ABS си върви нормално за 90кс но определено се усеща разликата при еднакви автомобили натоварени еднакво разликата във NM и HP
Теглене на каравана кой Passat В4 1.8 MI или 1.9 TDI 90 кс?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
ТeDI-то е за предпочитане по голям въртящ момент и т.н. Ако ще е бензинов мотор 2E,AGG и нагоре под 2000 см3 не си заслужава и под 100кс
ABS си върви нормално за 90кс но определено се усеща разликата при еднакви автомобили натоварени еднакво разликата във NM и HP
ABS си върви нормално за 90кс но определено се усеща разликата при еднакви автомобили натоварени еднакво разликата във NM и HP
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Въпрос на личен избор. Предимствата на бензина АБС двигател са:
- лесно се газифицира и при тази газификация имаш две отделни горивни системи независими една от друга
- излючително евтина подръжка
- наистина голям въртящ момент в ниските обороти (в града нормално каране, може и да не надвиши 2000об/мин)
- по тихо е в купето, докато работи двигателя
- няма я тази "турбинка" да ти върти главата с разните и ваакуми и клапани за управлениеи от там не се налага да се шпори двигателя, за да не се затлачи тая джаджа(може да си направиш справка от дизеловия раздел, всяка втораи трета тема е за турбото и разните клапани)
- няма опасност да ти замръзне горивото зимата
предимствата на дизела са:
- ако има източник на трубна нафта - несравнимо, но...
- приличен, но не по-нисък разход финансово(лв) от газта(при зареждане от официалните източници)
- няма свещи, бубини, кондензатори и т.н. където може да изкочи проблем винаги
- липсва момента, когато тръгнеш на бензин зимата за да загрее и точно е загрял двигателя, решиш да минеш на газ. Обаче вече си стигнал до целта си.
- лесно си правиш месечния бюджет - ток, телефон, вода... и 120лв гориво зереждаш(примерно. При АГУ, това не е въможно)
иначе много точно е казано по-горе
"Ако няма да го правиш това упражнение всеки ден - бензин+газ", а именно мотора АБС е най-добрия.
- лесно се газифицира и при тази газификация имаш две отделни горивни системи независими една от друга
- излючително евтина подръжка
- наистина голям въртящ момент в ниските обороти (в града нормално каране, може и да не надвиши 2000об/мин)
- по тихо е в купето, докато работи двигателя
- няма я тази "турбинка" да ти върти главата с разните и ваакуми и клапани за управлениеи от там не се налага да се шпори двигателя, за да не се затлачи тая джаджа(може да си направиш справка от дизеловия раздел, всяка втораи трета тема е за турбото и разните клапани)
- няма опасност да ти замръзне горивото зимата
предимствата на дизела са:
- ако има източник на трубна нафта - несравнимо, но...
- приличен, но не по-нисък разход финансово(лв) от газта(при зареждане от официалните източници)
- няма свещи, бубини, кондензатори и т.н. където може да изкочи проблем винаги
- липсва момента, когато тръгнеш на бензин зимата за да загрее и точно е загрял двигателя, решиш да минеш на газ. Обаче вече си стигнал до целта си.
- лесно си правиш месечния бюджет - ток, телефон, вода... и 120лв гориво зереждаш(примерно. При АГУ, това не е въможно)
иначе много точно е казано по-горе
"Ако няма да го правиш това упражнение всеки ден - бензин+газ", а именно мотора АБС е най-добрия.
- Ivaile
- Мнения: 562
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
А бе, накратко-щом ще теглиш ,и то по лош път,изборът е ясен-ДИЗЕЛ!Просто няма място за умуване
!!!!
!!!!- kristianatanasov
- Мнения: 1280
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София][Passat B3,ABS
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Имам приятел със Б3-RPмотор(1,8ми)Всяко лято закача караваната,качва лодката на релсите(на тавана)и газ по язовирите и морето......Дори кара на газ.А миналата година километража му спря на 600500км.и колата все още е като пушка.
А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!Такива селки изпълнения са си за село...-Имам приятел които инсталира карбуратор от ГАЗка на Москвич12так...джугана стана като совалка,ако имаше крила щеще да литне сигурно...за 2дни мотора блокира...но той пича има 10-12двигателя в двора....така че колегата ако иска мога да му уредя една среща с "Московчанина" и да си намрази колата..

А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!Такива селки изпълнения са си за село...-Имам приятел които инсталира карбуратор от ГАЗка на Москвич12так...джугана стана като совалка,ако имаше крила щеще да литне сигурно...за 2дни мотора блокира...но той пича има 10-12двигателя в двора....така че колегата ако иска мога да му уредя една среща с "Московчанина" и да си намрази колата..
- walentin
- Мнения: 526
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Колега ПетиоП, въпросът ти е малко неточно поставен. По какъв селски път по-точно? По принцип и бензинов и дизелов мотор ще теглят караваната по селски път, но ако имаш изкачване при 10-12 и повече процента наклон и има малко кал, забрави, че можеш да дръпнеш . Това е независимо дали моторът е дизел или бензин. Когато е поставен под наклон, при катерене, Пасатът е зле и без ремарке. Центърът на тежестта отива към задния мост и се олекотява предницата. Тогава почва да боксува и без ремарке. Следователно проблемът не в мотора , а в двигателния мост, който е изнесен много напред, а трябва да изтегли цяла влакова композиция. В такъв момент решението не е бензин или дизел, а 4х4 и в това е проблемът. Щото предните двигателни колелета предпочитат да си буксуват, а не да изтеглят товара и после , както се казва УЙДЯ КОНЯ В РЯКАТА или "WENT THE HORSE INTO THE RIVER".
-
mili 75
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Цял екип инженери, ама мислили този мотор ориентировъчно през далечното 86-мо лето на миналия век.Този мотор е малък за тази кола и това е голата истина.Карал съм и 2е мотор и той е по-зле от тди,да не говорим,че тди при слагане на чип върви още по-добре.kristianatanasov написа:А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
kristianatanasov написа:.
А колегата feikot кадето се изкара по знаещ от цял екип инжинери от Германия,нека по добре да си мълчи!!!Такива селки изпълнения са си за село...-Имам приятел които инсталира карбуратор от ГАЗка на Москвич12так...джугана стана като совалка,ако имаше крила щеще да литне сигурно...за 2дни мотора блокира...но той пича има 10-12двигателя в двора....така че колегата ако иска мога да му уредя една среща с "Московчанина" и да си намрази колата..![]()
Кво ми говориш с гъза си бре,правихме и една жигула с 2 двойни карбуратора.Буквално скъса джантите,подчертавам буквално.А карбураторите от Лада ВФТС мисля че могат да засрамят доста "породисти" 90 коньови заспали бензинки.Не ме цитирайте и не си давайте мненията кой колко.Още с първото си мнение казах,че дизела си е дизел и щом ще се тегли нещо без значение какво-това е решението.Ама то вярно,има доста ТИР-ове на бензин, за ей такива като вас.
Скопак,си го разбирай както си искаш.Това е спрял на място мотор с това купе.Имах голф с АБС и вървеше изключително добре,но купето е с доста кг по леко.За Пасат,под 110 коня (АФН) мисля че са малко за едно нормално каране.
Къде ли бях видял един поуст,че 1.6 двигателя (Б5) е направен за тези които искат Пасат,но не могат да си го позволят.Нещо като йеските и М3.
И това си го тълкувайте както си искате.
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Не обръщай внимание на колегата Фейкот. Явно е изнервен от това, че губи позиции - НОРМАЛНО.
- gencho84
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Отговорът е един 4х4. 

- walentin
- Мнения: 526
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
"Кво ми говориш с гъза си бре,правихме и една жигула с 2 двойни карбуратора.Буквално скъса джантите,подчертавам буквално.А карбураторите от Лада ВФТС мисля че могат да засрамят доста "породисти" 90 коньови заспали бензинки"
-Апа ниа у Своге - яз, брато и аверите, направииме един Москвич 408 сас по 4 бутала на цилиндар и сас 8 карбуратора, двойни, Вебери, сас 4 горни и 6 долни разпределителни валове и сас 32 валволе. Начи, скина на Вуте каруцата с магарицата още на третата прека след мосто!!!
-Апа ниа у Своге - яз, брато и аверите, направииме един Москвич 408 сас по 4 бутала на цилиндар и сас 8 карбуратора, двойни, Вебери, сас 4 горни и 6 долни разпределителни валове и сас 32 валволе. Начи, скина на Вуте каруцата с магарицата още на третата прека след мосто!!!
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Не се товари колега Валентин, просто липсата на интелект (а и доказателства за избраната от някои хора старана по въпроса) у някои хора избива в агресия.
Моля да се аргументирате колеги за да се стигне до разбиране, а не просташки отговори "умрели бензинки" или "смотани печки".
Лично мнение, че по-добрия вариант е бензина, ЗАЩОТО факта, че си търсиш Б4 ме кара да си мисля, че не разполагаш с чак толкова големи финансови възможности(разликата до Б5 е около 2к, а ти търсиш Б4). А за дизела и интелигентен дизеладжия ще потвърди, че има малко по-скъпа подръжка.
Ако се кара предимно в града МОЯ бензинов АБС прилично си работи на обороти под 2000 и то на газ, а дизела малко в това отношение изостава, но това не е критерии според мен, важното в случая е, че ако се кара главно и предимно в тази граница турбото се зацапва и иска пържене за да се оправи(не без пари, но по приятен начин, кой не обича спортното управление) и се губи малко от момента на икономия.
Буквата "Т" означава още проблеми, ЗАЩОТО ако разгледаш дизел форума ще разбереш, че много от проблемите на дизела (макар и по-надежден) е свързан с туброто - няма налягане, пренадува, замърсява се, системата му за управление, уплътненията му. Отделно всеки преглед трябва да се направи на комп, ако имаш лаптоп добре, ако не 20-30лв всеки.
Както писах не веднъж дизела е за хора с малко по-големи възможности или имащи възможност за зареждане от неофициални източници на гориво
(бре как го написах)
Като разход през лятото ми даваше 15л/100км, но копчето ОФФ на климатроника не съм барал изобщо цяло лято.
А относно бензиновите автомобили, колега Фейкот искам да ми напишеш колко процента от шофирането ти е на пълни обороти или резки стартове?
Това за пасата 1,6 е абсолютно вярно.
Моля да се аргументирате колеги за да се стигне до разбиране, а не просташки отговори "умрели бензинки" или "смотани печки".
Лично мнение, че по-добрия вариант е бензина, ЗАЩОТО факта, че си търсиш Б4 ме кара да си мисля, че не разполагаш с чак толкова големи финансови възможности(разликата до Б5 е около 2к, а ти търсиш Б4). А за дизела и интелигентен дизеладжия ще потвърди, че има малко по-скъпа подръжка.
Ако се кара предимно в града МОЯ бензинов АБС прилично си работи на обороти под 2000 и то на газ, а дизела малко в това отношение изостава, но това не е критерии според мен, важното в случая е, че ако се кара главно и предимно в тази граница турбото се зацапва и иска пържене за да се оправи(не без пари, но по приятен начин, кой не обича спортното управление) и се губи малко от момента на икономия.
Буквата "Т" означава още проблеми, ЗАЩОТО ако разгледаш дизел форума ще разбереш, че много от проблемите на дизела (макар и по-надежден) е свързан с туброто - няма налягане, пренадува, замърсява се, системата му за управление, уплътненията му. Отделно всеки преглед трябва да се направи на комп, ако имаш лаптоп добре, ако не 20-30лв всеки.
Както писах не веднъж дизела е за хора с малко по-големи възможности или имащи възможност за зареждане от неофициални източници на гориво
Като разход през лятото ми даваше 15л/100км, но копчето ОФФ на климатроника не съм барал изобщо цяло лято.
А относно бензиновите автомобили, колега Фейкот искам да ми напишеш колко процента от шофирането ти е на пълни обороти или резки стартове?
Това за пасата 1,6 е абсолютно вярно.
- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
И понеже дизела е с голям въртящ момент е голяма резачка и бензина отпада така ли?
Все си мисля че поради високия въртящ момент дизела е с по дълги скорости и все си мисля че тая кола не е направена за писта а да си возиш семеиствто.И тия дет са зглобили тия коли мисля че са цъкнали някви сметки та дизела с голям въртящ момент + скорости да се държи нормално на пътя и бензина с малък въртящ момент + скорости пак да се държът нормално на пътя.
Относно дизел или бензин като видя болид от F1 TDI CDTI или някакви други съкращения тогава ще го призная за гориво.
Все си мисля че поради високия въртящ момент дизела е с по дълги скорости и все си мисля че тая кола не е направена за писта а да си возиш семеиствто.И тия дет са зглобили тия коли мисля че са цъкнали някви сметки та дизела с голям въртящ момент + скорости да се държи нормално на пътя и бензина с малък въртящ момент + скорости пак да се държът нормално на пътя.
Относно дизел или бензин като видя болид от F1 TDI CDTI или някакви други съкращения тогава ще го призная за гориво.
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Колега пиши то темата, че ще я заключат заради краините ви изказвания и не само твоите. И според мен бензина+АГУ е по-добре, но им състезателни автомобили дизел - WTCC. Малките Сеат Леон Купра достойно гонят спортните бензинови БМВ.
Остави другото, ами тая година шампиона в тази серия май отива да е с дизелово "Сеатче", едно любено франсе.
Остави другото, ами тая година шампиона в тази серия май отива да е с дизелово "Сеатче", едно любено франсе.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Питане за PASSAT В4 1,8MI или 1,9TD по 90кс
Namesata написа:Относно дизел или бензин като видя болид от F1 TDI CDTI или някакви други съкращения тогава ще го призная за гориво.
А случайно да си чул че 24ч. на ЛьоМан ги спечели Аudi TDI
Дизела е температурно уравновесен мотор и носи да го караш бавно натоварен. Ако закачим по едно ремарке и тръгнем да изкачваме наклон със постоянна ниска скорост примерно 20км/ч бензинката може да повърне през разширителното казанче. Аз съм влачил 15км познат на въже на 40* околна температура в градски условия и стрелката на охладителната течност по нагоре от 90* не я видях а и колата не се усещаше да е натоварена.
Това че дизата имала скъпа поддръжка
Когато всичло е наред няма какво да поддържаш. Веднъж на 3-4г подгревни свещи ,акумулаторът е на късмет колкото изкара, ако не прекара вода (заради качествено гориво) по горивната с-ма работа нямаш. В най-лошият случай да ти текне помпата макс до 200лв се ремонтира. Това за старите чепели (предкамерните) при TDI всичко е същото само заради електрониката ремонта може да се оскъпи но части се намират вече.
И най-хубавото айде да превземем едно езеро (локва) със дълбочина 40см да видим какво ще стане. Аз ще мина и ще замина ааааааааааа грешка ще се върна да те изтегля понеже като ти се намокри капачката на делкото и приключваш спортна дейност
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: genobuldoka и 66 госта