Айде и аз да се включа в темата, понеже съм горе-долу наясно с нещата.
Нека колегата първо да уточни с какъв авансатор е: ръчен или автоматичен.
Ако е с ръчен то тогава нещата са напълно нормални.
След като запали и не е издърпал авансатора и мотора не е загрял то тогава консумацията на подгряващите свещи и студения двигател спомагат за ниските обороти.
След като релето изключи оборотите се вдигат до тези на които е регулирана помпата.
За да се оправят трябва да се регулират на 900 плюс минус 30(това е по книга).
Регулирането става с помоща на един дълъг винт с пружинка който се намира от страната на блока.
След като се регулират на загрял мотор оборотите да бъдат в този порядък, то тогава при паленето на студен мотор оборотите ще бъдат много ниски, затова трябва да се издърпва авансатора в началото.
Освен че той дава предварение и вдига леко оборотите до 1050 по спецификация.
След като поработи около минута две авансатора може да се върне и оборотите ще са нормални.
Хубаво е да се погледне центровката както беше писал колегата по-нагоре.
Но дори и да не е съвсем точна това не би трябвало да е проблем да се регулират оборотите по начина който описах.
На мойта кола се оказа че центровката е с половината предварение от колкото е необходимо, но проблеми нямаше с оборотите. Само че като направих предварението по предписание тихисе се вдигнаха и се наложи да си ги регулирам.



Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
Развитие по въпроса с оборотите няма.През изминалата една година навъртях 20000км.Смених ангренажния ремък преди 10000км. С ремък дайко и ролка ина=40лв.работа 35лв.+водна помпа за 34лв.защото майстора каза,че е тръгнала.Маслото,което ползвам засега е мобил 15в-40 дизел за 5 литра в метро е 43лв. и след доливането от тубата ми остава по 300мл.на 10000км.През миналата зима смених и една подгревна свещ,която беше изгоряла със свещ искра за 7лв.Вчера сутринта установих при паленото,че е заминала пак свещ но нямах време за ремонти и тия дни,ще видя дали не е искрата.Тази,която смених беше беру.Те това е за една година.С оборотите всичко си е,като преди.emo-gar написа:Гаранция..кажи какво е развитието,айде че не останахме много с "простите"дизели,тука споделяме решенията на проблемите,6 месеца чакаме да обадиш за решение...Сега да си подкрепя и мнението,дадено някъде преди Коледа:след смяна на ангренаж,въпреки всички щифтове и планки,помпата "бяга" от идеалната центровка.Имам една "идея"промяна на П.Х.-само аз си го усещам,но го има.Та пак повтарям:да се мине на центровка за ъгъл на впръскване(с индикатор)
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 26 окт 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
Развитие по въпроса с оборотите няма.През изминалата една година навъртях 20000км.Смених ангренажния ремък преди 10000км. С ремък дайко и ролка ина=40лв.работа 35лв.+водна помпа за 34лв.защото майстора каза,че е тръгнала.Маслото,което ползвам засега е мобил 15в-40 дизел за 5 литра в метро е 43лв. и след доливането от тубата ми остава по 300мл.на 10000км.През миналата зима смених и една подгревна свещ,която беше изгоряла със свещ искра за 7лв.Вчера сутринта установих при паленото,че е заминала пак свещ но нямах време за ремонти и тия дни,ще видя дали не е искрата.Тази,която смених беше беру.Те това е за една година.С оборотите всичко си е,като преди.emo-gar написа:Гаранция..кажи какво е развитието,айде че не останахме много с "простите"дизели,тука споделяме решенията на проблемите,6 месеца чакаме да обадиш за решение...Сега да си подкрепя и мнението,дадено някъде преди Коледа:след смяна на ангренаж,въпреки всички щифтове и планки,помпата "бяга" от идеалната центровка.Имам една "идея"промяна на П.Х.-само аз си го усещам,но го има.Та пак повтарям:да се мине на центровка за ъгъл на впръскване(с индикатор)
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
garanciq написа:Развитие по въпроса с оборотите няма.През изминалата една година навъртях 20000км.Смених ангренажния ремък преди 10000км. С ремък дайко и ролка ина=40лв.работа 35лв.+водна помпа за 34лв.защото майстора каза,че е тръгнала.Маслото,което ползвам засега е мобил 15в-40 дизел за 5 литра в метро е 43лв. и след доливането от тубата ми остава по 300мл.на 10000км.През миналата зима смених и една подгревна свещ,която беше изгоряла със свещ искра за 7лв.Вчера сутринта установих при паленото,че е заминала пак свещ но нямах време за ремонти и тия дни,ще видя дали не е искрата.Тази,която смених беше беру.Те това е за една година.С оборотите всичко си е,като преди.emo-gar написа:Гаранция..кажи какво е развитието,айде че не останахме много с "простите"дизели,тука споделяме решенията на проблемите,6 месеца чакаме да обадиш за решение...Сега да си подкрепя и мнението,дадено някъде преди Коледа:след смяна на ангренаж,въпреки всички щифтове и планки,помпата "бяга" от идеалната центровка.Имам една "идея"промяна на П.Х.-само аз си го усещам,но го има.Та пак повтарям:да се мине на центровка за ъгъл на впръскване(с индикатор)
Значи,устойчива на въздействия и употреба се оказа машинката.
По спецификация го дават 10W40 маслото за нашия климат,особено студения период.
И "истински" свещи са към 20-на лв.бройката ,като сложиш 2 Искри и то пак там някъде.Но всеки си знае джоба,то и аз да не мислиш че все марково съм сложил,ама натам е стремежа.По отношение на обороти П.Х.-и при мен има нещо "странно":като се налага(особено напоследък) да ползвам авансатор,след като го върна оборотите се държат близо до 1000,и така докато не достигне 80-90 град.След това малко спадат на 900-950(една идея по-ниско).Та се чудя какво ги поддържа по-високи до загряването.Ако не ползвам авансьора ,в началото са към 850-900 и постепенно се стабилизират на около 900 и малко.Наблюдения-годишен аспект и пълна повторяемост.Пали от "раз",пушеци никакви,харч в норма.Та това положение съм приел за "отправна" точка,още повече че няма вибрации в салона(от което не един се оплаква при дизелите).Безаварийна зима пожелавам

- Th3_Storm
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас Варна
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
Така гледам че сме малко хората с този тип двигател.Та реших и аз да кажа.При мен е така след като я запаля сутрин и оборотите ми са около 850 900 при което естествено го има гадното тресене на вдигателя.При дръпнат обогатител стигат до 1000.След като загрее двигатела минават 1000 при което като пусна обогатителя си стоят ама точно на 1000.Казвали са ми че са високи но след като се качих на един голф които е същия като моя и е с по ниски обороти от моите и като видях за какво тресене в купето става въпрос какво палене и какви пушилки се отказах да правя по оборотите каквото и да е било.Имам колата вече повече от половин година пали от рас припушва съвсем леко(все пак е дизел) шум в купето и тресене на табла пласмаси и таи подобни глупости няма.Незнам дали оборотите са нормални но несмея и да ги пипна както ви казах.
Последна промяна от Th3_Storm на Пон 02 ное 2009 23:06, променено общо 1 път.
- tisho_tch
- Мнения: 879
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
Колега Th3_Storm това са сериозни обороти - около 10 пъти над нормалните 

- Th3_Storm
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас Варна
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
tisho_tch написа:Колега Th3_Storm това са сериозни обороти - около 10 пъти над нормалните
Тея нули ги нямам за нищо малко съм се позабравил








Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
milenski_77 написа:.
Само че като направих предварението по предписание тихитe се вдигнаха и се наложи да си ги регулирам.
Колега, а какво предварение даде на помпата, че и при мен проблема е същия т.е. като я запаля без обогатител държи 800 оборота и присвирва ремъка на хидравликата , а с обогатител като я паля няма никъв проблем. Майстора ми каза , че помпата била на 13 градуса или нещо подобно /ъгъла на впръскване/ и било по норма, но не ми даде предварение и затова те питам какво предварение е добре да се направи на помпата, за да може да пали и без обогатител и да държи 950 оборота, когато мотора е загрял...а при студен мотор задължително паля с обогатител
п.п. мотора е 1,6 тд SB
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Проблем с оборотите на Голф 1.9 чист дизел
boko написа:milenski_77 написа:.
Само че като направих предварението по предписание тихитe се вдигнаха и се наложи да си ги регулирам.
Колега, а какво предварение даде на помпата, че и при мен проблема е същия т.е. като я запаля без обогатител държи 800 оборота и присвирва ремъка на хидравликата , а с обогатител като я паля няма никъв проблем. Майстора ми каза , че помпата била на 13 градуса или нещо подобно /ъгъла на впръскване/ и било по норма, но не ми даде предварение и затова те питам какво предварение е добре да се направи на помпата, за да може да пали и без обогатител и да държи 950 оборота, когато мотора е загрял...а при студен мотор задължително паля с обогатител
п.п. мотора е 1,6 тд SB
Колега в ръководството за ремонт е обяснено как се прави центровка на помпата с индикаторен часовник.За градуси незнам как се мерят.
Понеже сега не ми е под ръка ще ти кажа, че е 0,8 мм средно е предварението(в ръководството е дадено от до),но аз съм с двигател 1,9тд.За 16тд незнам какви са стойностите.Потърси си ръководство и не се доверявай на майстори дето ти въртят помпата на слух, защото най-меката работа на мотора, не означава най-добра центровка.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 78 госта