По-интересното е това което установих като разглобих помпата.Устройството е елементарно.Това са две помпи в един общ корпус, горивната е с триъгълен помпен елемент(подобно на бутало на ванкелов двигател).Вакуумната е пластинчата роторна помпа.Въртят се от обща ос, като са резделени от малко семерингче.
Именно този семеринг е първото слабо място.При износването му нафта ще се смеси с двигателното масло.Отделно може от там да смуче въздух в горивната система.
За смяната на семеринга се разглабя цялата помпа.Самия семеринг струва около 5лв.
Така че, ако ви смесва нафта с масло, не бързайте да купувате нова помпа.
Ако обаче има износване на нафтовия помпен елемент, няма оправия.Нищо не може да се направи и трябва нова помпа.Ако ви дава по ниско налягане на горивото от необходимото, направо хвърляйте помпата и купувайте нова, НЕ може да се поправи тоя проблем.
Елементарният теч от капака-чистене, хубав силикон и това е.
В общи линии, помпата е за смяна само ако не дава необходимото налягане на горивото(мисля че беше мин. 7.5 бара).Всичко друго се прави
