


VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
sa6i4 написа:Голф 2 е много по-кола от който и да е Фиат.



Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Да и в момента дори се возя на друго освен Голф 2 
Покажи ми 5 причини,поради които Фиат Браво да речем,ако искаш си избери и друг е по-добър от Голф 2.

Покажи ми 5 причини,поради които Фиат Браво да речем,ако искаш си избери и друг е по-добър от Голф 2.
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Ето ти 5 причини да избера браво пред голф 2
1. Возия
2. Екстри
3. Отлична галванизация
4. Не съм запознат но голф 2 има ли хидравлика? (наистина не зная)
5. Двигател
Как може да сравняваш кола от средата на 80-те с кола от средата на 90 те?
1. Возия
2. Екстри
3. Отлична галванизация
4. Не съм запознат но голф 2 има ли хидравлика? (наистина не зная)
5. Двигател
Как може да сравняваш кола от средата на 80-те с кола от средата на 90 те?
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Stan_p написа:Ето ти 5 причини да избера браво пред голф 2
1. Возия
2. Екстри
3. Отлична галванизация
4. Не съм запознат но голф 2 има ли хидравлика? (наистина не зная)
5. Двигател
Как може да сравняваш кола от средата на 80-те с кола от средата на 90 те?
1. Съгласен. Голфа наистина е каруца, но пък окачване се чупи изключително рядко.
2. Коя екстра по точно в голфа няма? И ако няма коя от тях не може да се сложи за малко пари?
3. Състоянието на купето е строго специфично за всяка кола. И от двете има перфектни, има и гнилочи.
4. Има хидравлика, но не на всички, а екстра
5. 1-2л по-нисък разход за сметка на в пъти по-малък ресурс и в пъти по-скъпи части - това по-добро ли е?
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
1. А да не би окачването на фиат браво да се чупи често??? С качествени части с окачването нямаш грижи, но за съжаление пазара е залят от ментета, заради които се носи тази лоша слава с окачването.
2. За екстрите да не говорим, че ако трябва да ги слагаш на Голф без тези екстри сумата става четирицифрена. ( abs, airbag, ел. огледала, ел. стъкла, климатик,хидравлика ( която не е екстра за която и да е италианка )
3. Няма изгнило браво освен ако не е било ударено! Аз до сега браво с изгнили прагове не съм виждал.
и последното за ресурса и разхода не го разбрах. ако обичаш поясни ми какво имаше в предвид.
2. За екстрите да не говорим, че ако трябва да ги слагаш на Голф без тези екстри сумата става четирицифрена. ( abs, airbag, ел. огледала, ел. стъкла, климатик,хидравлика ( която не е екстра за която и да е италианка )
3. Няма изгнило браво освен ако не е било ударено! Аз до сега браво с изгнили прагове не съм виждал.
и последното за ресурса и разхода не го разбрах. ако обичаш поясни ми какво имаше в предвид.
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Stan_p написа:Ето ти 5 причини да избера браво пред голф 2
1. Возия
2. Екстри
3. Отлична галванизация
4. Не съм запознат но голф 2 има ли хидравлика? (наистина не зная)
5. Двигател
Как може да сравняваш кола от средата на 80-те с кола от средата на 90 те?
1.Абе да ти каже не съм очарован от возията на Фиат,не ми казвай,че не съм се возил-возил съм се много и съм карал много Фиати-Пунтота,Брадви,Брадвота и тн.
2.Екстрите не може да се сравняват при положение,че едната е края на 80-те другата края на 90-те,въпреки че да ти кажа право има Голфчета със същите екстри,с които разполага Фиата,но наистина са малко
3.С годините 2-ката се е доказала,че е с перфектни ламарини.Познавам хора с Голфове 84-5 година без грам ръждица,за сметка на какви ли не други кошници.
4.Има хидравлика да,не на всички,но има.
5.Няма толкова здрави мотори,повярвай ми

Stan_p написа:1. А да не би окачването на фиат браво да се чупи често??? С качествени части с окачването нямаш грижи, но за съжаление пазара е залят от ментета, заради които се носи тази лоша слава с окачването.
2. За екстрите да не говорим, че ако трябва да ги слагаш на Голф без тези екстри сумата става четирицифрена. ( abs, airbag, ел. огледала, ел. стъкла, климатик,хидравлика ( която не е екстра за която и да е италианка )
3. Няма изгнило браво освен ако не е било ударено! Аз до сега браво с изгнили прагове не съм виждал.
и последното за ресурса и разхода не го разбрах. ако обичаш поясни ми какво имаше в предвид.
1.При Голфа важи същото-с качествени части караш 10-ки хиляди безпроблемни километри.
2.Сумата далеч не става 4-цифрена,доста неща съм си слагал по моя Голф и са буквално за смешни пари.
3.Вече ти казах,на Голфа ламарината е легендарна вече,гнило наистина има само по удряни.А и какво имаш предвид,че Голфа ражда ръжда по праговете-това не е Опел приятелю.
Да наистина Голфа не е икономична кола,но за сметка на безбожно евтината поддръжка нещата се препокриват.
И накрая ще ти кажа-хора всякакви,вкусове всякакви-затова има сирене от 3лв,от 5лв и от 50лв.
Всеки сам си избира каква кола да кара.Всеки си има своите убеждения,затова тия спорове са безмислени.
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Аз това имах предвид, да не сравняваме модели с разлика от по 15 - 20 години.


-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
От всички гореописани екстри голфа няма само Airbag. Има голфове, които си имат още от завода пълен ел.пакет, климатик, хидравлика и ABS. Наистина в серийното изпълнение по-новата кола има повече екстри, но не всички хора търсят в кола за 2-3000лв максимално много екстри за сметка на всичко останало. А всичко останало е надежност. Факт е, че намериш ли запазен голф на 150-200 хиляди реални, вероятно никога няма да му правиш сериозен ремонт. Голфа 5 години ходи всяка седмица до село по отвратителен път с 4 човека и много багаж. След това се качих на тротоара при ляв завой. Освен 20 годишните амортисьори и ходене на стенд друго не е правено по ходовата част и върепки това няма никакво тракане или луфтове. Хайде да видим браво(а) след 50 000 подобна експлоатация? Във форума е пълно с двигатели на 400-500 000 реални километра и все още работят нормално. Фиат има ли жив на толкова километри или на 20 години? Май не, което говори за по-лошото качество.
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
theultimate написа:От всички гореописани екстри голфа няма само Airbag. Има голфове, които си имат още от завода пълен ел.пакет, климатик, хидравлика и ABS. Наистина в серийното изпълнение по-новата кола има повече екстри, но не всички хора търсят в кола за 2-3000лв максимално много екстри за сметка на всичко останало. А всичко останало е надежност. Факт е, че намериш ли запазен голф на 150-200 хиляди реални, вероятно никога няма да му правиш сериозен ремонт. Голфа 5 години ходи всяка седмица до село по отвратителен път с 4 човека и много багаж. След това се качих на тротоара при ляв завой. Освен 20 годишните амортисьори и ходене на стенд друго не е правено по ходовата част и върепки това няма никакво тракане или луфтове. Хайде да видим браво(а) след 50 000 подобна експлоатация? Във форума е пълно с двигатели на 400-500 000 реални километра и все още работят нормално. Фиат има ли жив на толкова километри или на 20 години? Май не, което говори за по-лошото качество.
Влез в някой сайт за коли и си направи една статистика колко голфа двойки ще намериш със всички тези екстри и колко бравота. Казах ти, че сравняваме коли които са с достатъчно години разлика и просто не трябва да се сравняват.А от въпроса ти дали има фиат на толкова километри и на 20 години съдя, че си доста млад и знаеш ли какво е това?
http://www.mobilen.bg/photos1/1/big/112 ... 3147_1.pic
Не, това не е лада!

Още се срещат по нашите пътища, а като си представиш, че когато са произведени голф 2 даже не е съществувал като идея, а те продължават да се движат. Направо се чудя на това им КАЧЕСТВО!
- group®
- Темерут
- Мнения: 10087
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Аз знам! Може ли аз?

1. много сте ОФФ
2. този фият от снимката ще го срещнеш няколко пъти по-малко от голф1! Питаш се защо споменавам голф1 ли?
3. темата е за голф3 vs фиат и голф 2 има толкова връзка с темата, колкото и голф 1
4. за галвини... (как го каза) - голф3 може и да отстъпи, но 2ката, която зачехнахте - не!
5. придържайте се към темата
Та по темата - защо са ти толкова много екстри, когато повечетои не работят или скоро ще спрат да го правят?
Иначе Фичките имат и хубави модели

Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V






Та по темата: те екстрите са си супер, ама в 90% от случаите спират да работят или скоро ще спрат защото има един проблем, който и мен наистина ме дразни и се казва лоши спойки. Оправя се безболезнено като прочетеш форумите, ама защо трябва да е така
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Наистина е тъпо да се сравняват такива коли. Еквивалента на Браво е Голф4, но трудно се сравняват, особено от към цена. Фиата е по-скоро насочен към комфорт и екстри, докато голфа идеята е максимално просто и здраво. Дилемата е когато човек иска да си вземе най-доброто за тия пари кое от двете предпочита като концепция. Иначе за старите фиатове мисълта ми беше че още има много стари голфове, полота и пасати, докато коли като фиат уно или типо все по-рядко се срещат явно защото вече са се скапали.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: VW Golf 3 1.6 101 или FIAT Bravo 1.8 16V
Еквивалента на Браво е Голф 3, Голф 4 е на светлинни години и пред двете. Аз като цяло между запазено Браво и запазен Голф 3 бих взел Бравото. 3 години карах такова, колата е много безпроблемна стига да не вземеш кенеф.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта