"почистване" на Н75 с компресор.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

"почистване" на Н75 с компресор.

Мнениеот Dobromirski » Нед 25 май 2008 20:36


Отдавна имах съмнения , че Н75 се е...ва от време на време , и рекох да го промия с бензин. До тук добре, ама после рекох и даго духна с компресора. Резултата-скъсана мембрана :(
Изображение
В момента нямаше как да реагирам и разглобих клапана за управлението на ЕГР. Имаше няколко спорове във форума, че не са еднакви. Именно за туй го разфасовах.
Та оказа се , че двата клапана се различават ЕДИНСТВЕНО в диаметъра(дебита) на входната тръбичка (сивата чашка е Н75 а черната ЕГР) Всичко друго е Напълно еднакво (включително и клапанчето което я затапва). Аз за по-сигурно размених само мембраните.
Та идеята на темата е ... НЕ продухвайте клапана с компресор, през входовете/изходите му.

пс: Благодаря на Sasho_mf & Niks76 , които веднага предложиха подарък -клапан N75. :bowdown

Последна промяна от Dobromirski на Пон 26 май 2008 18:57, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 25 май 2008 22:27


абе 4овек ,ти не провери ли с уста откъде минава въздуха ;компресора се ползва само по посока на въздушната струя и то не с голямо налягане....
п.с много си ми дале4 ,ина4е не ми е проблем да ти дам(ако десетина дни не са ти проблем мога да ти пратя)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 25 май 2008 22:51


Абе проверих и го изплакнах. Продухах го от към вакуумният вход, ама с 10 bara :roll:
Уж лекичко и от разстояние ама.... ей на :)
Ама както казват, всяко зло за добро. Като отворих този на ЕГР-а вътре леж ! Мембраната на ЕГР-а (оназ голямата "сателитна" чиния :lol: ) спукана и явно е дърпало масло и сажди от всмукателният колектор през нея, че беше чудо :( Явно от там пиковете в графиката на турбото (като отвори електромагнитният клапан за ЕГР-а, понеже мембраната спукана и разко спада вакуума в цялата система и става мазало с управлението на турбото )


Потребителски аватар
van4ote
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 07 сеп 2008 9:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: "почистване" на Н75 с компресор.

Мнениеот van4ote » Чет 05 ное 2009 23:23


здравейте колеги много ше съм радостен ако някой ми подари-продаде една такава мембранка,ама здрава :D (нали са еднакви на n75 и на егр че ми писна да му правя мембрана от пръст на ръкавица- не кара много около 3-4000км


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: "почистване" на Н75 с компресор.

Мнениеот Dobromirski » Съб 07 ное 2009 9:16


Предполагам си затапил ЕГР-а. Мембраните са еднакви ! Следиш ли ми мисълта ? mhihi

ПП: Само затапи маркучето, което влиза в клапана на ЕГР-а, че като я няма мембраната ще ти чезне вакуума. (затапваш не изхода му към ЕГР-а, а маркучето с входният вакуум)


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: "почистване" на Н75 с компресор.

Мнениеот SACHO7803 » Съб 07 ное 2009 20:46


van4ote написа:здравейте колеги много ше съм радостен ако някой ми подари-продаде една такава мембранка,ама здрава :D (нали са еднакви на n75 и на егр че ми писна да му правя мембрана от пръст на ръкавица- не кара много около 3-4000км

имам н18 клапана.бях го отворил да го разгледам.на някой ако му тряяя давам го за 20лв. :lol: перфектен е--работи си може да се ползва и за н75 като му се смени калпака.ако има русенец дето му тряяя ще му го подаря.но по еконт го пращам с наложен платеж за 20лв.да си платя времето и разхождането до офиса :lol: това е



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта