



http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
да.. като се видим ще ти обясним какво представлява 

- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
Oбясни и тука де 

- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
The Red Guy написа:Oбясни и тука де

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
Доколкото аз успях да разбера от описанието- това е най-обикновен POWERBOX, само, че направен не с резисторче за 6ст, а с полеви транзистор за 70ст. и му е 'чукнат' един елементарен приемник, та да си го пускаш/спираш от колата 
Значи- цена около 6 лева електроника и 5 за кутийката
Кабелите са скъпи!
Дойде най-сетне момента, в който човек може да си взриви колата и дистанционно!


Значи- цена около 6 лева електроника и 5 за кутийката

Кабелите са скъпи!

Дойде най-сетне момента, в който човек може да си взриви колата и дистанционно!




- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
Радо благодаря, че си го обяснил по-добре от мен.. нямаше да се справя така описателно и технически грамотно
Първо замислете се едно.. защо хората купуват електроники за 20 бона за да могат да правят колите.. а не ползват резисторчета от 10ст ?
Явно има нещо.

Първо замислете се едно.. защо хората купуват електроники за 20 бона за да могат да правят колите.. а не ползват резисторчета от 10ст ?

- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
Eдин "колега" се опита да направи реклама, на Фирмата, В Тунинг раздела, и искаше да си монтира на "Печката" МК3 тди 1Z, пък май не беше отворил каталога да провери, че изобщо не се предлага за този мотор
А ето го: viewtopic.php?f=52&t=167435&p=1959061#p1959061
А ето го: viewtopic.php?f=52&t=167435&p=1959061#p1959061
- groznika
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
- Автомобил: Bora 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: София
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
Ако не греша устройството бях гледал страница в която са показани снимки от разглобен powerbox.
Един кабел, една букса, една кутийка, малко пяна и едно съпротивление за 5 стотинки. Действало като ти лъже колата, че е студена та да метка повечко горивце...
Не знам каква е файдата от тая фъшкия, но след като видях на снимките какво представлява... думичката powerbox вече не съществува в моя речник
Един кабел, една букса, една кутийка, малко пяна и едно съпротивление за 5 стотинки. Действало като ти лъже колата, че е студена та да метка повечко горивце...
Не знам каква е файдата от тая фъшкия, но след като видях на снимките какво представлява... думичката powerbox вече не съществува в моя речник

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: http://genercom.bg/ - някой да е чувал за тва?
groznika написа:... думичката powerbox вече не съществува в моя речник

Brezel написа:3. Resistortuning – най-често е вреден за двигателя. Нарича се още POWERBOX. При този тип тунинг се поставя аналогов преубразувател или определена комбинация от съпротивления. Възможни са две схеми на свързване:
3.1. Това устройство се поставя между двигателя и определени сензори, при което ECU-то получава ФАЛШИВИ данни и командва двигателя по друг начин.
3.2. Устройството се поставя между компютъра и двигателя при което подадените от компютъра сигнали и команди биват преобразувани и двигателя получава ФАЛШИВИ команди, което от своя страна води до определено, но не винаги контролируемо повишаване на мощтността.
автор: Brezel
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта