Така е,рейките са проблем още от Е39,откакто рейката замени кормилната кутия,но перфектна кола няма.
НО,това куатро на ауди,окачването е ´´по-кекаво´´ за нашите пътища,автоматиците им винаги са гледани като голям камък в нашите дори ´´оторизирани´´ сервизи,а за цените на консумативите всеки който има взимане даване с ауди от тея години ще ме разбере за какво говоря.
Просто за тази кола трябва прекалено добър месечен доход,не е за човек посъбрал малко повечко пари и решил да се поглези с нещо по-добро.
А който ще се страхува от турбини--да не си купува такава кола,който го е страх от мечки не ходи в гората.
От Пасат 5.5 ... накъде?
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
Последна промяна от jordanpar на Пет 06 ное 2009 22:11, променено общо 1 път.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
Прав си за всичко но три турбини за нова кола ми се струва прекалено.Аз също много го харесвам това БМВ ама след разговора с моя приятел ми минаха мераците.Човек като си пуска брада трябва да е на ясно че ще му трябва и гребенче.Успех на колегата в избора 

Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
KirilGeorgiev написа:Прав си за всичко но три турбини за нова кола ми се струва прекалено.Аз също много го харесвам това БМВ ама след разговора с моя приятел ми минаха мераците.Човек като си пуска брада трябва да е на ясно че ще му трябва и гребенче.Успех на колегата в избора
А можеш ли да питаш приятеля си дали се грижи за турбината ? След като е карал с 150 по магистралата изчаква ли да се охлади турбината или спира и гаси ? Кара ли с ниски обороти докато загрее колата ?
Все важни неща за турбо двигателите, с които не знам колко хора се съобразяват...
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
Да ти кажа хич не знам как я е карал но ще повторя че става дума за нова кола от магазина.А на моя Пасат В5.5 турбото е на 310 000км и си работи прекрасно.
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
Garion написа:KirilGeorgiev написа:Прав си за всичко но три турбини за нова кола ми се струва прекалено.Аз също много го харесвам това БМВ ама след разговора с моя приятел ми минаха мераците.Човек като си пуска брада трябва да е на ясно че ще му трябва и гребенче.Успех на колегата в избора
А можеш ли да питаш приятеля си дали се грижи за турбината ? След като е карал с 150 по магистралата изчаква ли да се охлади турбината или спира и гаси ? Кара ли с ниски обороти докато загрее колата ?
Все важни неща за турбо двигателите, с които не знам колко хора се съобразяват...
Хаа, значи да се чувствам виновен, че не вися като кестен в колата докато се охлади турбината...
Тия неща не би трябвало да засягат крайния потребител според мен. И то ако купуваш нова кола....
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
За да не висиш
се снабдяваш с тъй нар. "турбо таймер".
И като я загасиш, той си върти пикнята, дорде се о'лади.
А пък некои по-премиум и спорт ориентед джапонски трътки си го имат сток.
Например, "великият" Кен Блок след като се върте със субаруто като див петел, вкара го в хангара, загаси го директно и хукна да "о'лаби напр'жението". Е, да бе, да... Ако немаше таймер - сигурно щеше да сменя топли части като кармелитка - гащите си преди изповед...
AmW написа:... като кестен в колата докато се охлади турбината...
се снабдяваш с тъй нар. "турбо таймер".
И като я загасиш, той си върти пикнята, дорде се о'лади.

А пък некои по-премиум и спорт ориентед джапонски трътки си го имат сток.

Например, "великият" Кен Блок след като се върте със субаруто като див петел, вкара го в хангара, загаси го директно и хукна да "о'лаби напр'жението". Е, да бе, да... Ако немаше таймер - сигурно щеше да сменя топли части като кармелитка - гащите си преди изповед...

- Birdie
- Мнения: 798
- Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
- Контакти:
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
jungleboy написа:Като че ли най-умното е да се изчака още 2 месеца да видим какво ще стане с акциза. Поразгледах офертите и в Германия има доста 525d/525i premium selection директно от дилърите на под 90к км за около 16 хил. евро , което с пазарлъка трябва да падне дори под 30к лв. Само да няма акциз!
И аз това бих те посъветвал да направиш, колега. Изчакай януари-февруари.
За 14-15 хил. евро (ако имаш винаги нужния при закупуване на кола втора ръка късмет) си вземаш една 520/25/30-i. И бензин задължително. Набор 04/05. От Германия, щото тука "перфектните" автомобили би трябвало вече да са ясни на всички.
И мен ме терзаят подобни въпроси (чудя се дали да се върна към VW с Пасат 6, да мина на бмв 5 или алфа 159 (там обаче автоматиците не са толкова масови). И тия приказки как бмв ще те разори и аз ги слушах маса време от кой ли не преди да си взема моето, само че нищо подобно не съм усетил (година и половина вече, чукам на дърво, де

Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
...или по-добре оборудвана. Задължително автоматик и темпомат! Да е същия размер или по-голяма.
Това значи кола за дълги пътувания и добра возия,съветът ми е за :Mercedes E220 2.2-CDI
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
Uneek написа:maimo написа:колега искам да попитам за лексуса на колко км дават по гаранция да се сменя маслото, защото имам един познат го карат на всеки 5000км да сменя масло,а тои кара доста и му се налага на всеки месец да влиза поне по 2-пъти за смяна на масло,което за съвременна кола си е направо смешно,а от финансова гледна то4ка да не говорим
Колега, чичо ми има внесен от Америка Lexus ES 350 и по книжка на всеки 5000 мили (в километри - 8000) трябва да се сменя маслото. Като досадното напомняне почва още на 4500 мили...
И на мен ми беше много чудно защо са толко къси интервалите, но явно си е така при Лексус
В Щатите масово се ползват евтини масла - и цените им са от порядъка на 3-4-5 долара на литър. наскоро в един техен форум четях как американци пищяха, че новия Акорд искал "скъпо" масло - синтетика по 10$/л и как не ги е срам от Хонда така да дерат кожи


Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
Значи аз ако бях, бих сменил моята Е39-ка с Е60 525 или 530D, в следната последователност: BMW, комби, автоматик. Не искам да звучи глупаво, ама виж екстрите(щото виждам че държиш), които една кола 2001 г. има(примерно моята) и ги съпостави с други аналози от този период и имай в предивд, че това далеч не е най-екипираната с екстри кола, да не говорим за навигации, ел. седалки с памет, надуване и подгравяне, кожени салони и.т.н. В много малко коли съм виждал такова богато оборудване, каквото предлагат BMW за съвсем базов модел кола, среден клас, с никакви M-пакети и подобни. Лично на мен от това, което имам, ми се искат само ел.седалките с подгрев, не ми треба ни кожен салон, ни навигация. Но всеки знае себе си. Поддръжката, като за BMW, 180 лв. масло, маслен и горивен филтър и труд някъде към 340 лв. всичко, по последни спомени. Това, което получаваш, е една друга планета. Разбира се, тя си има своите успешни аналози. Успех в избора и търсенето.
- worldcoolesdude_
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chicago
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
restless написа:Uneek написа:maimo написа:колега искам да попитам за лексуса на колко км дават по гаранция да се сменя маслото, защото имам един познат го карат на всеки 5000км да сменя масло,а тои кара доста и му се налага на всеки месец да влиза поне по 2-пъти за смяна на масло,което за съвременна кола си е направо смешно,а от финансова гледна то4ка да не говорим
Колега, чичо ми има внесен от Америка Lexus ES 350 и по книжка на всеки 5000 мили (в километри - 8000) трябва да се сменя маслото. Като досадното напомняне почва още на 4500 мили...
И на мен ми беше много чудно защо са толко къси интервалите, но явно си е така при Лексус
В Щатите масово се ползват евтини масла - и цените им са от порядъка на 3-4-5 долара на литър. наскоро в един техен форум четях как американци пищяха, че новия Акорд искал "скъпо" масло - синтетика по 10$/л и как не ги е срам от Хонда така да дерат кожи![]()
... предполагам затова Тойота предпочитат по-евтино масло, но по-често. А тези датчици сработват на брой часове отработени от мотора, не на някакви обективни параметри на маслото.
Ми мен смяната на маслото ми е $90 ако това ти се вижда евтино?!


-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
колега не знам къде си, но цената на час труд в сервиз там каква е? Щото наскоро ми обаждаха за 100$/час в сервиз на Субару... наясно сме защо за фирмата и дистрибуторите е изгодно да се използва евтино масло и по-често да се плаща в сервиза за смяната му, нали? 
1л качествена синтетика тук ти е минимум 20лв ако си го купиш сам, знам официални сервизи, където таксуват 1л синтетика за турбо на 35лв/литъра... Това е без труда. В момента в Порше изток цената на час труд знаеш ли каква е? Ако отидеш с едно новичко Ауди и ти вземат 120лв (90$) за ТО мислят че ще си удариш г*за в тавана от кеф

1л качествена синтетика тук ти е минимум 20лв ако си го купиш сам, знам официални сервизи, където таксуват 1л синтетика за турбо на 35лв/литъра... Това е без труда. В момента в Порше изток цената на час труд знаеш ли каква е? Ако отидеш с едно новичко Ауди и ти вземат 120лв (90$) за ТО мислят че ще си удариш г*за в тавана от кеф

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
restless написа:колега не знам къде си, но цената на час труд в сервиз там каква е? Щото наскоро ми обаждаха за 100$/час в сервиз на Субару... наясно сме защо за фирмата и дистрибуторите е изгодно да се използва евтино масло и по-често да се плаща в сервиза за смяната му, нали?
1л качествена синтетика тук ти е минимум 20лв ако си го купиш сам, знам официални сервизи, където таксуват 1л синтетика за турбо на 35лв/литъра... Това е без труда. В момента в Порше изток цената на час труд знаеш ли каква е? Ако отидеш с едно новичко Ауди и ти вземат 120лв (90$) за ТО мислят че ще си удариш г*за в тавана от кеф
Последно, миналата година май месец, в сервиз на VW в ЧИкаго цената за час труд беше $80.
В Порше изток бях преди два дни, за рвеглаж на предницата, на Кади 2008ма година. За два часа престой ми взеха 79 лева. Не мисля, че е безбожно скъпо. А и съм доволен от отношението и сервиза им като цяло. Да не пропускаме и факта, че се работи с ОЕМ части.
Относно маслото, никой не те задължава да купуваш литър за 35 лева, каквато е цената на Кастрол-а в Порше. Аз занесох Арал 507.00 за 22 лева литъра, смениха ми го без проблем, та смяна на масло и филтри преди 3 месеца ми излезе 220 лева общо (110 лева за маслото и 110 лева за филтрите+труда).
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
dobrin написа:Приятел караше точно такова БМВ. Уникално изпълнение, 530d, Мпакет, 193 к.с., автомат, ксенон, автопилот, всичко без навигация и ел. седалки. Колата предлага невероятен комфорт, върви много приятно, дори супер бих казал. Карал съм я няколко пъти и е голямо удоволствие. НО - разход в града 15-17, извън 9-10 и двете стойности при сравнително нормално каране. Задни гуми, особено ако често изключваш тракшъна са консуматив. Доста високи цени за поддръжка. Имам предвид наистина високи.
Туарег, ако можеш да си го позволиш като цена и поддръжка - супер.
Иначе ако говорим от Пасат 5.5 накъде - пак Пасат 5.5, но 2004г., или А6.
В момента карам такова БМВ, 525 Д, автоматик само без навигация и кожа. Екстрите са описани в гаража. Разход на тази кола от 15 - 17 е нереален и ако не е наред. Разхода между 525 и 530 е 1л. Моята в момента с нормално каране без да галя педала е около 10 на 100 ( градко), въпреки че борда в момента ми показва 8.7, зимата ще бъде около 12 на 100. Нарочно завишавам стойностите. Лятото до морето я свалих на 6.5 на климатроник. Изобщо Д-тата, харчат наистина малко, въпроса е дали ще може да си позолиш поддръжката. Излезнах вчера от сервиз и за погревни свещи и реле съм дал 800лв. Адски скъпа е за поддръжка - особенно дизела. Возия, комфорт е на топ ниво, начин на управление също. Колата, ако е Фейслифтова все още е актуална и смея да твърдя, че няма нищо общо освен купето с моделите от 97ма. За тези пари ти препоръчвам или 530Д или 525 Д с М пакет. Вярвай ми тази кола няма нищо общо с пасата ти !
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: От Пасат 5.5 ... накъде?
moleo написа:
В момента карам такова БМВ, 525 Д, автоматик само без навигация и кожа. Екстрите са описани в гаража. Разход на тази кола от 15 - 17 е нереален и ако не е наред. Разхода между 525 и 530 е 1л. Моята в момента с нормално каране без да галя педала е около 10 на 100 ( градко), въпреки че борда в момента ми показва 8.7, зимата ще бъде около 12 на 100. Нарочно завишавам стойностите. Лятото до морето я свалих на 6.5 на климатроник. Изобщо Д-тата, харчат наистина малко, въпроса е дали ще може да си позолиш поддръжката. Излезнах вчера от сервиз и за погревни свещи и реле съм дал 800лв. Адски скъпа е за поддръжка - особенно дизела. Возия, комфорт е на топ ниво, начин на управление също. Колата, ако е Фейслифтова все още е актуална и смея да твърдя, че няма нищо общо освен купето с моделите от 97ма. За тези пари ти препоръчвам или 530Д или 525 Д с М пакет. Вярвай ми тази кола няма нищо общо с пасата ти !
много точно казано

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта