НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Седан версията на Поло през 2010г.
- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Ето статията на български за колегите, които не знаят английски

MTM тунинговаха VW Golf VI GTI
Немската компания "Motoren Technik Mayer" пуска нов тунинг пакет за собствениците на Golf VI GTI. Идеята на тунерите е техният продукт да се конкурира с по-горещата версия на GTI, а именно Golf R.
MTM пакетът разполага с нов въздушен филтър и модифициран ECU модул. Това позволява двигателят да постигне мощност от 270 к.с. и въртящ момент от 390 Нм. При тези параметри, максималната скорост достига 265 км/ч (електронно лимитирана). Според хора от компанията, ако ограничителят на скоростта се махне, автомобилът би могъл да достигне почти 300 км/ч.
МТМ Golf GTI разполага с нов комплект алуминиеви джанти с наименованието MTM Bimoto, а за доброто сцепление се грижат гуми Continental XL Sportcont. Джантите са боядисани в матово черно, което пасва на няколко елемента от колата. Предните дискове са с размер 380 мм, върху 8-буталните спирачни апарати пише "МТМ", но иначе са от Brembo. От компанията не са обявили цена за тунинг пакета.
http://www.autotrend.bg/news/read/229



- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen пуска скица на нов седан
Няколко месеца след публикуването на скица на бъдещият среден по размер седан (който ще бъде произвеждан в Тенеси, USA), американската дивизия на VW публикува още един тийзър на бъдещият пряк конкурент на Toyota Camry и Honda Accord, който се спряга да позира в шоурума на Volkswagen през 3-тата част на 2011г. Както се вижда на скицата, новият седан ще следва модерни линии и ще бъде доста по-агресивен от сегашното поколение на Passat.
Немският автомобилен гигант не споделя много детайли около бъдещият си автомобил освен, че ще бъде с размери сходни с тези на Passat. Също така, ще разполага с "просторен интериор, голям багажник, многобройни поставки и разбира се двигателите ще бъдат последните FSI и TDI модели, екипирани с DSG трансмисии", казват от компанията.
Към момента информацията е, че този красавец ще замени Passat само в Америка и ще намери своето място в редиците на VW между Jetta и 4-вратото купе Passat CC.
http://www.autotrend.bg/news/read/256

Няколко месеца след публикуването на скица на бъдещият среден по размер седан (който ще бъде произвеждан в Тенеси, USA), американската дивизия на VW публикува още един тийзър на бъдещият пряк конкурент на Toyota Camry и Honda Accord, който се спряга да позира в шоурума на Volkswagen през 3-тата част на 2011г. Както се вижда на скицата, новият седан ще следва модерни линии и ще бъде доста по-агресивен от сегашното поколение на Passat.
Немският автомобилен гигант не споделя много детайли около бъдещият си автомобил освен, че ще бъде с размери сходни с тези на Passat. Също така, ще разполага с "просторен интериор, голям багажник, многобройни поставки и разбира се двигателите ще бъдат последните FSI и TDI модели, екипирани с DSG трансмисии", казват от компанията.
Към момента информацията е, че този красавец ще замени Passat само в Америка и ще намери своето място в редиците на VW между Jetta и 4-вратото купе Passat CC.
http://www.autotrend.bg/news/read/256

- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW-POLO е един от финалистите в в надпреварата - Car of the Year - 2010
http://kamuscoop.blogspot.com/2009/11/c ... -2010.html

- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
И компютърен образ на новия седан на VW
През миналата седмица Volkswagen показа скица на новия си седан от среден клас, който ще замени Passat в Северна Америка.
Сега на базата на публикуваната скица, бразилски сайт прави компютърен образ, от който по-добре можем да си представим как ще изглежда новия седан на VW.

За съжаление това което виждаме не е повод за ентусиазъм. Още от скицата личи доста скучноватия стил на автомобила, а сега това се потвърждава и от компютърния образ.
Не е нужно да казваме, че това което се вижда е авторска трактовка на официалната скица. Дали това което се е получило е близо или далеч от реалността ще разберем по-късно.
http://news.automedia.bg/read/8219.html
През миналата седмица Volkswagen показа скица на новия си седан от среден клас, който ще замени Passat в Северна Америка.
Сега на базата на публикуваната скица, бразилски сайт прави компютърен образ, от който по-добре можем да си представим как ще изглежда новия седан на VW.

За съжаление това което виждаме не е повод за ентусиазъм. Още от скицата личи доста скучноватия стил на автомобила, а сега това се потвърждава и от компютърния образ.
Не е нужно да казваме, че това което се вижда е авторска трактовка на официалната скица. Дали това което се е получило е близо или далеч от реалността ще разберем по-късно.
http://news.automedia.bg/read/8219.html
- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
MR Car Design VW Scirocco | "Black Rocco"
Този черен красавец е поредното тунинг предложение на базата на Volkswagen Scirocco. Казва се "Black Rocco" и е дело на немската компания "MR Car Design". Спортният хот-хеч е боядисан в матирано черно и е "опакован" в бодикит разработка на "Rieger". Той включва предна престилка, прагове, задна броня и дифузьор в който са инсталирани 4 ауспуха. Визията е завършена от 235/30 ZR20 S1 EVO високоскоростни гуми в комплект с 20-цолови джанти и червени надписи с логото на MR Car Design.
Под капака се крие доста сериозно тунингован 2.0-литров TFSI двигател, който получава Stage 3 турбо-кит. Той включва нов даунпайп, тунинговано ECU и специално изработена изпускателна система. След тези промени агрегата е с мощност от 370 коня (оригиналният вариант е с 210 коня) и 519 Нм максимален въртящ момент.
MR Car Designe не спират до тук и монтират нов диференциал против приплъзване, висок клас спирачна система от StopTech и ново окачване от KW Automotive. От компанията не са обявили цена на тунинг пакета.
Вижте снимките на "Black Rocco" в галерията след статията.
Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/286





Този черен красавец е поредното тунинг предложение на базата на Volkswagen Scirocco. Казва се "Black Rocco" и е дело на немската компания "MR Car Design". Спортният хот-хеч е боядисан в матирано черно и е "опакован" в бодикит разработка на "Rieger". Той включва предна престилка, прагове, задна броня и дифузьор в който са инсталирани 4 ауспуха. Визията е завършена от 235/30 ZR20 S1 EVO високоскоростни гуми в комплект с 20-цолови джанти и червени надписи с логото на MR Car Design.
Под капака се крие доста сериозно тунингован 2.0-литров TFSI двигател, който получава Stage 3 турбо-кит. Той включва нов даунпайп, тунинговано ECU и специално изработена изпускателна система. След тези промени агрегата е с мощност от 370 коня (оригиналният вариант е с 210 коня) и 519 Нм максимален въртящ момент.
MR Car Designe не спират до тук и монтират нов диференциал против приплъзване, висок клас спирачна система от StopTech и ново окачване от KW Automotive. От компанията не са обявили цена на тунинг пакета.
Вижте снимките на "Black Rocco" в галерията след статията.
Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/286





- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen Polo - R ще бъде представен през пролетта на 2012г.
http://kamuscoop.blogspot.com/

- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen се превръща в най-големият автомобилен производител
VW изпревари Toyota по произведени единици, според последните данни. "Global Insight", немска компания следяща автомобилната индустрия, са стигнали до този извод след като са направили скорошно проучване по въпроса. Според информацията, VW Group е произвела цели 4.4 милиона автомобила в сравнение с 4.0 милиона за Toyota, като периода който се взима предвид са първите 9 месеца от 2009г.
Ford заема третата позиция с произведени 3.7 милиона единици, а плътно зад тях са GM с 3.6 милиона.
Плановете на VW бяха до 2018 година да се превърнат в производител номер 1 в целия свят, но правителствените програми създадени заради финансовата криза, ускориха процеса и то с много. В Германия например, продажбите отбелязват ръстове постоянно от началото на годината. За VW най-голямо повишение бележат новите Polo (ръст 54.1%) и Golf (ръст 56.2%),
Любопитно е, че Skoda се радва на огромен интерес, тъй като за тази година Fabia е с 92.4% ръст в продажбите, а Octavia с 20.4%.
От Volkswagen нямат изявление по темата, но потвърждават, че производствените данни са верни.
http://www.autotrend.bg/news/read/310/

VW изпревари Toyota по произведени единици, според последните данни. "Global Insight", немска компания следяща автомобилната индустрия, са стигнали до този извод след като са направили скорошно проучване по въпроса. Според информацията, VW Group е произвела цели 4.4 милиона автомобила в сравнение с 4.0 милиона за Toyota, като периода който се взима предвид са първите 9 месеца от 2009г.
Ford заема третата позиция с произведени 3.7 милиона единици, а плътно зад тях са GM с 3.6 милиона.
Плановете на VW бяха до 2018 година да се превърнат в производител номер 1 в целия свят, но правителствените програми създадени заради финансовата криза, ускориха процеса и то с много. В Германия например, продажбите отбелязват ръстове постоянно от началото на годината. За VW най-голямо повишение бележат новите Polo (ръст 54.1%) и Golf (ръст 56.2%),
Любопитно е, че Skoda се радва на огромен интерес, тъй като за тази година Fabia е с 92.4% ръст в продажбите, а Octavia с 20.4%.
От Volkswagen нямат изявление по темата, но потвърждават, че производствените данни са верни.
http://www.autotrend.bg/news/read/310/

- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Версия седан на новото Polo хваната в крачка
4-врат седан ще бъде 3-тата вариация на Polo, заедно със съществуващите вече: 3-врат хечбек и 5-врат хечбек. Тази версия се очаква да пристигне на изложението в Делхи през Януари, където да се "съблече" от черните покривала с които я виждате на снимките.
Според маркетолози, пазарът на хечбеци е много силен и именно за това, VW Polo седан, не се очаква в Англия. В Америка, Индия и Азия ще се продава, тъй като пристрастията към хечбек-автомобилите не са толкова големи.
Очакванията за този модел са, че той ще бъде много по рафиниран и комфортен от неговият брат - хечбека. Също така ще порасне и на размери и тегло. Дори се очаква, колата да открадне малко от сегмента на по-големите седани, тъй като търсенето на малки и по-ефективни автомобили се засилва.
http://www.autotrend.bg/news/read/316



4-врат седан ще бъде 3-тата вариация на Polo, заедно със съществуващите вече: 3-врат хечбек и 5-врат хечбек. Тази версия се очаква да пристигне на изложението в Делхи през Януари, където да се "съблече" от черните покривала с които я виждате на снимките.
Според маркетолози, пазарът на хечбеци е много силен и именно за това, VW Polo седан, не се очаква в Англия. В Америка, Индия и Азия ще се продава, тъй като пристрастията към хечбек-автомобилите не са толкова големи.
Очакванията за този модел са, че той ще бъде много по рафиниран и комфортен от неговият брат - хечбека. Също така ще порасне и на размери и тегло. Дори се очаква, колата да открадне малко от сегмента на по-големите седани, тъй като търсенето на малки и по-ефективни автомобили се засилва.
http://www.autotrend.bg/news/read/316



- Deo88
- Мнения: 2673
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
След обединяването си с Porsche немската компания стана най-големият производител на автомобили в света, след първите 10 месеца на 2009 г.

Volkswagen стана най-големият производител на автомобили в света, изпреварвайки Toyota. Това сочат данните на HIS Global Insight за производството на автомобили след първите 10 месеца на 2009 г.
Според статистиката VW, след обединението си с Porsche, е произвел 4,4 милиона автомобила до края на октомври. За същия период Toyota е произвела точно 4 милиона превозни средства. Две са основните причини за това изненадващо развитие на световния автомобилен пазар. Първо VW силно се възползва от програмите на големите европейски страни за стимулиране на продажбите на автомобили. И второ, след като през миналата година Toyota произведе 9,24 милиона автомобила, от началото на 2009 г. японската компания рязко намали производството си, за да намали складовите наличности.
Според плановете си, Toyota трябва да произведе 7 милиона автомобила до края на 2009 г., а японската компания има капацитет за производството на над 10 милиона коли.

Volkswagen стана най-големият производител на автомобили в света, изпреварвайки Toyota. Това сочат данните на HIS Global Insight за производството на автомобили след първите 10 месеца на 2009 г.
Според статистиката VW, след обединението си с Porsche, е произвел 4,4 милиона автомобила до края на октомври. За същия период Toyota е произвела точно 4 милиона превозни средства. Две са основните причини за това изненадващо развитие на световния автомобилен пазар. Първо VW силно се възползва от програмите на големите европейски страни за стимулиране на продажбите на автомобили. И второ, след като през миналата година Toyota произведе 9,24 милиона автомобила, от началото на 2009 г. японската компания рязко намали производството си, за да намали складовите наличности.
Според плановете си, Toyota трябва да произведе 7 милиона автомобила до края на 2009 г., а японската компания има капацитет за производството на над 10 милиона коли.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Този месец, ръководството на VW, взе официално решение да спре от производство модела Golf - Mk1, който се произвеждаше единствено в заводите на фирмата в Южна Африка. По този случай - VW, реши да пусне лимитирана версия на модела, която ще бъде произведена в 1000 бройки. Тя отдалеч ще се отличава по специалните разцветки - Dark Black и Shadow Blue Metallic. Моделът още ще бъде оборудван с - 15 цолови лети джанти, хромирани елементи и решетка с двойни фарове. В интериора ще присъства табелка на която ще бъде изписан индивидуален номер на всяка бройка. Също така на разположение ще бъдат нови спортни седалки, кожен волан, спортни педали и спортен скоростен лост. Всички бройки ще бъдат оборудвани с - 1.6 литров бензинов агрегат с мощност - 99к.с. при 5400об/мин. Цената на Volkswagen - Golf Mk1 Limited Edition, в Южна Африка ще бъде - 113500 ранда, което прави точно - 10 300 евро.
Вие бихте ли си взели един от тези?
Аз, да!
http://kamuscoop.blogspot.com/
Вие бихте ли си взели един от тези?
Аз, да!

- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Нова платформа на VW за 60 модела
Volkswagen е към края на своята най-нова разработка - платформа за 60 модела с предно предаване. Тя се очаква да влезне като най-сериозният инструмент в арсенала на VW, като ще обединява основата за 60 автомобила от Audi, Seat, Skoda и самите VW.
Известна като MQB (modular transverse engine mount architecture - модулна архитектура за напречни двигатели) е на път да замени PQ2, PQ3 и PQ4 платформите. Според калкулациите на финансистите от Волфсбург, тя може да им спести около 1 милиард евро на година.
Тайната на MQB е начина по който тя осигурява определена дистанция между предния мост и педалите, без значение от размера на автомобила за който е подготвена. Това спомага за редуциране на архитектурите за автомобилите с предно задвижване от 18 към момента, до само 2.
Новият дизайн на платформата позволява много повече вариации в междуосието, следата и размера на колелата, отколкото съществуващите платформи за изграждане на автомобили с напречно разположен двигател. Освен това платформата ще поддържа автомобили с предно предаване и такива със задвижване на 4-те колела.
"Това ни дава възможността да произвеждаме модели от различни сегменти и различни по големина, използвайки една и съща база. Можем да стартираме с типичен хечбек, кабриолет и дори SUV само като променим настройките за размера и големина на колелата.", казва Улрих Хакенберг, мениджър на отдела за нови разработки в компанията. Накрая, но не последно място, "суперплатформата" ще може да поеме автомобили с бензинови, дизелови и дори газови агрегати. С няколко модификации на по-късен етап тя ще може да се ползва и за хибридни модели.
http://www.autotrend.bg/news/read/326

Volkswagen е към края на своята най-нова разработка - платформа за 60 модела с предно предаване. Тя се очаква да влезне като най-сериозният инструмент в арсенала на VW, като ще обединява основата за 60 автомобила от Audi, Seat, Skoda и самите VW.
Известна като MQB (modular transverse engine mount architecture - модулна архитектура за напречни двигатели) е на път да замени PQ2, PQ3 и PQ4 платформите. Според калкулациите на финансистите от Волфсбург, тя може да им спести около 1 милиард евро на година.
Тайната на MQB е начина по който тя осигурява определена дистанция между предния мост и педалите, без значение от размера на автомобила за който е подготвена. Това спомага за редуциране на архитектурите за автомобилите с предно задвижване от 18 към момента, до само 2.
Новият дизайн на платформата позволява много повече вариации в междуосието, следата и размера на колелата, отколкото съществуващите платформи за изграждане на автомобили с напречно разположен двигател. Освен това платформата ще поддържа автомобили с предно предаване и такива със задвижване на 4-те колела.
"Това ни дава възможността да произвеждаме модели от различни сегменти и различни по големина, използвайки една и съща база. Можем да стартираме с типичен хечбек, кабриолет и дори SUV само като променим настройките за размера и големина на колелата.", казва Улрих Хакенберг, мениджър на отдела за нови разработки в компанията. Накрая, но не последно място, "суперплатформата" ще може да поеме автомобили с бензинови, дизелови и дори газови агрегати. С няколко модификации на по-късен етап тя ще може да се ползва и за хибридни модели.
http://www.autotrend.bg/news/read/326

- sexpodmosta
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 25 юни 2007 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
ABT Golf GTD
Тунинг специалистите в сферата на автомобилите на Volkswagen - ABT, предлагат няколко подобрения за новия Golf GTD. Двигателят на GTD разполага със 170 к.с. и 350 Нм въртящ момент. След намесата на тунерите, мощността бива увеличена с 20 коня до 190, а въртящият момент скача с 40 Нм и достига 390 Нм. При това положение, спритна от място до 100км/ч, вече би трябвало да отнема само 7.1 секунди, което е с цяла секунда по-бързо от това при сток версията. Също така максималната скорост е увеличена от 222 км/ч до 230 км/ч.
Други приятни промени, които ABT правят са монтирането на ново спортно окачване и смяната на изпускателната система с нова. Както можем да очакваме от реномираната немска тунинг компания, ABT предлагат и пълен боди-кит, който включва преден спойлер, предна решетка, странични прагове, задна броня в която е разположен дифузьор, а той от своя страна приютява 4 ауспуха. Пакетът е завършен след като добавим комплект 18 или 19-цолови джанти в комплект с високоскоростни гуми.
Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/371



Тунинг специалистите в сферата на автомобилите на Volkswagen - ABT, предлагат няколко подобрения за новия Golf GTD. Двигателят на GTD разполага със 170 к.с. и 350 Нм въртящ момент. След намесата на тунерите, мощността бива увеличена с 20 коня до 190, а въртящият момент скача с 40 Нм и достига 390 Нм. При това положение, спритна от място до 100км/ч, вече би трябвало да отнема само 7.1 секунди, което е с цяла секунда по-бързо от това при сток версията. Също така максималната скорост е увеличена от 222 км/ч до 230 км/ч.
Други приятни промени, които ABT правят са монтирането на ново спортно окачване и смяната на изпускателната система с нова. Както можем да очакваме от реномираната немска тунинг компания, ABT предлагат и пълен боди-кит, който включва преден спойлер, предна решетка, странични прагове, задна броня в която е разположен дифузьор, а той от своя страна приютява 4 ауспуха. Пакетът е завършен след като добавим комплект 18 или 19-цолови джанти в комплект с високоскоростни гуми.
Източник: http://www.autotrend.bg/news/read/371



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта