждаш, ако мирише не сурова нафта под капака, много вероятно е да е тя. Поне при мен беше така.
- baciko
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 22:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SUOMI-FINLAND
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
doktorec написа:има едни 0-пръстени на помпа-дюзите.ако ги смениш ще се оправи.
колега,къде са тези 0 пръстени?
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: 1,9ТДИ ПД Пали и веднага гасне
baciko написа:doktorec написа:има едни 0-пръстени на помпа-дюзите.ако ги смениш ще се оправи.
колега,къде са тези 0 пръстени?
ми колега о прастените са на дузите но ги има само на помпа дуза моторите,тези коитп са сас роторна помпа нямат.успех
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: alpinab и 53 госта