проблем с охлаждането на голф 1,9д

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот emo-gar » Пон 15 юни 2009 22:46


nightdriver написа:
KirilGeorgiev написа:Обратно на всякаква логика този ремък работи с гладката си част по назъбената на помлата.


колега чакай малко, че съвсем се обърках!
от снимките на емо-гар, виждаме, че ремъка задвижва помпата минавайки под шайбата значи надясно и то с каналите си, което е нормалното, а при мен ремъка минава над шайбата, задвижвайки я с гладката си част и наляво!

Към КирилГеоргиев:шайбата е 100% гладка(не се заблуждавай от следите)
Към nightdriver:обърни ремъка като на снимката,посоката на помпата трябва да е по Ч.С.,ако си с пружина под алтернатора работата е за 10 минути,само с подходящ удължител(щанга някаква) да задържиш генератора надолу и с другата ръка да наместиш каиша




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот emo-gar » Пон 15 юни 2009 22:54


Lov4o написа:Момчета какви са тия модификации на 1Y и AAZ ?
Моя голф и на баща ми пасата са съответно със 1Y и AAZ и на двата мотора водната помпа е заедно с помпата на хидравликата на волана на трапецовиден ремък, това наистина и при двата мотора, а на пистовите ремъци са съответно
при голфа - генератор и колянов вал
при пасата - генератор, компресора на климатика и колянов вал.

И при двете коли независимо как се и къде се карат никога несъм ги виждал да вдигнат по уред над 80 градуса, даже повечето време на 70 стоят.

Хм,то нашите машини са съвременниии 8) :Mr Green Fun


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Вто 16 юни 2009 3:26


emo-gar написа:
nightdriver написа:
KirilGeorgiev написа:Обратно на всякаква логика този ремък работи с гладката си част по назъбената на помлата.


колега чакай малко, че съвсем се обърках!
от снимките на емо-гар, виждаме, че ремъка задвижва помпата минавайки под шайбата значи надясно и то с каналите си, което е нормалното, а при мен ремъка минава над шайбата, задвижвайки я с гладката си част и наляво!

Към КирилГеоргиев:шайбата е 100% гладка(не се заблуждавай от следите)
Към nightdriver:обърни ремъка като на снимката,посоката на помпата трябва да е по Ч.С.,ако си с пружина под алтернатора работата е за 10 минути,само с подходящ удължител(щанга някаква) да задържиш генератора надолу и с другата ръка да наместиш каиша


поръчал съм термостата и като пристигне я натискам и ще пиша!
благодаря ти emo-gar и на другите колеги отзовали се!


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Пон 22 юни 2009 12:58


здравейте колеги,
в събота смених термостата, обърнах движението на помпата и...колата вече заслужава антифриз!!!
след известно обезвъздушаване температурата се стабилизира на 80° и с много газ и градско не мърда! просто всичко си дойде на местото :beer като си помисля, че двама майстори искаха да свалят главата не ми се говори!
още един път благодаря на всички помогнали колеги и на колегата emo_gar, който ми показа верния път!
да живее форума!!!


vaskokay
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 14 фев 2006 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот vaskokay » Пон 22 юни 2009 14:55


nightdriver написа:здравейте колеги,
в събота смених термостата, обърнах движението на помпата и...колата вече заслужава антифриз!!!
след известно обезвъздушаване температурата се стабилизира на 80° и с много газ и градско не мърда! просто всичко си дойде на местото :beer като си помисля, че двама майстори искаха да свалят главата не ми се говори!
още един път благодаря на всички помогнали колеги и на колегата emo_gar, който ми показа верния път!
да живее форума!!!


А как обърна движението на помпата?


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Вто 23 юни 2009 3:03


прекарваш ремъка под шайбата на помпата и се върти надясно/правилната посока/, а аз имах проблем в следствие на това,че ремъка минаваше над шайбата и завърташе помпата наляво/грешната посока/


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Вто 23 юни 2009 15:01


колеги, незнам дали е нормално, но днес напълних разширителния съд до горе, до ръба с вода /така ми казаха да пробвам за издухана гарнитура или глава/ и маркучлето, което връща водата в разширитела и той беше под водата и като и дадох газ от това маркучле започнаха да излизат балончета въздух :roll: нормално ли е? иначе няма твърди маркучи, на место работейки загря до 90°, термостата отвори, перката се включи за момент и температурата си падна на 80°. няма пресечени води и масла и не хвърля вода, но тези балончета не са ли началото на края на гарнитурата или изкривена глава в следствие от предишните прегрявания? иначе от къде ще идва този въздух?
моля вашите мнения, благодаря


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот juve » Сря 24 юни 2009 11:43


то това малкото е ключово за обезвъздушаването на системата ...даже понякога като се запуши за започват едни циркове .... :lol: иначе не се притеснявай де , тези мехурчета като поработи и се обезвъздуши добре стават не мехури , а като неравномерни тласъци на антифриза ...не бързай с изводите .... :Mr Green Fun


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Сря 24 юни 2009 12:11


значи да се надявам, че с-мата има още въздух? снощи след 50км каране, проверих горния маркуч на радиатора и гледам стои твърд, пресовам го с пръстите, но с повече усилие спрямо долния маркуч? знам, че с-мата работи под налягане, но колко трябва да е твърд маркуча, не ми ясно?
благодаря колега за мнението


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот fox_vt » Сря 24 юни 2009 16:15


отговора е :да можеш да събереш стените на маркуча като го стиснеш с два пръста-цитат


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот emo-gar » Сря 24 юни 2009 23:38


Дребен съвет:като наливате антифриза не бързайте,бавничко го сипвате в разширителя,като достигне мярката не препълвайте!Това се прави в горе-долу хоризонтално положение на колата,някое наклонче може да ви скъса нервите.Още по време на наливането от малкото маркуче се чува леко свистене-това е обезвъздушаване,по-лесно е когато то не е залято.На другия ден може да се наложи да долеете 100-200грама,но основния литраж(при мен е около 6л.) е вътре.
Много помага ритмичното "мачкане" на долния радиаторен маркуч в процеса на наливането,то се усеща кога е пълен...са да не го почнете като помпичка за кръвно,внимателно и не до пълно сплескване


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Чет 25 юни 2009 2:56


ОК,мерси колеги,ако има нещо ще се чуе :beer


nightdriver
Мнения: 82
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 9:52
Автомобил: golf 3 1.9D + golf 2 1.8i sincro
Двигател: 1 Y 1993 + 1 P 1989
Местоположение: banlieu parisienne

Re: проблем с охлаждането на голф 1,9д

Мнениеот nightdriver » Чет 05 ное 2009 12:24


здравейте колеги,
вече пет месеца върви машината без особенни забележки :D

наближава студения период, а аз съм с вода, която искам да източа, та въпросът ми е,
как да съм сигурен, че съм източил всичкото количество?
трябва ли да сваля термостата, за да излезе водата останала в двигатела?

и за да не пускам тема,
от къде се задвижва маслената помпа на този мотор 1Y :?:

благодаря ви колеги за отговорите :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта