Печката не загрява

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Печката не загрява

Мнениеот fisto » Пон 02 ное 2009 22:54


Колеги да ви питам нещо. На мойта ААЗ сутрин за 3км или 5мин работа на двигателя стрелката на температурата не мръдва и нямам парно. Долният маркуч на радиатора е много леко топъл.




d1daka
Мнения: 200
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pavlikeni

Re: Печката не загрява

Мнениеот d1daka » Вто 03 ное 2009 12:08


fisto написа:Колеги да ви питам нещо. На мойта ААЗ сутрин за 3км или 5мин работа на двигателя стрелката на температурата не мръдва и нямам парно. Долният маркуч на радиатора е много леко топъл.

Изглежда имаш същият проблем като моя термостата е постоянно отворен и върти големия крък демек смяна с нов прочети на колегите отговорите и ще разбереш за къкво става дума


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Печката не загрява

Мнениеот fox_vt » Вто 03 ное 2009 12:30


d1daka написа:Съжелявам че ставам вече тотално нахален но някои както каза колегата fox_vt че не трябва да се сваля хид.помпа демек няма нищо общо с тази тема http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=67374

колега май колата на линка не е точно като твоята и моята май е 1.8 явно бензин :roll: а хидравличната помпа можеш само да я разхлабиш ако ти пречи пък и да я смъкнеш не е кой знае какво.Аз тогава се заблудих че се смъква ама нямало нужда.
ПП пресен пример от днес темп. на въздуха -3 градуса след 20 км извън градско и 10 мин работа на трите свещи на антифриза стрелката не прескочи над белия сектор демек 70-80 градуса.Това е при непрекъсната работа на парното на 2 степен,имай предвид че парното е доста голям консуматор на топлина все пак това е стар трик от ерата на жигулите като започне да прегрява лятото пускаш парното на макс и отваряш джамовете mhihi mhihi


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Печката не загрява

Мнениеот krasio00o » Вто 03 ное 2009 19:50


При мен загравя до 80 градуса , долния ми маркуч остава студен.Някой има ли идея какъв може да е проблема


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Печката не загрява

Мнениеот fisto » Вто 03 ное 2009 21:04


d1daka написа:
fisto написа:Колеги да ви питам нещо. На мойта ААЗ сутрин за 3км или 5мин работа на двигателя стрелката на температурата не мръдва и нямам парно. Долният маркуч на радиатора е много леко топъл.

Изглежда имаш същият проблем като моя термостата е постоянно отворен и върти големия крък демек смяна с нов прочети на колегите отговорите и ще разбереш за къкво става дума

А защо тогава долния маркуч на радиатора е студен, то е вярно, че радиатора разсейва или намалява температурата на водата. Така е до към 70гр. по показание на таблото, а след това почти няма разлика между топлината на маркучите. Също и 2та малки маркуча, които отиват към парното са топли още в началото.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Печката не загрява

Мнениеот fox_vt » Сря 04 ное 2009 12:38


fisto написа:
d1daka написа:
fisto написа:Колеги да ви питам нещо. На мойта ААЗ сутрин за 3км или 5мин работа на двигателя стрелката на температурата не мръдва и нямам парно. Долният маркуч на радиатора е много леко топъл.

Изглежда имаш същият проблем като моя термостата е постоянно отворен и върти големия крък демек смяна с нов прочети на колегите отговорите и ще разбереш за къкво става дума

А защо тогава долния маркуч на радиатора е студен, то е вярно, че радиатора разсейва или намалява температурата на водата. Така е до към 70гр. по показание на таблото, а след това почти няма разлика между топлината на маркучите. Също и 2та малки маркуча, които отиват към парното са топли още в началото.


значи термостата ти работи и нямаш нужда от смяна както казах по горе бавно загрява и това си е.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта