кеф цена няма
но нещата трябва да се правят като хората.а не съм сигурен че ще стигне 400нм .но ако смята да вдига коне минимум за съединител трябва да се замисли(ако не и за кутия ама нз 020 мисля бяха кутиите на г3 афн койлко бой ядат)
Поло нафта
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Поло нафта
И за всичко това нещо по мои изчисления ще минеш 2500лв. доста стъбилно, но нали кеф цена - няма!Айде супех с тунинга!Ще следя ако наистина започнеш с модифицирането.
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
Съединителя е по-малкия проблем на фона на това дето трябва да се направи с двигателя
Трябва да се отвори и да се обслужи, турбината трябва да се "почисти", спирачните апарати трябва да се ревизират, масло на СК, пък и като се вади ДВГ и се прават нови жички сиг и табло ше се сваля
не знам дали километража няма да трябва да се вземе от Сеат Ибиза с тоя ДВГ или от нещо друго, колата ше трябва да се раздуват калници за да събере някоя гума дето ше и дава поне малко сцепление, цялата генерация ше трябва да се сменя и такам
ПП-а и тия Нм съм ги дал примерно



ПП-а и тия Нм съм ги дал примерно

- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло нафта
Колега ако искаш направиго да върви...запали го. И тогава мисли за тунинг на двигателя. Тунинга това е болестно състояние винаги иска още и още. Като начало ще ти трябва двигателя, не знам на 6н 1.9 д какви са скоростите но ако смениш и скорости от там идва мисълта полуоските дали ще дойдат или ще трябва преправяне и там, електрониката наи добре ще е ако имаш донора и да си сваляш всичко което ти трябва. За спирачки да трябват ама всичко с реда си ако трябва всичко на веднъж то само за тази кола тр да живееш
Моя съвет е преди да правиш каквито и да е модификации запали я и се повози ако не ти хареса тогава му мисли. Аз като знам как върви 1.4 16в дето е 101 коня и бая по малко HM с този двигател полото ще лети.

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
bbboiko2004 написа:Колега ако искаш направиго да върви...запали го. И тогава мисли за тунинг на двигателя. Тунинга това е болестно състояние винаги иска още и още. Като начало ще ти трябва двигателя, не знам на 6н 1.9 д какви са скоростите но ако смениш и скорости от там идва мисълта полуоските дали ще дойдат или ще трябва преправяне и там, електрониката наи добре ще е ако имаш донора и да си сваляш всичко което ти трябва. За спирачки да трябват ама всичко с реда си ако трябва всичко на веднъж то само за тази кола тр да живеешМоя съвет е преди да правиш каквито и да е модификации запали я и се повози ако не ти хареса тогава му мисли. Аз като знам как върви 1.4 16в дето е 101 коня и бая по малко HM с този двигател полото ще лети.
ЦЪК Та ето го решението на проблема за кола донор, предполагам колегата за това се е спрял на тоя мотор


ПП: И скоростите на 1.9 мотора (визирам AEF


ПП2: според Autodata тоя мотор се монтира само 3 години: 1997, 1998, 1999
Последна промяна от apa6o на Чет 12 ное 2009 13:02, променено общо 1 път.
- Nesh
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пон 29 сеп 2008 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло нафта
Твърдо съм зад мнението на martineli. Дори само със смяната на двигателя (ако я осъществиш) няма да си познаеш полото
П.С. Тук е мястото да питам нещо - има ли друга разлика между 1.9 д и 1.9 тди освен турбото и помпата ?

П.С. Тук е мястото да питам нещо - има ли друга разлика между 1.9 д и 1.9 тди освен турбото и помпата ?
- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
Nesh написа:Твърдо съм зад мнението на martineli. Дори само със смяната на двигателя (ако я осъществиш) няма да си познаеш полото![]()
П.С. Тук е мястото да питам нещо - има ли друга разлика между 1.9 д и 1.9 тди освен турбото и помпата ?
Да има

- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: Поло нафта
А захващането на двигателя???
Предполагам че е доста различно при двата двигателя...

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
Най-вероятно да , но ако се има цяла кола като сеатчето за донор по-лесно ще стане трансплантацията на "сърце", като се има предвид сходствата на 2-те коли 

- bbboiko2004
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Поло нафта
Така е когато си имаш донор е много по лесно. Д0ри в момента аз това правя
в 1 кола 96 слагам части от кола 2003-та и ако не са 2 те заедно просто не ми се мисли 


- achopopov
- Мнения: 88
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Поло нафта
В тва малко поло досега съм вложил близо 7000(в случай,че с документите ми излезе 4000)Почти всеки лев влагам в него...Решил съм именно тази количка да направя,защото всеки ги подценява и се учудва като спомена,че е 1.9 мотора.А представяте ли си ква ще им е реакцията като кажа нещо от рода на 150коня!!!пък какво удоволствие ще е да я карам
По случай 2500лв,които спомена колегата...тъкмо за такава сума съм се подготвил(дано да стигнат,ако не ще бачкам и бачкам...за още:).Единственото,което ми спира ентусиазма и хъса е следното мнение "Колата досега е влизала в сервиза ми 3 пъти - 2 за смяна на масло и 1 за накладки,ако евентуално успееш някой ден да го направиш такива коне,ще си при мен всеки месец"...Много си я гледам и определено нямам нерви да я нося постоянно на майстори(въпреки,че ми е близък)Искам Полото да е уникално,да е едно от малкото в България,ноо това са много нерви и пари.Щв видим какво ще се получи,скоро ще почна да действам(надявам се)

- apa6o
- Мнения: 1101
- Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
- Автомобил: Skoda Octavia 1Z
- Двигател: BKD
- Местоположение: Перник
Re: Поло нафта
Колега аз имам поло като твоето а един познат имаше (не знам дали още има) Сеат с АФН мотор, та тая събота ако мога ше направя сравнение между 2-те и ше се опитам да дам конкретно инфо за транспланта 

- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло нафта
разгледай какво се прави в съседния раздел мисля че ще ти е от полза , най вече за инсталирането на мотора който си замислил (всичко ще е единтично общо взето) 

- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Поло нафта
да за кефа от карането съм напълно съгласен. но за тва каква ще бъде реакцията на хората ако им кажеш че е 150 коня не съм.щото много приказки на пазара са казали хората винаги може да изкочи някой 100 коньов таралясник дето с ръждите по калниците ще ти надуе шортите.говоря хипотетично.за 2500лв...? еми почти съм сигурен че ако не намериш кола донор с този двигател и плащаш за труд и други услуги(заварки и стругаро-фрезистски)няма да ти стигнат само за суапа на мотора
каква е разликата между 1.9д и 1.9афн еми голяма.да тди е с директно впръскване макар че е с нискобаровата гнп за разлика от ауди а3 тди 110 която е с по-високо налягане управлението на мотора е друго (най-малкото не е с жило на газта).и скоростите от 1.9д със сигурност няма да станат.
каква е разликата между 1.9д и 1.9афн еми голяма.да тди е с директно впръскване макар че е с нискобаровата гнп за разлика от ауди а3 тди 110 която е с по-високо налягане управлението на мотора е друго (най-малкото не е с жило на газта).и скоростите от 1.9д със сигурност няма да станат.
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Поло нафта
2500 е смешно малка сума, освен ако някой не ти подари мотора и не плащаш за труд по суапа...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта