BoJleH написа:Относно мотора.. Петър го беше купил от Наско (G60) Мисля, че доста хора от форума знаят или са чували как вървеше корадото на Наско с мотора, който слагам.
Някога,преди доста време купих корадото с двигател PG правен в Германия от няква фирмичка "oettinger"

със скромните 172whp

Но по нещастно стечение на обстоятелствата(или по точно заради неоторизирано бърникане по мотора от пишман тунери като мен

)му поизгоряха 2 бутала

В последствие купих мотор 1Н от голф рали и го сложих на мястото на умрелия PG като запазих електрониката,дюзите,дроселовата клапа,и всичко останало от PG-то. Компресорът му също беше подменен с нов(на който му смених абсолютно всички консумативи) който с шайба 74мм(също сложена от "oettinger" все още се чудя кои е тоя германец

) даде налягане 1бар,никога не съм карал или виждал по бързо Г60 а съм виждал доста

а KR-тата ги хрупкаше за закуска

. Пиша целия тоя роман за да се добие представа какво трябва да се очаква от този мотор в купе на 6N
http://vbox7.com/play:82cc0593