Проблем с VW Polo
-
Stakooo
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: at home
Проблем с VW Polo
Имаме проблем с семейната ни кола,която е Поло 1,4 , 60 коня , 99-та година , пълна инжекция и е комби,ако това е от някакво значение...Та проблема е в това,че когато времето е влажно(дъждовно) и докато колата е в движение изведнъж угасва и после не иска да пали.Това го прави вече няколко пъти,първия път запали чак след половин ден,демек с часове трябва да чакаш,че да се оправи...Или като минем през някоя локва и като пръсне и айде...По тая логика зимата не трябва да се кара...Помагайте,че не е работа така! Благодаря предварително!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с VW Polo
тръгнала бобина или комутатор а трудно ли пали във влажно време пак същото
-
Stakooo
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: at home
Re: Проблем с VW Polo
anonimko написа:тръгнала бобина или комутатор а трудно ли пали във влажно време пак същото
В смисъл ? Как дали тръдно пали ? Нали казах,че доста трябва да се чака,че да се оправи...Понякога и след около 10 мин опит за запалване и пали,ама рядко...
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с VW Polo
колега прочети това viewtopic.php?f=7&t=114504&hilit=%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%BE+%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8 или ето ти от търсачката резултати за твоя проблем search.php?keywords=%D0%B3%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B5++%D0%B2++%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5&terms=all&author=&fid%5B%5D=7&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Проблем с VW Polo
Сменяй бобината, пробила е. Гасне защото се навлажнява.
Трябва и време да изсъхне, затова пали след време.
Трябва и време да изсъхне, затова пали след време.
-
Stakooo
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: at home
Re: Проблем с VW Polo
Каспър написа:Сменяй бобината, пробила е. Гасне защото се навлажнява.
Трябва и време да изсъхне, затова пали след време.
И ние от това си мислехме,ще видим по-нататък
- Peterman
- Мнения: 520
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 21:11
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP 2000 140 hp - 2006
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с VW Polo
Stakooo написа:Каспър написа:Сменяй бобината, пробила е. Гасне защото се навлажнява.
Трябва и време да изсъхне, затова пали след време.
И ние от това си мислехме,ще видим по-нататък
би трябвало да е това, чакаме отзиви
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с VW Polo
При мен беше същата история. Смяната на бобина и кабели превърна колата в подводница!
-
mirro_21
- Мнения: 217
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с VW Polo
аз да изпозвам темата:
като мина през голяма локва и ми падат градусите(не гасне)
просто примерно ако са на 90 ми пада на 40-50 градуса.
нормално ли е?от кво може да е?
като мина през голяма локва и ми падат градусите(не гасне)
просто примерно ако са на 90 ми пада на 40-50 градуса.
нормално ли е?от кво може да е?
-
hbnv
Re: Проблем с VW Polo
Така ми правеше и на мене - два три пъти гаснене за няколко месеца в дъжд и трудно палене при влага есента, докато не ме остави на кръстовището на България при НДК посред бял ден на сухо време и загрял двигател.
Отидох (откараха ме) с Пътна помощ на сервиз - диагностика и смяна на свещите. Дадоха ми бобина за всеки случай — (ще я върна - не съм я плащал), но бобината се пробива и при прегряване на колата както ми обясни техникът - т.е. спира, изстива и пак палиш - моят случай не беше така, но като ме свалиха от камиона колата запали без проблем.
Оказаха се само свещите - 40 хиляди ги карам само аз - до момента - месец никакви проблеми
Диагностика и свещи в сервиза - около 70-80 лв и 40 на пътна помощ за транспорт - 110-120 лв.
40 можеш да си спестиш ако отидеш на диагностика. Мене ми го "казваше" колата доста пъти - защото миналата година палех с акумулатор на 7 години във всяко време за половин секунда въртене на стартер - сега пак с новите свещи.
Polo 1.4 AEX
Отидох (откараха ме) с Пътна помощ на сервиз - диагностика и смяна на свещите. Дадоха ми бобина за всеки случай — (ще я върна - не съм я плащал), но бобината се пробива и при прегряване на колата както ми обясни техникът - т.е. спира, изстива и пак палиш - моят случай не беше така, но като ме свалиха от камиона колата запали без проблем.
Оказаха се само свещите - 40 хиляди ги карам само аз - до момента - месец никакви проблеми
Диагностика и свещи в сервиза - около 70-80 лв и 40 на пътна помощ за транспорт - 110-120 лв.
40 можеш да си спестиш ако отидеш на диагностика. Мене ми го "казваше" колата доста пъти - защото миналата година палех с акумулатор на 7 години във всяко време за половин секунда въртене на стартер - сега пак с новите свещи.
Polo 1.4 AEX
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта