Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Колеги, много интересно се получи при мен! В темата за почистване и затапване ЕГР клапан, описах как съм си почистил и аз ЕГР-а. Колата е Пасат 1.9 TDI PD 116hp. При дмонтажа му, малко непохватно подхванах пластмасовия вакум клапан (който отваря и затваря клапата) и му счупих пластмасовото бутало. Както и да е - оправих го и допреди няколко дни преди да го разбутам пак си бе здрав. Счупих буталото отново и извадих целия клапан, като оставих маркучето незатапено и пробвах как върви колата така - ВСЕ ЕДНО Е БЕЗ ТУРБО. Сложих клапана отново с маркуча да не губи вакум, но без буталото,което регулира ЕГР-а и по магистралата. Колата вървеше идеално, даже ми се струва, яе и по-добре отколкото преди. Карам я така от понеделник сутринта и до днес съм навъртял 460 км. Най-интерсното в случая е, че до преди да подкарам Пасата без калапан страшно ми се омасляваше от двете дупки на ЕГР-а (доливах към 150-200гр. масло на 1000 км.), та чак се стичаше по двигатела и покапваше на земята, особено като я настъпвам яко. Досега всичко което съм прочел, коментирал във форумите с колегите сочише заминаващо си турбо. Обаче миналия септември ми рециклираха турбото в "Унитех" - Варна. Или е бил скапан ремонта, или аз съм издухал турбото, или НЕ Е БИЛА турбината виновна за омасляването. Сега няма и капка масло за 460 км. Някакви идеи? За помпа-дюза знам, че не се препоръчва изолиране на ЕГР клапана, а намаляне стойностите му чрез VAG-COM. Означава ли че частично е изолиран при мен? Компютъра не ми показва никакви грешки!
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Колеги, струва ми се, че омалсявнето от EGR-a не е толкова много май.

На тази снимка се вижда колко масло има до EGR-a. Струва ми се, че проблема ми с омасляшането идва от този изход под турбо мъркуча. Ето по-добра снимка на този изход. Той свободно се върти и клати. Сигурно ще ши се сторят смешни следващите ми въпроси, но шсе пак.... Какво е устройството от което излиза? Да не е тандем помпата? А възможно ли е да тече масло от там или по-надоло от него? Да не би да хвърля от капака на клапаните или от гарнитурата на главата.

и още...



На тази снимка се вижда колко масло има до EGR-a. Струва ми се, че проблема ми с омасляшането идва от този изход под турбо мъркуча. Ето по-добра снимка на този изход. Той свободно се върти и клати. Сигурно ще ши се сторят смешни следващите ми въпроси, но шсе пак.... Какво е устройството от което излиза? Да не е тандем помпата? А възможно ли е да тече масло от там или по-надоло от него? Да не би да хвърля от капака на клапаните или от гарнитурата на главата.

и още...


Re: Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Какво струва ремонта в УНИТЕХ ?
Там ли свалиха турбината?
Къде се намират?
Там ли свалиха турбината?
Къде се намират?
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Дааа.... Казаха ми, че струва 500лв. Но аз така и не си видях ни фактура, ни гаранция за ремонта и в "Унитех". За това са виновни от сервиза, в който бе Пасата за смяна на гарнитура на главата, защото преценили, че се е скапала и и трябвало ремонт. Те трябваше да ми предоставят цялата документация за ремонта,но уви. Сега не съм сигурен дали въобще е ходила в "Унитех" или от "Канев и Цоков" са изкарали лесни пари! Благодарение на техния "ремонт" в "Канев и Цоков", който ми струваше само 1610 лв., се наложи даси сменя блока за скромната сума от 2000 лв. Бягайте далеч от тях!!! Колкото до това къде се намират "Унитех" - знам че са в зградата на "Технически Университет".
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 23 сеп 2015 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Омасляването е от гарнитурата на тандем помпата, според мен
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Така може само да се гадае. Уточни дали стеклото се по главата и надолу е само масло или е и гориво. Аз бих обезмаслил/измил хубаво и тогава да следя какво точно се стича и от къде тръгва. Във Варна си имамаме добре познат сред съфорумците сервиз, в който да отидеш и да ти се свърши коректно работа, вероятно си чел/чул за Иво- ifidik.
Re: Омасляване ЕГР при помпа-дюза - спря
Предполагам отдавна е оправил теча . Все пак са минали 11 години ..... 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта