Някой има ли идея какво точно означава следната грешка?
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Дроселът на колата е сменян и проблеми принципно не съм забелязал да прави. Има проблеми със самофорсиране на двигателя когато още не е загрял, но това най-вероятно е от температурния датчик, който също дава грешка. Тоест горното съобщение за грешка какво може да означава, след като колата си върви нормално, поне според мен?
Грешка в компа за дросел
- Haralampi
- Мнения: 3612
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
- Автомобил: VW Golf 4 - 2002
- Двигател: 1.6 16V - AZD
- Местоположение: София
Re: Грешка в компа за дросел
Самофорсирането може да ти идва точно от проблем с дросела! Как? - Дросела остава отворен повече или по-дълго от колкото трябва, в двигателя нахлува повече от необходимото количесто въздух, което от своя страна той компенсира с вкарването на повече гориво за да се обогати сместа ===> изфорсирва.
Каквот точно ти значи грешката - освен, че очевидно нещо по тоците... не знам.
Но би могъл да кажеш например и каква ти е колата, какъв двигател, какъв дросел - електронен или с жило... и ей такива едни маловажни подробности за да можем да се ориентираме...
Грешката обаче до колкото виждам е спонтанна... пробва ли да я изтриеш и излиза ли пак и след колко време!?
Каквот точно ти значи грешката - освен, че очевидно нещо по тоците... не знам.
Но би могъл да кажеш например и каква ти е колата, какъв двигател, какъв дросел - електронен или с жило... и ей такива едни маловажни подробности за да можем да се ориентираме...
Грешката обаче до колкото виждам е спонтанна... пробва ли да я изтриеш и излиза ли пак и след колко време!?
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Грешка в компа за дросел
Опа, сори
. Колата е Голф 4 АКЛ мотор 1.6
Днес като я вързах за компа ми даде следните грешки.
4 Faults Found:
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
37-10 - Faulty - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
Грешката за ECU-то ми я дава откак я имам колата. Общо взето се появява винаги когато колата не работи и изводът беше, че най-вероятно нещо алармата го ебава. Грешката за Ламбдата най-вероятно е от един момент преди месец два, когато я задавих и запали след много мъки.
Остават грешките за дросела и темп. датчика. И двете съм ги чистил вече и пак се появяват. Само дето миналия път бяхаа маалко по-различни.
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to B+
Дет се вика открийте разликите
. Според мен изфорсирането е от температурния датчик, защото никога не ми го прави на загрята кола или поне са ми такива спомените. Общо взето прави ми го за първи път пролетта и сега есента от завчера пак почна. Лятото тук няколко месеца нищо нямаше. Принципно рядко го прави. И странното е, че пролетта изключването на колата не помагаше, а сега след изключване и повторно палене се оправя. А да, още нещо. Едва ли е от дросела щото една от причините да сменя дросела(тоя е чисто нов, на няма и 4-ри месеца, макар и не оригинален) беше точно изфорсирането. Само дето старият дросел грешка не даваше, а новият дава
.
Датчика ще го сменям, той поне не е толкова скъп. И остава въпросът що тъй се получава с дросела? Уж работи нормално(според мен) пък плюе грешка. Освен двете грешки по някакъв начин да са свързани... ама как точно...

Днес като я вързах за компа ми даде следните грешки.
4 Faults Found:
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01177 - Engine Control Unit
37-10 - Faulty - Intermittent
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
19-10 - Lower Limit - Intermittent
Грешката за ECU-то ми я дава откак я имам колата. Общо взето се появява винаги когато колата не работи и изводът беше, че най-вероятно нещо алармата го ебава. Грешката за Ламбдата най-вероятно е от един момент преди месец два, когато я задавих и запали след много мъки.
Остават грешките за дросела и темп. датчика. И двете съм ги чистил вече и пак се появяват. Само дето миналия път бяхаа маалко по-различни.
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to B+
00516 - Closed Throttle (Idle) Position Switch (F60)
30-00 - Open or Short to B+
Дет се вика открийте разликите


Датчика ще го сменям, той поне не е толкова скъп. И остава въпросът що тъй се получава с дросела? Уж работи нормално(според мен) пък плюе грешка. Освен двете грешки по някакъв начин да са свързани... ама как точно...
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Грешка в компа за дросел
Малко ъпдейт. Завчера като тръгнах да паля първите няколко секунди аха аха и да загасне. От ауспуха облак дим. За мен лично това беше от супер богата смес. После като поизчисти и всичко нормално. След това с кабелчето пак вързах голфето и хоп, грешката с температурния датчик отново изкочи. Та го смених. Сега ще видим кво що. А при смяната вадя буксата от датчика и се оцъклих, той беше пълен с антифриз(леглото му при изходите къдет се закрепя буксата)!
Предния ден я вадех всичко беше сухо, как се е напълнила не знам. Вярно повъртях го малко датчика ама не бях го вадил.
Грешката с дросела също изкочи, а тоя проблем със самофорсирането не се е появявал. Тоест тая грешка си остава за момента незнайно поне за мен от какво.

Грешката с дросела също изкочи, а тоя проблем със самофорсирането не се е появявал. Тоест тая грешка си остава за момента незнайно поне за мен от какво.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Грешка в компа за дросел
Тази грешка означава отворена клапа-ако проблема не е в клапата значи е в клучето отчитащо отворено/затворено положение на клапата провериго с мултицет на 3то и 7мо краче дава ли верига когато е затворена клапата.
Провери и на някое от тези крачета идва ли захранване защото грешката означава,че или не идва 12v или е окъсен кабела-но споре мен това е заради клучето.
Само дросела ли сменя без TPS ако е така може самия TPS да иска ръчна донастроика ако го позволява или софтуерно да се адаптира защото доколкото виждам всичко е в един модул.
Провери и на някое от тези крачета идва ли захранване защото грешката означава,че или не идва 12v или е окъсен кабела-но споре мен това е заради клучето.
Само дросела ли сменя без TPS ако е така може самия TPS да иска ръчна донастроика ако го позволява или софтуерно да се адаптира защото доколкото виждам всичко е в един модул.
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Грешка в компа за дросел
Мерси ще го замервам по някое време, ама сигурно няма да е много скоро. Проблемът е, че тая грешка я дава от дъжд на вятър, ето примерно днес карах и нищо не отчете. Смених всичко, то на 4-ката е един модул.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Чет 01 яну 2009 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Грешка в компа за дросел
а това ключе на клапата близо ли се намира до температурния датчик, защото след като смених въпросния датчик сега ми изкарва същата грешка за клапата(Closed throttle position 516) без да се е появявала до сега и на картинката ми показва нещо подобно на замерване. колата е Golf 4 АКЛ 99
Re: Грешка в компа за дросел
nevenrapof написа:а това ключе на клапата близо ли се намира до температурния датчик, защото след като смених въпросния датчик сега ми изкарва същата грешка за клапата(Closed throttle position 516) без да се е появявала до сега и на картинката ми показва нещо подобно на замерване. колата е Golf 4 АКЛ 99
Колега, тази грешка (00516) я дава заради ключа вътре в дроселното тяло. Аз имам същия двигател, имах проблем с дроселното тяло и си поръчах като твоето - някакво китайче сигурно. Старото тяло ми даваше грешки (00533 и 00537). Като го смених изчезнаха тези грешки, но се появи въпросната (00516). Свалих отново дроселното тяло и отворих и двете старото и новото. Новото е доста "по-набързо" направено, особено в частта на въпросното ключе. Това са просто две пластини с контактни пъпки върху тях, но доста лоши. Пробвах с чистене, подравняване, леко смазване, но си е лайнце . Оправя се за седмица две и пак. Сега съм си наумил да си купя някое по - голямо, с подобни по размер контакти реленце . Нещо качествено например OMRON-че, да го разглобя, да му взема контактите и да си ги монтирам в дроселното тяло. Това е. Дано тази информация да ти помага.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта