


Трети нов термостат - не затваря големия кръг.Решено
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Трети нов термостат - не затваря големия кръг.Решено
Колеги,дайте някаква монтажна схема на термостат на Пасат б5,АФН мотор,да не би да пропускам нещо,защото вече трети термостат сменям,последния е оригинален от Сакар ауто,и нещо не може да се затвори големия кръг и водата си върти през радиатора още отначало.От какво може да е това чудо,да неби в Италия нещо да са я бъзикали,защото там е по-топло.Чудя се друг термостат ли да търся или друг пластмасов преходник,който покрива термостата,абе нещо не пасва както трябва,та ви моля за идеи какво да гледам.Мислех, че като взема оригинален термостат всичко ще е наред,но проблема си остана и сега като захладня колата не загрява и парното е слабо.
Последна промяна от mili 75 на Нед 15 ное 2009 18:08, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pavlikeni
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Дали пък не е 3-то менте?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Не затваря още от както го монтират ли? Или кара 1000км и после почва да прави проблеми?
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
И аз ще сменям в събота термостат, че и аз имам твоя проблем, ама ще ми е първи. Ще следя темата и ще кажа с моя термостат какво е положението.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Не затваря още като го монтирам,не намирам осезаема разлика между стария и новия.Чудя се дали не е вярно 3-то поред менте,но нали затова го купих от Скар ауто оригинален за 50 лв + 2-3 лв.пръстена.Монтажа на Пасат АФН мотор изглежда елементарен и на пръв поглед няма къде и как да сбъркаш.Слагаш термостата на мястото,слаед това гумения пръстен и плактмасовия капак-преходник и стягаш два болта с шестограм, от това по-проста манипулация здраве му кажи,и като сложим това, че самия термостат не е толкова сложен уред,направо акъла не ми го побира какво може да дава ядове.Ще го огледаме с един прятел пак,което означава източване на половината антифриз, и ако нищо не стане ще купя на BEHR,че ми ги похвалиха и после незнам.Прди време освен термостата ми казаха,че и таблото не показва правилно, но на топло време как си заграява и показва,а на студено неще.А и колата има почти всички признаци на неработещ термостат-радиатора и долния маркуч се затоплята 5 минути след запалването,достига 90 градуса само ако се кара на повече обороти и околната температура не е по-ниска от 10 градуса,дори и достигнала 90 градуса пада веднага при спускане по наклон или при намаляване на оборотите или стоене намясто и разбира се слабо парно.Ако е студено навън на място въобще не може да загрее до 90 градуса.Е такова чудо досега не бях виждал.Някой ако може да каже как да разбера дали добре пасва термостата преди да наливам антифриза какво трябва да се гледа,че ми писна с тази процедура наливане и изливане.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Смени си корпуса на термостата, може да има дупчено нещо.
За по-сигурно извари термостата, за да се увериш че работи коректно
За по-сигурно извари термостата, за да се увериш че работи коректно
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Купил си го от Сакар Ауто, но си си го монтирал сам, правилно ли те разбирам? Ако е така - свали термостата и го "свари" да видиш кога отваря. Ще ти трябва и термометър за по-висока температура. Ако термостата работи - сменяй коляното. За други варианти не се сещам.
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
И вземи си направи една промивка на охладителната система, и сложи нов антифриз. Може да изкараш доста боклуци, ако са се опитвали да запушват радиатор с някви прахчета или е карана дълго време с вода.
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
mili 75 написа:Не затваря още като го монтирам,не намирам осезаема разлика между стария и новия.Чудя се дали не е вярно 3-то поред менте,но нали затова го купих от Скар ауто оригинален за 50 лв + 2-3 лв.пръстена.Монтажа на Пасат АФН мотор изглежда елементарен и на пръв поглед няма къде и как да сбъркаш.Слагаш термостата на мястото,слаед това гумения пръстен и плактмасовия капак-преходник и стягаш два болта с шестограм, от това по-проста манипулация здраве му кажи,и като сложим това, че самия термостат не е толкова сложен уред,направо акъла не ми го побира какво може да дава ядове.Ще го огледаме с един прятел пак,което означава източване на половината антифриз, и ако нищо не стане ще купя на BEHR,че ми ги похвалиха и после незнам.Прди време освен термостата ми казаха,че и таблото не показва правилно, но на топло време как си заграява и показва,а на студено неще.А и колата има почти всички признаци на неработещ термостат-радиатора и долния маркуч се затоплята 5 минути след запалването,достига 90 градуса само ако се кара на повече обороти и околната температура не е по-ниска от 10 градуса,дори и достигнала 90 градуса пада веднага при спускане по наклон или при намаляване на оборотите или стоене намясто и разбира се слабо парно.Ако е студено навън на място въобще не може да загрее до 90 градуса.Е такова чудо досега не бях виждал.Някой ако може да каже как да разбера дали добре пасва термостата преди да наливам антифриза какво трябва да се гледа,че ми писна с тази процедура наливане и изливане.
mili 75, Цената , която си дал за термостата е

-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Колеги има нещо като дпълнителна преработка на тръбата,която излиза от долния край на казанчето,оттам с тройник едното отклонение отива в долния маркуч след термостата, а другото отива в една от тръбите на охладителя за маслото.Вижда ми се нещо афтърмаркет,защто е набутано с метални преходници и нещо като В и К кранче, но без врътка,а с някакъв болт отгоре, не ми се вярва оригинално да се използват такива да ги нарека фитинги в завода.И затова си мисля,че се получава една допълнителна връзка на топлата вода от двигателя,която заобикаля термостата през масления охлдител т.е според мен водата в масления охладител трябва да си върти само през него и да няма връзка с радиатора.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
ьз си сменях моя сложих си на BEER доволен съм струва 18лв наистина се сменя елементарно влизаси на мястото слагаш гумения пръстен мажеш с малко грес да не падне всичко и да не се размести и после слагаш пласмасовото капаче и стягаш
А да питам как се прави промивка
А да питам как се прави промивка
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
Показва ли ти температура на таблото ?? Ако не, то тогава трябва да видиш датчика на температурата. И аз така обвинявах термостата, смених го - а то датчик. Ето и темата , която бях пуснал :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=163111
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=163111
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг
mili 75 написа:Колеги има нещо като дпълнителна преработка на тръбата,която излиза от долния край на казанчето,оттам с тройник едното отклонение отива в долния маркуч след термостата, а другото отива в една от тръбите на охладителя за маслото.Вижда ми се нещо афтърмаркет,защто е набутано с метални преходници и нещо като В и К кранче, но без врътка,а с някакъв болт отгоре, не ми се вярва оригинално да се използват такива да ги нарека фитинги в завода.И затова си мисля,че се получава една допълнителна връзка на топлата вода от двигателя,която заобикаля термостата през масления охлдител т.е според мен водата в масления охладител трябва да си върти само през него и да няма връзка с радиатора.
Колата от къде е внос? Просто ми е интересно. Имаше подобен случай и след направата на колата да заграва, голям филм и разходи. Като се започна с гарнитура ( се разтече от всякъде масло, антифриз) и накрая спукана глава.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Трети нов термостат - не затваря големия кръг.Решено
Колеги реших проблема с незагряването.Явно колата е карана в южна Италия и там човека е направил байпас на термостата с разклонение от маслоохладителя към долния маркуч на радиатора,но след термостата и затова оше със запалването е вкарвала топла вода в радиатора.Премахнах разклонението и сега си загрява добре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 55 госта