За какво са тези датчици?
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
За какво са тези датчици?
Търсих с търсачката но не намерих нищо /по -точно за единия/ който е на тройника като застанешпред двигателя по-близкия до теб отгоре но все пак кажете и за другите два.Колата е Пасат.Питам ,защото му спенях гумения о-пръстен и като го слагах превъртя м/у самия датчик и куплунга,че..да разбера за евентуални последствия.
- kali_racing
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Датчици
Единият е за стрелката на таблото,вторият за лампата в случай на прегряване а третият за перката на радиатора!Разбира се кой какъв е се познава по цветовете на самите датчици
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Моят двигател е 1.8 с код RP.
На въпросния тройник има 3 датчика:
1. СИН. Подава информация към ECU ( електронен блок за управление, компютър ) за температурата на двигателя. Съпротивлението му зависи от температурата на двигателя и се мени от около 200-300 Ома до около 6-7 КОм.
2. ЧЕРВЕН. Термо-ключ, който изключва нагревателя в смукателния колектор. Този нагревател работи докато двигателя не достигне температура около 40 градуса. Така, че ако проверявате изправността на червения датчик:
- при студен двигател съпротивлението му е малко ( пълно късо )
- при топъл над 40 градуса двигател съпротивлението му е безкрайно голямо ( разкачена верига ).
3. ЧЕРЕН. Подава информация за температурата на двигателя към измервателния уред на таблото ( термометъра ).
На въпросния тройник има 3 датчика:
1. СИН. Подава информация към ECU ( електронен блок за управление, компютър ) за температурата на двигателя. Съпротивлението му зависи от температурата на двигателя и се мени от около 200-300 Ома до около 6-7 КОм.
2. ЧЕРВЕН. Термо-ключ, който изключва нагревателя в смукателния колектор. Този нагревател работи докато двигателя не достигне температура около 40 градуса. Така, че ако проверявате изправността на червения датчик:
- при студен двигател съпротивлението му е малко ( пълно късо )
- при топъл над 40 градуса двигател съпротивлението му е безкрайно голямо ( разкачена верига ).
3. ЧЕРЕН. Подава информация за температурата на двигателя към измервателния уред на таблото ( термометъра ).
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Pav3l написа:...
Това, за което пишеш е единствено за RP с Mono-Jetronic.
RP с Mono-Motronic е или само с два (син и черен) или дори с един двоен (син)!
За ABS се отнася същото!
Да, напълно съм съгласен с колегата. Пропуснах да направя уточнението, че системата на впръскване е Mono-Jetronic. За което се извинявам.
Просто видях, че колеги гадаят за предназначението на тези датчици ( включително и червения ).
Дано информацията им е от полза.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6382
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Здравей MALY та значи по принцип на трипътника при мен са два:
единият е за показанието на стрелката и за лапата която на таблото ако не се лъжа а този които е най отпред на трипътника ,ако не се лъжа е за климатика ако разбира се имаш такъв.Мой то скромно мнение е такова,ако не съм прав извинявам се

единият е за показанието на стрелката и за лапата която на таблото ако не се лъжа а този които е най отпред на трипътника ,ако не се лъжа е за климатика ако разбира се имаш такъв.Мой то скромно мнение е такова,ако не съм прав извинявам се


- Oleg_Yanev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта