


Проблем с подгряването на Поло
Проблем с подгряването на Поло
Колата е 99 год. 1.9 дизел , проблемът е в това че не всеки път при завъртане на ключа светва лампата за подгряване на свещите , когато не светне не подава и ток на свещите. прави го когато си поиска и при студен и при топъл двигател. предполагам , или някоя хлабава връзка , студена спойка , или релето - ако знаете къде се намира ? прегедах подобни теми , но разбрах само за някакъв регулатор който управлявал всичко и е много скъп. ако някой има идея да сподели
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Проблем с подгряването на Поло
Аз много лесно си решавам проблема-Като е студено и не се включи релето на подгревните свещи,въртя ключа обратно и пак давам на контакт.Винаги вторият път сработва и лампата светва за свещите.Действа безотказно
! Кви регулатори,кви пари-не се набутвай!

- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с подгряването на Поло
И на моята го има този проблем , когато е студена давам на контакт и понякога лампата вместо да свети примерно 5 секунди , мигва два пъти и изгасва и след малко се чува как цъква и релето за свещите т. е. не е подгряла почти нищо и съответно пали по - трудно ( с повече въртете ) . Затова и аз като колегата по - горе като видя , че почне да мига връщам ключа и пак давам на контакт и втория път си подгрява хубаво , странна работа са тия полота 

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Проблем с подгряването на Поло
Е при мен точно тоя регулатор си правеше пишк* но цаката беше, че след като го извадя и съответно поставя наново и сичко е ОК до следващото палене
Ама накрая по случайност при едно слагане му се изкриви една от клемите и след като я изправих повече не е дало проблем ...

Re: Проблем с подгряването на Поло
ами аз стигнах до там , че вероятен проблем е не релето за свещите , а главното реле. извадих релето за свещите но лампата почна да мига. сега съм решил да извадя главното и да го прегледам за някакви студени спойки.
Re: Проблем с подгряването на Поло
още не съм установил проблема ... карам си така , но сега като застудя започна да го прави по често. Като върна ключа не се оправя , единствено като отворя и затворя вратата и то не от всеки път сработва ?
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с подгряването на Поло
Колега и аз съм със същата кола,не се притеснявай така си го прави и не е проблем просто завърташ втори път и си действа от раз не се набутвай с никакви други упражнения,важното е да пали без много въртене.Късмет.
Re: Проблем с подгряването на Поло
мерси колега , този блок не съм го вадил , но ще го направя , вадих почти всички релета без този ...
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с подгряването на Поло-НОВ
Колеги и на мен нещо подобно ми се случи,дайте съвет.Като подам на контакт ,лампата на подгрева мига постоянно и няма палене .Пробвах няколко пъти и я зарязах.Какво може да бъде.Отнася се за поло 1.9-д 99 год.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с подгряването на Поло
Няма ли някой да е преживял подобен проблем,явно ще трябва да оставям майсторите да гадаят и да ме вкарват във филми.
- deversant
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с подгряването на Поло
Сваляш реле 104
Калайдисваш му всичките 4 крака с калай!
Отваряш релето:почистваш двете контактни пластини със спирт и клечка за уши!
Ако има изядено:шкуриш със шкурка 800,после с 2000 и накрая пастираш с полир паста!
Като шкуриш гледаш да е колкото се може по-успоредно на контактните пластини!
Някой ще каже вземи си ново,да взех си ново реле 104...взех и друго 104 1:1 със старото Hella....
Лампата за подгрева мига и не пали.Мерих съпротивлението и на тези 2 релета имаше разлика 6-7 ома....
невиждам друга пречина.След процедурата колата си пали,някой път и на мен ми се случва да не светне подгрева но както е при другите колеги връщаш и после пали.Явно при всички е така (не е болка за умиране щом си пали)!
Калайдисваш му всичките 4 крака с калай!
Отваряш релето:почистваш двете контактни пластини със спирт и клечка за уши!
Ако има изядено:шкуриш със шкурка 800,после с 2000 и накрая пастираш с полир паста!
Като шкуриш гледаш да е колкото се може по-успоредно на контактните пластини!
Някой ще каже вземи си ново,да взех си ново реле 104...взех и друго 104 1:1 със старото Hella....
Лампата за подгрева мига и не пали.Мерих съпротивлението и на тези 2 релета имаше разлика 6-7 ома....
невиждам друга пречина.След процедурата колата си пали,някой път и на мен ми се случва да не светне подгрева но както е при другите колеги връщаш и после пали.Явно при всички е така (не е болка за умиране щом си пали)!
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с подгряването на Поло
deversant написа:Сваляш реле 104
Калайдисваш му всичките 4 крака с калай!
Отваряш релето:почистваш двете контактни пластини със спирт и клечка за уши!
Ако има изядено:шкуриш със шкурка 800,после с 2000 и накрая пастираш с полир паста!
Като шкуриш гледаш да е колкото се може по-успоредно на контактните пластини!
Някой ще каже вземи си ново,да взех си ново реле 104...взех и друго 104 1:1 със старото Hella....
Лампата за подгрева мига и не пали.Мерих съпротивлението и на тези 2 релета имаше разлика 6-7 ома....
невиждам друга пречина.След процедурата колата си пали,някой път и на мен ми се случва да не светне подгрева но както е при другите колеги връщаш и после пали.Явно при всички е така (не е болка за умиране щом си пали)!
Благодаря колега още утре ще го пробвам
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Проблем с подгряването на Поло
Това явно е масово, а мислех че само при мен го прави ....
Абсолютно същотото на произволен принцип. И аз като колегите горе връщам ключа, втория път всичко работи и не се занимавам с глупости. Вярно, дразни, но така е с тези стари бараки.
Абсолютно същотото на произволен принцип. И аз като колегите горе връщам ключа, втория път всичко работи и не се занимавам с глупости. Вярно, дразни, но така е с тези стари бараки.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта